Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maitoa tulee rinnasta yhdellä imaisulla?

Vierailija
16.07.2011 |

Yhdellä imuliikkeellä, paljonko maitoa? Onko kyse vaan tipoista vai lusikallisesta tms?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vaihtelee niin paljon. Riippuu äidistä, lapsesta, kellonajasta, kuinka kauan lapsi on jo imenyt tällä imetyskerralla jne.

Vierailija
2/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. suurin määrä mitä sieltä voi tulla imulla? Ei kai puolta desiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska herumisen alettua maitoa voi tulla vaikka desi ilman yhtäkään imuliikettä...

Vierailija
4/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se millilitroja on, kukaan ei saa puolta desiä kerralla...

sä voisit itse kokeilla ja lypsää rintaa, niin näet paljon tulee sulta

sanoisin jos väkisin haluat tietää niin ehkä teelusikallinen imulla, kunnon imulla

mut toi lypsäminen käsin muistuttaa vauvan imua, joten kokeile sitä

epäiletkö siis ettei vauva saa maitoa riittaävsti???

Vierailija
5/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mä en epäile että vauva sais liian vähän maitoa. Mä oon vaan vähän huolissaan kun maitoa tuntuu tulevan niin paljon, vauvalla menee sitä henkeenkin ja hän alkaa yskiä :(

Pelkään että joka imulla ruiskuu joku desi ja vauva on ihan pulassa. Se tykkää maidosta ja juo sitä mielellään mutta joutuu yskimään aina välillä.

Sitten vauva pulauttelee myös paljon. Ja kun imetän toisesta rinnasta niin toisesta valuu koko ajan maitoa ja paita kastuu aina :D Yöllä sänky lainehtii. Vauva on nyt kuusi viikkoa.

Vierailija
6/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se millilitroja on, kukaan ei saa puolta desiä kerralla...

sä voisit itse kokeilla ja lypsää rintaa, niin näet paljon tulee sulta

sanoisin jos väkisin haluat tietää niin ehkä teelusikallinen imulla, kunnon imulla

mut toi lypsäminen käsin muistuttaa vauvan imua, joten kokeile sitä

epäiletkö siis ettei vauva saa maitoa riittaävsti???

Mun piti alussa lypsää rintoja vähän tyhjemmäksi, että vauva saa imuotteen ja kun rinnat oli oikeen pinkeenä maitoa, niin sitä herui ihan lypsämättä reilusti yli 50 milliä alussa per rinta. Sitten kun maidon tulo tasaantui, niin se mitä pumpulla tuli yhdellä imaisulla vaihteli tipoista muutamaan kymmeneen milliin.

Vierailija
7/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se maidontuotanto siitä tasaantuu. Laita toista rintaa vasten harso, niin se imee hyvin maidot, eikä paita kastu. Maidonkerääjääkin toki voi käyttää, mutta se on aika pieniä ja minulla ainakin ne tulvi heti yli.

Vierailija
8/8 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rinnat on valmiiksi täynnä kun menen nukkumaan, taittelen liiveihin harsoa, normaalisti kyllä tavalliset liivinsuojukset riittää. Imettäessä kokeile painaa toisen rinnan nänniä sormella jos se vuotaa, se auttaa joskus. Meidän vauva on kyllä aikamoinen herkkäkurkku muutenkin, yskii todella herkästi myös mm. d-vitamiinia annettaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme