Olenko ainoa, jolle ei synnytyksissä ole tullut mitään vaurioita alapäähän?
ei epparia, ei repeämiä eli ei ompeleita?
ei muuten tullut raskausarpiakaan, onko jotenkin poikkeuksellinen kudostyyppi kysessä?
Kommentit (27)
Olen nähnyt paljon naisia, joille ei vaurioita tule tai ole tullut. Sektio on myös synnytys, erilaisella synnytystavalla.
t. äitiysneuvolan th
Ei minulla nyt kummempia vaurioita tullut. Mitä nyt emättimen aukko suureni ja sieltä tuntuu pullottavankin jotakin epämääräistä.
Toimiva pillu se kuitenkin on, vaikkei ehkä kaunein sellainen. Ja raskausarvet tuli ihan muualle kuin vatsaan, mutta nyt niin vaaleita ettei huomaakaan.
Esikoisen jälkeen pari ommelta on laitettu ei muuta vaurioita (hassu sana). Häpyhuulet kylläkin venyneet että näkyvät reilusti isompien välistä, mutta se ei häiritse.
Tiukkuutta olen treenannut kuulien kanssa jo ennen esikoistakin, ja kuulat on yhä käytössä. Joten alapää on tiukkana ja lihakset kunnossa.
Ei minulla nyt kummempia vaurioita tullut. Mitä nyt emättimen aukko suureni ja sieltä tuntuu pullottavankin jotakin epämääräistä. Toimiva pillu se kuitenkin on, vaikkei ehkä kaunein sellainen. Ja raskausarvet tuli ihan muualle kuin vatsaan, mutta nyt niin vaaleita ettei huomaakaan.
Treenauksella saan ehkä emättimen aukon normaaliksi kuten sieltä sisempäänkin.
Minulla piti vähän jeesata imukupilla loppuvaiheessa, kun oli aika iso vauva, ja silloin leikataan aina eppari. Mutta ei ole raskausarpia minullakaan, eikä muitakaan näkyviä tai tuntuvia vaurioita, joten kaipa sitä suht asiallisesti on selvinnyt.
tuli opetettua mammoille uusi sana. Katsokaa vaikka sanakirjasta selitys sanalle VAURIO, niin sivistytte hieman.