Tuleeko kateellinen vai säälivä olo?
Olen 34-v kaunis nainen, miehet edelleen viheltelevät perääni. Olen 3:n alle kouluikäisen äiti. Olen duunari, kuten miehenikin. Maalaan, laulan kuorossa ja käyn konserteissa. Pukeudun mustiin vaatteisiin. Asumme omakotitalossa. Minulla on 3 läheistä ystävää. Vietän mukavaa ja leppoista elämää.
Kommentit (38)
Lähinnä tuosta "miehet edelleen viheltävät perääni". No miksi eivät? Olet nuori nainen vielä ja kolmen lapsen saaminen ei sitä kauneutta vie.
Mukavaa, että sinulla on harrastuksia ja pari kaveriakin.
Itsekorostuksesi on jotenkin uhmakasta, tuntuu ettet ole ihan niin onnellinen kuin tahdot vakuuttaa.
Uskon olevani kaksi kertaa sinua onnellisempi.
eivät lauo elämäänsä tyytyväiset ihmiset. :)
Ap:lle, ei tullut kateellinen eikä säälivä olo. Kiva, että elämäsi sujuu kivasti.
Yleensä ne miehet, jotka viheltelee naisten perään on joko lähikuppilan juoppoja tai hikisiä raksaäijiä. Mielestäni tällainen peräänviheltely kertoo enemmän siitä viheltelijästä kuin sen kohteesta.
Itse arvostan enemmän sitä, että huomaa laadukkaidenkin miesten päiden kääntyvän kaupungilla. Ja laadukkaalla tarkoitan raitista, siististi pukeutunutta (yleensä puku tai vastaava) business-tyyppiä.
Kateellinen siitä että pukeudut mustaan, koska siihen muut ei pysty. Säälivä siitä että vaan 3 läheistä ystävää. Itse olen tosi onnellinen korkeasti koulutettuna kerrostalossa asuvana yhden lapsen äitinä, mutta hienoa että duunaritkin voi olla onnellisia! Jos tarkotat maalauksella taidetta niin siitä ehkä hitusen kade, itse en osaa piirtää enkä maalata. Ulkonäkööni olen näin 37veenä täysin tyytyväinen. Juntit ei onneks vislaile perään mutta nättejä hymyjä saan joskus.
Kateutta ei herätä myöskään mikään paitsi se että olet jo hankkinut lapset ja perhe on valmis. Tyylisi kirjoittaa jotenkin sen sijaan ärsyttää, ehkä tuo järjestys jossa asiat ilmoitit on tärkeysjärjestykseltään sellainen etten oikein itse ymmärrä. Ehkä se on sitä duunariuden mukanaan tuomaa arvopohjaa heh ;) Kivoja harrastuksia kuitenkin.
Mukavaa kesää sinulle ja perheellesi kuitenkin!
..niisä on ero...
Mua ei oiekin duunarihomamt eikä duunariukko inspiroi.
että miksi sinun täytyy kysyä tällaista netistä.
Mutta kaipa sekin tulee sinulle johonkin tarpeeseen.
Monet käyttävät liikaa aikaa kateuteen tai säälimiseen, ja ärsyyntyminen päivittäin pikkuasioista on Hmm, kiinnostavaa, johtuukohan nykyajan lyhytjänteisestä elämän tavasta vai mistä?!
Yllättävän paljon vastauksia.. entäs jos muuttaisin kauniin tilalle tavallisen näköinen ;-)
Ja mistä sait päähäsi, että ihmiset käyttävät liikaa aikaa kateuteen ja säälimiseen? Oletko itse negatiivisten tunteiden yläpuolla täysin?
Koita saada tuo teksti huokumana onnea, henkistä tasapainoa ja häivytä ulkonäkökeskeisyys ja "kulttuuriharrastusten luettelo". Ihan kuin ýrittäisit tehdä vaikutelman, että kyllä duunarikin taiteesta ymmärtää, nih.
Jotenkin lapsellinen teksti.
Luin tekstisi vailla tunteita ja jäin miettimään niitä mustia vaatteita. Miksi mustia?
Enhän sua tunne ja hienoa jos olet elämääsi tyytyväinen, ei se ole multa pois eikä annna mulle mitään lisäarvoa, elän omaa elämääsi ja sinä omaasi =)
Mielestäni se kuulostaa mukavalta -ei ole säälimistä, eikä kateutta. Olen iloinen puolestasi, mikäli itse olet elämääsi tyytyväinen!
Olen niin pitkään pukeutunut mustiin vaatteisiin että kun joskus sovitan muun värisiä vaatteita ne tuntuvat vierailta. Sisustuksessa ja valokuvissakin tykkään musta-valkoisesta :) näitä makuasioita.
tuli aika tyhmä olo -siis ihan siitä johtuen etten tajua mikä tässä on pointti
Joku akateemisesti koulutettu ihmetteli, että duunarit voi olla onnellisia :D
Eli en ainakaan kadehdi. Ja oletan, että lapset ovat menneet hoitoon pieninä, koska sulla on varaa konsertteihin ja omakotitaloon?
Eli vanhemmat aloittivat 4 ja 5,5-vuotiaina. Miehelläni hyvä palkka. Itselläni riittävä. Teen pitkälti ruat itse, ostan paljon käytettynä tavaraa ja vaatetta, joten pystyn sitten laittamaan rahan johonkin muuhun, kuten konserttiin, lasten liukumäkeen..
Elämä on laiffii. Hieno juttu.
:)
Uskon olevani kaksi kertaa sinua onnellisempi.