Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit vapaasti valita kesälomasi ajankohdan, milloin

Vierailija
17.07.2011 |

se olisi? Itse valitsisin varmaan joka vuosi heinäkuun puoliväli-elokuun puoliväli. Ja opet älköön vaivautuko tähän vastaaamaan

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun alusta elokuun puoleenväliin suunnilleen.

t: Koulunkäyntiavustaja

Vierailija
2/10 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun alusta elokuun puoleenväliin suunnilleen.

t: Koulunkäyntiavustaja

aikaa, vaan työttömänä. Eri asia, eri asia. Puhu asioista niiden oikeilla nimillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin heidät viikon leirille koulun loppumisen jälkeen, sitten veisin kahdeksi viikoksi Kreikkaan, sitten olisimme mökillä elokuun alkuun ja lomailismme viikon kotona ennen koulun alkua.

Tämä olisi miinun toivekesäni.

Vierailija
4/10 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin myös on työpaikallani ollut käytäntö ja se sopii mainiosti minulle. Kesäkuun lomavuorolla olen viikon etelässä ja loput Suomessa.

Tänä vuonna oli hyvä lomasää kesäkuussakin.

Vierailija
5/10 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi toivekesälomani siis. Todellisuudessa joutuu tyytymään vähempään, mutta pyrin siihen, että vähintään 8 viikkoa saan eri järjestelyillä lomaa. Aloitan heti kesäkuun alussa ja niin pitkään kuin suinkin.

Vierailija
6/10 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin matkat olis edullisempia. Mutta koska perheessä on koululaisia, ei auta :(

Vierailija
7/10 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun alusta elokuun puoleenväliin suunnilleen. t: Koulunkäyntiavustaja

aikaa, vaan työttömänä. Eri asia, eri asia. Puhu asioista niiden oikeilla nimillä.

Työsopimus on voimassa kokoajan. 38 päivää lomaoikeutta ja loput palkattomalla lomalla.

Eli palakton virkavapaa. Ei mitään tekemistä missään vaiheessa työttömyyden kanssa.

t:kka

Vierailija
8/10 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun alusta elokuun puoleenväliin suunnilleen. t: Koulunkäyntiavustaja

Työsopimus on voimassa kokoajan. 38 päivää lomaoikeutta ja loput palkattomalla lomalla.

Eli palakton virkavapaa. Ei mitään tekemistä missään vaiheessa työttömyyden kanssa.

t:kka

Puhu edelleen asioista niiden oikealla nimellä =)

Vierailija
9/10 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on käynyt hyvä tsäkä ja olen saanut olla toiveideni mukaan lomalla. Tänä vuonna ei onnistunut ja olen lomalla heinäkuun.

Vierailija
10/10 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope vastaa, vaikka kiellettiin: edes joskus olisi kiva lomailla viikon verran toukokuussa tai elokuun puolivälin jälkeen - jolloin olisi varaa lähteä perheen kanssa ulkomaille, kun matkoissa ei ole sitä koulujen loma-ajan hintalisää...