Aloitin hyväkarppauksen
Aloitin hyväkarppauksen. Alussa kokeilin karppausta, lisäsin rasvaa ja vähentelin hiilareita matalalle. Läski vain lisääntyi.
Nyt olen lisännyt kevyempää ruokaa runsaasti, lisännyt kasviksia, kurkkua tomaattia. Lisäksi raejuustoa. Olen vältellyt turhaa rasvaa, mutta syönyt sitäkin kuitenki. Leipää syön satunnaisesti, samoin pastaa, riisiä ja perunamuussia.
Alussa ei vaikuttanut mitenkään, joten vähensin ruokaa ja lisäsin liikuntaa. Hiljalleen elimistö tottui vähempiin ruokamääriin, eikä vatsa enää vedä niin paljon. Aina välillä on pikkunälkä. Nyt kävin vaa'alla ja huomasin, että painoni on noussut, vaikka läski on hävinnyt. Liekö liikunnalla jotain osuutta asiaan, mutta tämä tuntuu fysiologiselta mahdottomuudelta :D :D :D
Kommentit (4)
Minä olen viime vuosina alkanut kesäisin kärsimään turvotuksesta. Sen takia syön kesällä selvästi kevyemmin kuin talvisin, mutta turvotuksesta ei pääse ennen syksyä eroon :/
Syksyllä paino sitten tippuukin nopeasti entisiin lukemiin (tai alle) turvotuksen poistuessa.
Jatka vaan samalla linjalla, kyllä niitä tuloksia alkaa jossain näkymään myös puntarilla :)
Liikunnan lisääminen ja ruokavalion keventyminen näkyy varmasti jo linjoissasi ja yleiskunnossa.
Minä olen viime vuosina alkanut kesäisin kärsimään turvotuksesta. Sen takia syön kesällä selvästi kevyemmin kuin talvisin, mutta turvotuksesta ei pääse ennen syksyä eroon :/
Syksyllä paino sitten tippuukin nopeasti entisiin lukemiin (tai alle) turvotuksen poistuessa.Jatka vaan samalla linjalla, kyllä niitä tuloksia alkaa jossain näkymään myös puntarilla :)
Liikunnan lisääminen ja ruokavalion keventyminen näkyy varmasti jo linjoissasi ja yleiskunnossa.
MInuallkin on todella paha turvotus ja mietinkin, että voiko tuoda ihan kilokaupalla kiloja pelkkkänesteen kertyminen.
Minä olen viime vuosina alkanut kesäisin kärsimään turvotuksesta. Sen takia syön kesällä selvästi kevyemmin kuin talvisin, mutta turvotuksesta ei pääse ennen syksyä eroon :/ Syksyllä paino sitten tippuukin nopeasti entisiin lukemiin (tai alle) turvotuksen poistuessa. Jatka vaan samalla linjalla, kyllä niitä tuloksia alkaa jossain näkymään myös puntarilla :) Liikunnan lisääminen ja ruokavalion keventyminen näkyy varmasti jo linjoissasi ja yleiskunnossa.
MInuallkin on todella paha turvotus ja mietinkin, että voiko tuoda ihan kilokaupalla kiloja pelkkkänesteen kertyminen.
Olen ollut 1,5 kk vähähiilarisella ruokavaliolla.
Puntari ei ole näyttänyt, että paino olisi laskenut, mutta vaatteet tuntuvat löysemmältä vatsan kohdalta. Turvotusta on helteillä ja olen syönyt siihen Koivusin puristeita.
Jospa tämä tästä vähitellen, koska vatsavaivat ,närästys ja jatkuva vatsan kurina ovat loppuneet.
Lihas painaa läskiä enemmän, ei sen vaikeampaa :)