Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, miten kieltäytyä sukulaisen tarjoamasta kalliista matkasta perheensä kanssa??

Vierailija
17.07.2011 |

Voi ei... Läheiseni sai päähänsä tilata myös mulle ja mun lapselle matkan!

Ensinnäkin, mulla on oma elämä täällä, vietän viikon paljon mieluummin kotona ja kavereitten kanssa kuin rannoilla lapsen perässä juosten ja hermoni menettäen.

Toiseksi, sukulaiseni mies on... niin no, ei nyt ehkä narsisti, mutta vahvoja piietritä löytyy. En jaksa sitä kiukuttelua, riitelyä, vähättelyä js lässytystä yhtään.

En haua lähteä!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi sanoa et on menoa tuolloin, kiitos vaan.

Vierailija
2/15 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy leikkikavereita, käydään tuttavilla (siinä on maisemanvaihdosta tarpeeksi).

Olisihan siellä ihmettelemistä kyllä, mutta...[/i

Minkä ikänen lapsi? Kuulostaa siltä ettei kaukomatkailu oo mitenkään erityisesti häntä varten. 2 v ei välitä kyllä varmasti sen kummemmin kaukomaan ihmeistä vaan vaikka nelivuotias nauttii ja välittää niistä paljon enempi. Ettei kyllä ihan pienen takia 10 h lentomatkalle lähetä vaan aikusten ittensä takia. 2 v nauttii kotimaan vesipuistosta tai kahluualtaasta yhtä paljon. Nimim been there

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälä hetkellä mitään pakollisia menoja, olen hoitovapaalla. Ja juuri vähän aikaa sitten valitin hänelle, että kun ei pääse ikinä mihinkään. Tosin en nyt tarkoittanut rantalomaa balilla, vaan ennemmin lähtisin vaikka patikoimaan lappiin.

Ääähh... Joudun olemaan todella epäkohtelias. Jos ei se sen mies lähtisi, niin sitten ehkä voisin lähteäkin :(

Vierailija
4/15 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti olla kiitollinen siitä että pääsee ilmaiseksi kalliille matkalle. Vaikka lapsi olisi miten villi ja sukulaisen jutut hölmöjä niin on silti mahtava tilaisuus!

Moni lähtisi etelään ihan kenen tahansa kanssa jos pääsisi ilmaiseksi, ei noihin matkoihin ole monella edes varaa!

Vierailija
5/15 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä matkalla tarvitse koko ajan yhdessä olla, olet välillä lapsen kanssa omassa rauhassanne. Kai teillä on eri hotellihuoneet. Minä ainakin lähtisin Balille.

Vierailija
6/15 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavuudenhaluinen, että mua ei millään haluttaisi lähteä vieraisiin kuvioihin vaippataaperon kanssa, joka vielä nukkuukin huonosti.

Sukulaisillani on omat lapset, joten olisin ihan yksin koko ajan vastuussa lapsestani. Tuskin siinä kauheesti rentouduttua saisi... :(

Sit jos pääsisin yksin lähtemään, niin sithän siinä ei ois mitään ongelmaa! Huitelisin ympäri ja ämpäri :)

ap

Vierailija
7/15 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulet siihen tulokseen että lapsesikaan ei pitäisi pätkääkään ko. matkasta niin sitten ette mene. Mutta jos matka olisi lapsellesi kiva niin sitten muutat omaa asennettasi nainen ja lähdette!

Tuntuu siltä että nyt mietit vain ja ainoastaan itseäsi etkä lastasi ollenkaan.

Vierailija
8/15 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy leikkikavereita, käydään tuttavilla (siinä on maisemanvaihdosta tarpeeksi).

Olisihan siellä ihmettelemistä kyllä, mutta...

Vierailija
9/15 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska mamma haluaa vaan löhötä kotona sen sijaan että lähtisi ilmaiselle matkalle jolla hänen lapsellaan olisi varmasti kivaa.

Sanot että sukulaisillasi on myös lapsia? Minkä ikäisiä? Olisiko heistä seuraa lapsellesi? Ja en usko pätkääkään että sukulaisista ei löytyisi hoitoapua edes hetkittäin. Jos lapset leikkivät (edes rinnakkain) keskenään niin kyllä siinä riittää yksi aikuinen heitä katsomassa ja muut voivat ottaa rennosti.

Lopeta laiskottelu ja tee välillä jotain kivaa!

Vierailija
10/15 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä luulen, että lapsellani olisi täällä kotona kivempaa, löytyy leikkikavereita, käydään tuttavilla (siinä on maisemanvaihdosta tarpeeksi). Olisihan siellä ihmettelemistä kyllä, mutta...

Surullista jos on niin huonot ja kaukaiset välit sukulaisten kanssa että he kelpaavat huonommin kuin kaverit.

Vierailija
11/15 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisinkin. Etkö sinä tee muuta kotona kuin löhöä?

No, sanotaan nyt sitten niin, että viikon reissu balille tuossa seurassa ei ole minun käsitys kivasta, joten jätän reissun sikseen.

Vierailija
12/15 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sanotaan nyt sitten niin, että viikon reissu balille tuossa seurassa ei ole minun käsitys kivasta, joten jätän reissun sikseen.

Mitä siinä sitten mussutat?

Vierailija
13/15 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua ei kiinnosta pätkääkään lähteä kanssanne. Miehesi on lähes narsisti luonteeltaan ja en muutenkaan halua viettää kanssanne aikaa."

Lupaan että tämän jälkeen ei tule enää koskaan ongelmia siitä, että tarjoaisivat sinulle yhtään mitään yhteistä tekemistä. Toimit siis ennalta ehkäisevästi.

Vierailija
14/15 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on päättänyt että ei lähde niin mitä sitä pitää tulla tänne mussuttamaan.....

Vierailija
15/15 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kerro heti. Hän pystyy sitten perumaan matkanne ja saamaan edes osan rahoista takaisin.

Vittumaista on olla kertomatta ja vaan jättää ilmestymättä lentokentälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme