mitä mieltä ruskeista silmistä
Kommentit (14)
No, minulla on ruskeat vähän mantelin muotoiset silmät ja pitkät ripset, ja miehet kehuvat aina ensimmäiseksi silmiäni.
kuten ei mitkään muutkaan silmät. Itselläni on vihreät silmät, kiva että yksi lapsista sai ne, kaksi muuta sai isänsä ruskeat.
Johnny Depillä on aivan ihastuttavat ruskeat silmät tai se katse on kaunis.
Toisaalta olen sitä mieltä, että sinisissä silmissä on enemmän vivahteita sini-harmaa-vihreä akselilla. Kenties persoonallisemmat kuin ruskeat silmät?
Ruskeat eivät mielestäni aina ole poikkeuksellisen kauniit,kuten yleinen mielipide tuntuu olevan. Esim. jäänsiniset tai metsänvihreät ovat mielestäni usein kauniimmat kuin ruskeat. Riippuu siis väristä.
Suomessa tietysti ihannoidaan ruskeita silmiä, kun ne ovat niin harvinaisia. Täällä sinisilmäisyys on yleistä, 80 % on siniset silmät, joten ne eivät ole kovinkaan erikoiset tai persoonalliset.
Eli myös siniset ja vihreät voivat olla kauniit, kunhan ne eivät ole hailakat.
Minusta ruskeat silmät ovat kaikkein persoonattomimmat. Ne kyllä huomataan, kun ovat tummemmat, naulitsevat katseen, mutta ei niihin uppoudu kuten muun värisiin. Kaikkein kauneimmat silmät ovat siniset tai vihreät.
Siihen vielä tyypilliset maantienväriset hiukset, niin ei erotu massasta sitten mitenkään.
Sellasethan niistä tulee kuin geenit määräävät. :O
itsellä ei ole, mutta tykkään silti.
Tosin olen aina enemmän tykännyt sinisistä. Enemmän kuitenkin tummemman sinisistä. Oikeastaan, mitä tummemmat sen paremmat. Oikein tumma ruskea on kiva.
hyvin näkee.