Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kerro koska viimeksi sinua...

Vierailija
01.11.2005 |

... on yritetty iskeä/flirttailtu selvästi. Masennuin itse kun tajusin että siitä on ainakin toista vuotta kun minulle on selkeästi flirttailtu. Olen kolmekymppinen kotiäiti joka ei paljoa ihmisiä näe ja viimeisin kiinnostunut oli sekin eläkeiässä oleva leskimies jolle olin ilmeisesti liian ystävällinen kun hän niin innostui. Ei sillä että tällaista varattua naista kenenkään pitäisi yrittää iskeä, mutta kyllä sellainen pieni flirtti piristäisi itsetuntoa... En mielestäni ole mitenkään luotaantyöntävän näköinen/oloinenkaan...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen on tullut kahdessa vuodessa kaksi vauvaa, enkä mä taida olla ihan _niin_ vetävän näköinen, että miehet tulisivat iskemään kun liikun maha pystyssä tai vauvan kanssa... Tosin vielä opiskellessa kun raskausviikkoja oli noin 20, yksi samassa opinahjossa opiskeleva tyyppi kertoi kaverilleni kiinnostuksestaan minuun. Ei tuntenut minua eikä tiennyt elämäntilanteestani.

Vierailija
2/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin itse en ole flirttailija tyyppiä ... mutta sitten muistin että kuukausi sitten kävelin yläasteen pihan poikki ja minun perääni vihellettiin. Hih, poika parka ei tainnut nähdä kasvojani nimittäin olen jo yli 30 mutta lyhyt ja pitkähiuksinen joten takaa päin katsottuna menisin yläasteikäisestä. Vaatteinakin oli silloin farkut ja punainen takki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en huomannut sitä vaan lähdin kävelemään. Takaa kuului huuto ja siellä oli ystävällinen nuori mies hanskani kädessä. Hän alkoi juttelemaan minulle ja kulkemaan vaunujen vieressä. Yhtäkkiä hän kysyi, että haluaisinko joskus lähteä hänen kanssaan kahville, vaikka nyt heti kun kuitenkin olen kylmissäni (tarkoitti varmaan kun sen hanskan pudotin) :):) Sanoin ystävällisesti, että kiitos, mutta mieheni ei varmaan pitäisi siitä, johon hän vastasi harmissaan vain, että toivoin sinun olevan vapaa... Liekkö sit piti epätoivoisen yh:na tms. Mutta se taitaa olla viimeisin...

Vierailija
4/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei oo yritetty iskeä kertaakaan, siis koko elämäni aikana. tämä on totuus.

Vierailija
5/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä käydessäni, oli aika komea ja mukava nuori lääkärimies. hih..

Vierailija
6/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lääkärikin alkaisi ihan potilastaan yrittämään iskeä...taidat luulla itsestäsi aika paljon!

Vierailija
7/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut komea nuorimies kysyi, että voivitko soittaa minulle...Ja vanha setä pysähtyi katselemaan kun juttelin kaverin kanssa ja sanoi, että olen niin kaunis että pitää pysähtyä ihailemaan. Lähes joka päivä tapahtui tätä aikaisemmin kun olin paljon liikkeellä ja vähän nuorempi ja hoikempi ;) Enää ei ole jokapäiväistä. Nyyh.

Vierailija
8/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, tuli vaan nuoruusmuistot mieleen tuosta viestistäsi.

Vierailija
9/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikein kunnolla ja perusteellisesti kaks viikkoo sitten.

Vierailija
10/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieskin yritti omien sanojensa mukaan puoli vuotta mua, enkä mä hölmö tajunnut. Hih!

Vierailija
11/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se mukavalta tuntuu huomata että vaimona ja äitinä niin silti joku muu kuin oma mies voi kiinostua. Vaikka ei siitä sen enempää..onnellinen olen näin

Vierailija
12/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana seisova nuori mies alkoi jutella ja flirttailla. Kun sitten käännyin ja hoksasi mun mahan (silloin rv 34) niin jo meni hiljaiseksi ja loppui flirttailu :) Oli sormukset pois sormesta kun oli jo vähän turvotusta!

Vierailija
13/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kun olin hoikka ja liikuin enemmän ihmisten ilmoilla, aina kai välillä joku saattoikin, vaikka en kyllä silloinkaan sitä yleensä itse tajunnut, ellei joko kaveri huomauttanut asiasta taikka asia edennyt sille tasolle, että mies itse totesi suoraan asiansa. En oikein ymmärrä koko tätä flirttailun ideaa...

Vierailija
14/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten seurustelun aikana joka kerta baarissa ainakin yksi mies yrittää iskeä! se on kumma homma ihan kuin olisi otsassa leima että olen varattu niin äijät pörrää ympärillä.

Vierailija
15/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene hyvin meikäläisellä.

Vierailija
16/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa.

Taisin tuon miehenkin itte ottaa, ettei joutunut yhtään mua yrittää. :(

Vierailija
17/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja maha oli jo selkeä vauvvamaha) Kaisaniemen Anttilan myyjä tuli juttelemaan DVD-hyllyjen väliin eikä siitä meinannu päästä millään eroon. Varmaan joku fetissi vauvamahoista, tai jotain?!

Vierailija
18/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei riesaksi asti. Olen yleensä todella kiitollinen ikäistäni nuoremmasta ulkonäöstäni, mutta välillä käy nyppimään, kun 15-18-vuotiaat nulikat yrittää iskeä. ;) Ja ikää mulla 25v.

Vierailija
19/19 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista tuollaista kokeneeni pitkään aikaan, vaikka kyllä minua aina joku yrittää iskeä ravintolassa. Nyt se vaan oli jo ihan mahdotonta. Kai minä jotenkin sitten lähetin sellaisia " fiboja" ympäristööni, että sain miehet kiinnostumaan.

Olen huomannut, että tuo on tosi paljon omasta fiiliksestä ja olemuksesta kiinni. Lauantaina olin poikkeuksellisen hyvällä tuulella, seurassa josta nautin ja tunsin itseni seksikkääksi ja hyvännäköiseksi. Siitä se kai riippuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi