Huutis tietäjät
Huudan kohdetta ainoana tällä hetkellä.
Nyt selasin myyjän suljettuja kohteita ja sama ollut jo todella monta kertaa myynnissä eri hinnoilla, yhden kerran on yksi huuto ollut joka on määrältä sama kuin minun nyt. Käyttääkö hän hintavarausta joka ei näy? Ainakin ennen on näkynyt ettei varausta ole ylitetty....
Alkoi nyt mietittyttämään enemmänkin... ei hukkaan viitsisi heittää rahoja
Kommentit (7)
hintavaraus ylitetty tai hintavarausta ei ylitetty.
Jos aikaisemmin on käyttänyt hintavarausta ja nyt myy ilman.
ei näy hintavarausta.Ei siinäkään missä oli yksi huuto. Pelkkiä positiivisiä palautteita(myös sillä joka oli huutanut).
Kyseessä on vaunut, en usko että myyjällä kovin montaa samalaista on...Kuva ei ole itse otettu vaan sellainen esittelykuva luettelosta
ei näy hintavarausta.Ei siinäkään missä oli yksi huuto.
"Ainakin ennen on näkynyt ettei varausta ole ylitetty...."
Eli jos sitä ei ole ylitetty, niin silloin ei tarvitse myydä. Ja nyt kirjoitit ei näy hintavarausta. Mitäs jos laittaisit linkin kohteeseen, niin mietitään uudestaan.
eli ei voi katsoa hintavarauksen määrää suljetusta kohteesta.
Kait olet noutamassa tuotetta, silloinhan raha vaihtaa omistajaa samalla kuin tuote.
Jos kaikki palautteet positiivisia ja niitä kuitenkin jonkinmoinen määrä niin en usko huijariksi.
Siis tämän myyjän kohteissa ei näy sitä hintavarausta. Joskus vuosia sitten huusin aktiivisemmin ja silloin näkyi tuo varaus, ajattelin jos olisi jotenkin muuttunut systeemi...
Miksiköhän ei mennyt sitten kaupaksi ekalle huutajalle?, on uusinut kohteen moneen kertaan ja vain ensimmäisessä huuto, eikä varausta näy. No kaipa tuo selviää kun kohde sulkeutuu.
Enkä rahoja menetä jos käyn noutamassa
ammoisina vuosina hintavaraukset paljastui suljetuista kohteista.
Lähiaikoina tuli taas muutos osta heti -kauppaa saa käydä vain tunnistautuneet.
Myyjän palautteet lähinnä hänen ostamistaan tuotteista, mutta kuitenkin kaikki positiivisia. Ja kuten totesit nouto ja maksu ei sisällä riskiä.
sellaista kuin piilohintavaraus ei ole olemassakaan. Minulla on ainakin 10 kertaa ollut myynnissä samanlainen tuote, joka oikeastaan on 10 eri tuotetta, joten en näe tuossa mitään kummallista.