En pääse abortin yli
Mitä pitäisi tehdä?
T. Ei tarvitse kivittää. HOidan sen homman itsekin.
Kommentit (12)
Oliko sosiaalisista syistä vai esim. sen vuoksi että sikiöllä ei (oikeasti) ollut elinmahdollisuuksia kohdun ulkopuolella.
Joka tapauksessa kuulostaa siltä, että jonkinlaisesta ammattilaisen kanssa keskustelusta olisi sinulle apua.
Kyllä pääset. Olet aikanaan sen halunnut, kun olet sen tehnytkin. Abortin jälkeenkin on elämää. Nyt elät juuri sitä elämää, jota olet halunnut.
Missä se näkyy arkielämässä?
Minkä vuoksi teit abortin?
Terapia ja sielunhoito... Näitä jo ehdotettuja minäkin kannatan.
Abortti ja siitä selviytyminen - Viveka Kauranen
http://www.bookplus.fi/kirjat/kauranen,_viveka/abortti_ja_siit%C3%A4_se…
Itse koin kirjan hyvin eheyttävänä. Itsekin "oireilin" abortin jälkeen. Aina laskettuun aikaan asti kunnes hyväksyin sen tosiasian että abortti oli ainoa oikea vaihtoehto elämäntilanteessani.
Voimia sinulle! Kannattta lainata vaikka kirjastosta tuo kirja jos et omaksi halua ostaa. On hyvin nopsasti luettavissa.
ja 3 20-30+. Kolme lastakin on. En käsitä, miten abortti olisi muuten väärin kuin vain omassa päässä? Tosin olen miettinyt, millaisia lapseni olisivat olleet tms.
esim. psykologin kanssa keskustelu?
ja 3 20-30+. Kolme lastakin on. En käsitä, miten abortti olisi muuten väärin kuin vain omassa päässä? Tosin olen miettinyt, millaisia lapseni olisivat olleet tms.
huh huh
Olet aikanaan tehnyt ison & peruuttamattoman ratkaisun, mutta anna menneiden olla. Anna itsellesi anteeksi. Jumalakin armahtaa. "Mene, äläkä tästedes syntiä tee" (uutta aborttia). Kukaan ei jaksa jos kantaa menneitä taakkoja. Siunausta elämääsi!
Olet aikanaan tehnyt ison & peruuttamattoman ratkaisun, mutta anna menneiden olla. Anna itsellesi anteeksi. Jumalakin armahtaa. "Mene, äläkä tästedes syntiä tee" (uutta aborttia). Kukaan ei jaksa jos kantaa menneitä taakkoja. Siunausta elämääsi!
-ei ap-
Parasta olisi varmaan tunnustaa suoraan itsellesi, ilman mitään tekosyitä ja puolusteluita, että menit ja tapoit lapsesi. Ihminen ei saisi tehdä sellaista valintaa kenenkään kohdalla.
Tämän jälkeen voit sitten pyytää ja saada asian Jumalasta anteeksi. Sanomattakin lienee selvää, ettei asia unohdu, mutta se on oikeastaan vain hyvä, sillä silloin se ei toistu.
esim monista vapaakirkoista löytyy, ehkä luterilaiselta puoleltakin