voi teitä onnellisia, jotka saatte elää ilman riitoja
minä ja mieheni riidellään jatkuvasti, kaiken lisäksi vielä väärin, haukkumalla, mykkäkouliua, jne. tiedostan kyllä nämä kaikki puutteet, emme osaa riidellä oikein. kaikenlisäksi elämässä on aina ollut suuria vastoinkäymisiä, lapsuudesta asti, jotenkin sitä on välillä niin loppu.
Kommentit (6)
Entä jos vaan lähtisit? Elämässä pitää olla onnellinen!
Onko teillä lapsia?
jossain vaiheessa, kun tarpeeksi pahaksi menee, niin sitä vaan luovuttaa. olemme ajautuneet tähän älyttömään, jatkuvaan riitelyyn, ja kummallakin on paha olla. ei saada selvitettyä riitoja ja kaivetaan vanhat asiat esiin. tiedän, että se on typerää ja naurettavaa, mutta emme vaan saa omaksuttua uusia käytösmalleja. nytkin kolmen päivän aikana on rähisty varmaan 30 tuntia. voi vittu.
nyt kahdeksatta vuotta. Just eilen sanoin miehelle, että rakastan hänessä sitä miten kunnioittaa minua eikä ikinä alennu mihinkään solvaamisiin. Varsinkin muiden läsnäollessa kohtelee minua kauniisti ja sopivalla tavalla "palvellen"
te ette ikinä uskokaan miten paljo mulla on ongelmia, masennuksesta lähtien. epäilen sitä (masennusta siis) myös miehelläni. jotenki kummaltakii menny elämänhalu ja siinä sivussa kaikki painaa päälle, laskut, ym.
ja ei, mulla ei ole ystäviä, paitsi tietty perheenjäseniä ja työkavereita.
tai -terapiassa?