Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pettää? Miksi valehdella?

Vierailija
17.07.2011 |

Annoin anteeksi miehelleni sen että hän oli vehdannut "ystäväni" kanssa vuosia sitten.

Silloin aikoinaan epäilin kyllä. Ystäväni ei sanonut mitään, mutta mieheni haukkui vainoharhaiseksi ym...

Pikkuhiljaa aloin uskomaan itsekin olevani väärässä ja olin hyvin pahoillani epäilyksistäni.

Asia tuli puheeksi uudelleen, muutama kuukausi sitten "ystäväni" kanssa ja hän myönsi tapahtuneen, mutta puolustautui sillä ettei me tekohetkellä oltu mieheni kanssa yhdessä.

Millä tosin oli joskus aikoinaan välirikko mieheni kanssa, enkä mäjaksanut enää alkaa tappelemaan asiasta.

Miehen annoin kuulla kunniansa sen vuoksi että oli mennyt minulle valehtelemaan ja minua haukkumaan tästä asiasta. Hän pyytele kovasti anteeksi tapahtunuttta, mutta oli sitä mietä ettei mitään pettämistä ollut tapahtunut koska emme olleet tekohetkellä yhdessä.

Mielestäni on kuitenkin pettämistä että kyseessä oli ystäväni, eikä mikään random ym.

En mä tosin jaksanut alkaa tapella tästäkään... Mutta!

Jostain kumman syystä viime yönä mun mieleeni tuli se ajan kohta jolloin mieheni oli ollut ystäväni kanssa.

Olimme tulossa mieheni kanssa ajalulta kun jostain syystä aloimme riitelemään. Emme mitenkään pahasti, mutta minä lähdin kotiin ja mieheni jatkoi matkaansa jonnekkin. Tämän jälkee en saanut häneen yhteyttä ja kun hän oli ollut pari päivää teillä tietämättömillä olin jo soittaa poliiseille ja sairaaloihin, okska pelkäsin tälle sattuneen jotain... Kkaan ei tiennyt hänestä mitään.Eivät hänen kaverinsa, eivätkä hänen sukulaisetkaan.

Minullekuitenkin selvisi pian että tämän ystäväni luonahan hän oli ja mikä "parasta". ME OLTIIN TUOLLOIN YHDESSÄ!!!

Vai voiko toisen jättää niin ettei tämän tarvitse tietää asiasta mitään?

Vaikken riidastamme juuri mitään muista, niin eipä siinä kuitenkaan ollut puhetta erosta, eikä se ollut kovin paha riita, vaan sellainen pikku juttu...

Olen ollut tosi tyhmä antaessani mitään anteeksi....

Tyhmä....

Mä tiedän menettäneeni ystävän jo tuolloin vuosia sitten, mutta mitä mä vielä tuossa miehessä roikuin?

Mä en edes tiedä kummasta olisin enemmän vihainen... Tapahtuneesta, vaiko siitä miten minulle ollaan sen jälkeen yritetty vaikka kuinka valehdella, vai siitä että menin nielemään kaiken...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi