Nyt sen sitten selvitin. Mieheni pettää tai ainakin vakavasti
suunnittelee sitä.
Emme itse enää käytä kondomeja, kun minulta on piuhat poikki. Joitakin kondomeja on siis jäänyt kaappiin. Muutama viikko sitten laskin, että niitä oli 7kpl. Nyt niitä on vain 4kpl.
Tiedän että tämä olisi tulossa, koska parisuhde voi huonosti ja seksielämä vielä huonommin. Nyt silti sydän hakkaa ja oksettaa. Mies on pitkään poissa reissulla lapsen kanssa (tai lasta hoitaa anoppi). Lapsia on useita, joten yhdessä ollaan kuitenkin tähänkin saakka pysytelty. Huh. Tätä täytyy sulatella...
Kommentit (24)
harvinaisen tyhmä perheenisä - se sanoo, että vaimo ei tosiaankaan seuraa montako kumia heiltä kaapeista katoaa :D ja tuo siis omat kumit mukana. Ja niitähän mun kanssa kuluukin!
Kukaan ei ole niin tyhmä, että ottaa kortsut kotoa.
Paha hänelle, että en ole. Tais miehen säästäväisyys koitua kohtaloksi.
ap.
sterilisaation?
Kaikki lapset on kyllä tehty ennen sterilisaatiota.
ap.
ap:n viestissä kyllä lukee että "lapsia on siis useita".
tai lasta hoitaa anoppi. Eli oliko niitä nyt sitten yksi vai monta? Sekosit sanoihisi jo alkumetreillä.
lähteä vain yhden lapsen kanssa matkalle? en ole ap. sanon vaan.
tai lasta hoitaa anoppi. Eli oliko niitä nyt sitten yksi vai monta? Sekosit sanoihisi jo alkumetreillä.
Muut on täällä kotona mun kanssa. Pienin on alle 1v.
ap.
Meinaatko, että jättää lapsen mummolaan ja lähtee nylkyttämään vierasta? Huoh.
lähteä vain yhden lapsen kanssa matkalle? en ole ap. sanon vaan.
Sama tuli mieleen... niin ja isot lapset ei tarvi enää hoitajaa, mut kuopus voi olla vielä vahdittavaa sorttia...
Meinaatko, että jättää lapsen mummolaan ja lähtee nylkyttämään vierasta? Huoh.
Sielläpäin asuu paljon miehen kavereita, joille voi "mennä viettämään iltaa". Ja todellakin mennä johonkin aivan muualle.
ap.
Millä perusteella olet saanut yhden ölapsen jälkeen sterilisaation?
Hyvä kun käyttää kumeja, niin ei tuo kotiin tipperrunkkelia.
Miten olisi jos ihan vaan kysyisit mieheltä, että erotaanko, kun tästä ei tule mitään ja kortsuille on käyttöä muualla?
Ehkä miehesi lainasi kondomeita parhaalle ystävälleen Erkille tai Samille?
Olen minä lainanut kondomeita ystävilleni ja myös pyytänyt vastapalvelusta. Joskus kondomeita voi myös vaihdella ettei tarvitse ostaa koko pakettia, kun etsii sitä sopivinta merkkiä itselleen.
Miksi te naiset aina epäilette pahinta?
T: 11cm mies
Jos se on vain vetänyt hanskaan ja sotkun välttämiseksi käyttänyt kumia... eikä olekaan pettänyt???
tai heittänyt kumit roskiin kun niissä päiväys vanhentunut?
ja kaikki kaverit vakisuhteissa ja 99% heistä perheellisiä ja varmasti huolehtivat omat kortinkinsa. Ja meillä ei ole lähiaikoina miehen kavereita käynytkään.
ap.
Ehkä miehesi lainasi kondomeita parhaalle ystävälleen Erkille tai Samille?
Olen minä lainanut kondomeita ystävilleni ja myös pyytänyt vastapalvelusta. Joskus kondomeita voi myös vaihdella ettei tarvitse ostaa koko pakettia, kun etsii sitä sopivinta merkkiä itselleen.
Miksi te naiset aina epäilette pahinta?T: 11cm mies