Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, jolle ei synnytyksissä ole tullut mitään vaurioita alapäähän?

Vierailija
16.07.2011 |

ei epparia, ei repeämiä eli ei ompeleita?

ei muuten tullut raskausarpiakaan, onko jotenkin poikkeuksellinen kudostyyppi kysessä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekaan tullut mitään -synnytin sektiolla.

Arpi alavatsalla tietysti :)

synnytit ja synnytit ;)

Ja sivistä itseäsi hieman enemmän, ellet tiedä että sektio on synnytys, aivan gynekologisessa mielessä myös. Puhutaan synnyttäneestä naisesta, synnytys on myös sektio.Synnytytapa toinen. Naura vaan itsellesi siis. ;)

sektio on synnytys, ja lapsi on syntynyt, mutta et sinä kyllä siinä mitään synnyttänyt, vaan lääkäri leikkasi vauvan pihalle.

Sano mitä sanot, jokainen SYNNYTTÄNYT tietää mitä eroa on leikkauksella ja synnytyksellä.

Vierailija
22/27 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt paljon naisia, joille ei vaurioita tule tai ole tullut. Sektio on myös synnytys, erilaisella synnytystavalla.

t. äitiysneuvolan th

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla nyt kummempia vaurioita tullut. Mitä nyt emättimen aukko suureni ja sieltä tuntuu pullottavankin jotakin epämääräistä.

Toimiva pillu se kuitenkin on, vaikkei ehkä kaunein sellainen. Ja raskausarvet tuli ihan muualle kuin vatsaan, mutta nyt niin vaaleita ettei huomaakaan.

Vierailija
24/27 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen jälkeen pari ommelta on laitettu ei muuta vaurioita (hassu sana). Häpyhuulet kylläkin venyneet että näkyvät reilusti isompien välistä, mutta se ei häiritse.

Tiukkuutta olen treenannut kuulien kanssa jo ennen esikoistakin, ja kuulat on yhä käytössä. Joten alapää on tiukkana ja lihakset kunnossa.

Vierailija
25/27 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla nyt kummempia vaurioita tullut. Mitä nyt emättimen aukko suureni ja sieltä tuntuu pullottavankin jotakin epämääräistä. Toimiva pillu se kuitenkin on, vaikkei ehkä kaunein sellainen. Ja raskausarvet tuli ihan muualle kuin vatsaan, mutta nyt niin vaaleita ettei huomaakaan.

Treenauksella saan ehkä emättimen aukon normaaliksi kuten sieltä sisempäänkin.

Vierailija
26/27 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla piti vähän jeesata imukupilla loppuvaiheessa, kun oli aika iso vauva, ja silloin leikataan aina eppari. Mutta ei ole raskausarpia minullakaan, eikä muitakaan näkyviä tai tuntuvia vaurioita, joten kaipa sitä suht asiallisesti on selvinnyt.

Vierailija
27/27 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli opetettua mammoille uusi sana. Katsokaa vaikka sanakirjasta selitys sanalle VAURIO, niin sivistytte hieman.