Jos saisit vapaasti valita kesälomasi ajankohdan, milloin
se olisi? Itse valitsisin varmaan joka vuosi heinäkuun puoliväli-elokuun puoliväli. Ja opet älköön vaivautuko tähän vastaaamaan
Kommentit (10)
Kesäkuun alusta elokuun puoleenväliin suunnilleen.
t: Koulunkäyntiavustaja
aikaa, vaan työttömänä. Eri asia, eri asia. Puhu asioista niiden oikeilla nimillä.
Laittaisin heidät viikon leirille koulun loppumisen jälkeen, sitten veisin kahdeksi viikoksi Kreikkaan, sitten olisimme mökillä elokuun alkuun ja lomailismme viikon kotona ennen koulun alkua.
Tämä olisi miinun toivekesäni.
Näin myös on työpaikallani ollut käytäntö ja se sopii mainiosti minulle. Kesäkuun lomavuorolla olen viikon etelässä ja loput Suomessa.
Tänä vuonna oli hyvä lomasää kesäkuussakin.
Tämä olisi toivekesälomani siis. Todellisuudessa joutuu tyytymään vähempään, mutta pyrin siihen, että vähintään 8 viikkoa saan eri järjestelyillä lomaa. Aloitan heti kesäkuun alussa ja niin pitkään kuin suinkin.
jolloin matkat olis edullisempia. Mutta koska perheessä on koululaisia, ei auta :(
Kesäkuun alusta elokuun puoleenväliin suunnilleen. t: Koulunkäyntiavustaja
aikaa, vaan työttömänä. Eri asia, eri asia. Puhu asioista niiden oikeilla nimillä.
Työsopimus on voimassa kokoajan. 38 päivää lomaoikeutta ja loput palkattomalla lomalla.
Eli palakton virkavapaa. Ei mitään tekemistä missään vaiheessa työttömyyden kanssa.
t:kka
Kesäkuun alusta elokuun puoleenväliin suunnilleen. t: Koulunkäyntiavustaja
Työsopimus on voimassa kokoajan. 38 päivää lomaoikeutta ja loput palkattomalla lomalla.
Eli palakton virkavapaa. Ei mitään tekemistä missään vaiheessa työttömyyden kanssa.t:kka
Puhu edelleen asioista niiden oikealla nimellä =)
Yleensä on käynyt hyvä tsäkä ja olen saanut olla toiveideni mukaan lomalla. Tänä vuonna ei onnistunut ja olen lomalla heinäkuun.
Ope vastaa, vaikka kiellettiin: edes joskus olisi kiva lomailla viikon verran toukokuussa tai elokuun puolivälin jälkeen - jolloin olisi varaa lähteä perheen kanssa ulkomaille, kun matkoissa ei ole sitä koulujen loma-ajan hintalisää...
Kesäkuun alusta elokuun puoleenväliin suunnilleen.
t: Koulunkäyntiavustaja