Höh, aina epäonnea matkassa :(
Harmittaa tosi paljon... Keräilen yhtä Pentikin astiasarjaa ja olen siihen ostanut aina silloin tällöin osia.
Nyt olin säästänyt (siis oikeasti pienistä tuloistani säästämällä säästänyt) 100 € ja päätin ostaa kerralla enemmän.
Vaan kuinka ollakaan, paperikassi HAJOSI pohjasta kotiovella ja puolet astoista meni rikki!!!
Itku pääsi ja lapset ihmetteli että mikä nyt...
Kommentit (13)
Ehkä riittää myötätuntoa korvata rikkoontuneet astiat. Velvollisuutta ei varmaankaan ole vaikka ovatkin pakanneet paperikassiin liikaa painoa.
Ikävä juttu sulle. Tsemppiä!
oisko sulla myydä mulle jotain ni mä voisin laittaa sulle sen 100e? Jos siis sulla on jotain mitä mä tarviin.
ja voit tarjota mulle ja mun lapsille majapaikan 4 yöksi ni mä laitan sulle 100 e :) (Mulla ois yks juttu mikä pitäis hoitaa Kuopiossa)
Yleensä pentikillä myyjä pakkaa astiat eikä asiakas pääse vaikuttamaan pussin materiaaliin. Myös kassin kantokykyä on vaikea arvioida. Mutta pääsittepä toteuttamaan vittumaisia luonteitanne. Onnittelut siitä, kapiset nartut.
3
sitä kun maallinen mammona on itse s...nasta, kiusaa ihmistä... kurjaa sulle
nämä kipot kahteen kassiin??
Sanoohan sen jo järkikin, että lasitavara painaa!
Noille trolli-hanimussukoille voisin sanoa että: "Hyvä yritys" :D yöuniani en teidän takia menetä.
Eiköhän tämä tästä. Reippaasti vaan kohti uusia vastoinkäymisiä. Laitan kyllä ystävällismielisen sähköpostin liikkeeseen että eivät laittaisi yhteen kassiin liikaa astoita tai tarkistaisivat paperikassiensa laadun.
Ap
Noille trolli-hanimussukoille voisin sanoa että: "Hyvä yritys" :D yöuniani en teidän takia menetä.
Eiköhän tämä tästä. Reippaasti vaan kohti uusia vastoinkäymisiä. Laitan kyllä ystävällismielisen sähköpostin liikkeeseen että eivät laittaisi yhteen kassiin liikaa astoita tai tarkistaisivat paperikassiensa laadun.
Ap
Ja pyytää et ne antaa uudet. Otat vain kassin ja astiat mukaan ja näytät miten kävi. Kuitti tietty myös.
Eikä sun tarvii edes olla vihainen tai epäystävällinen. Huono kassi ja väärin pakattu. Kyllä ne sen ymmärtää.
Kyllä heidän pitää siellä tietää miten paljon painoa voivat laittaa yhteen kassiin. Asiakas ei voi sitä tietää ja vaatia useampaa kassia käyttöön. Nyt kyllä tekisin ihan asiallisen valituksen, ja katsoisin minkä verran liike tulee vastaan.
TSEMPPIÄ!
myyjällä tuossa tapauksessa joku vastuu pitäisi olla, eihän asiakas itse pakannut astioita!
Älä kuitenkaan mene huutamaan, vaan ole asiallinen!
Tavara ei ole tärkeää ja varsinkin pienistä tuloista tuollainen säästäminen jotakin Pentikiä varten on...olkoon sanomata.
Oma vikas!