Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto menee hermot TAAS miehen kanssa!

Vierailija
15.07.2011 |

Mies sanoi lähtevänsä töistä 16.45 että päästään lasten serkun synttäreille. Laitoin tapani mukaan lapset kuntoon, että päästään lähtemään heti kun mies tulee. Miehen piti siis olla kotona vähän jälkeen viisi. No, äskön sitten sain miehen puhelimella kiinni, hän on vielä töissä!! Aaargh! Me ei olle ikinä missään ajoissa kun miestä saa AINA odottaa. Ehkä me sit joskus puoli seitsemältä ollaan synttäreillä, jotka alkoi viideltä.. Kiva istuttaa noita lapsiakin kädet ristissä kotona kun eipä paljon voi mitään tehdä kun on jo juhlavaatteet päällä. Ja lapset kokoajan kyselee miksei isi jo tule... Mitä hel*ettiä mä teen tolle äijälle, että se oppisi olemaan ajoissa?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ei tartte odotella miestä.

Vierailija
2/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinäkin kyseessä on miehen veljen lapsi (ja kaikki sukulaiset on paikalla) ja toisekseen mies on töissä autolla, jolla meidän sinne synttäreille pitää mennä...ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä tuohon auttaisi paitsi, että kun seuraavan kerran olette jonnekin lähdössä teette niin, että mies menköön jollain muulla töihin ja auto jää sinulle. Sitten ei ainakaan koko perheen tarvitse odotella. Ehkä itse olisin soittanut jo joskus neljän jälkeen ja muistuttanut jos tuo kerran on ihan tavallista käytöstä mieheltä. En kuitenkaan jäisi kotiin odottelemaan vaan soittaisin jonkun hakemaan tai menisin vaikka taksilla.

Vierailija
4/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se ole sinulla ja nappaat vain kyytiin sieltä työpaikalta? Joka on selkeästikin ihan lähellä teidän kotia.

Vierailija
5/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se ole sinulla ja nappaat vain kyytiin sieltä työpaikalta? Joka on selkeästikin ihan lähellä teidän kotia.

mutta saanen huomauttaa että esim minulle siitä autosta ei olisi mitään hyötyä kun ei ole korttiakaan. Itse tekisin tuossa tilanteessa niin että alkaisin menemään joka paikkaan bussilla jne miestä odottelematta.

Vierailija
6/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tämänkin tiennyt niin olisi voitu lasten kanssa pukea sadevaatteet niskaan ja lähteä kävellen sinne neljän jälkeen. Tai vaikka vielä iiden jälkeenkin, mutta se tässä juuri ärsyttääkin kun mies on kokoajan ollut muka tulossa ihan kohta, niin ei ole tuota varasuunnitelmaa tullut otettua käyttöön...ap

Vierailija
7/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on toisen varassa kulkemisen suhteen...

Vierailija
8/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi se auto on sillä miehellä? Miksei se ole sinulla ja nappaat vain kyytiin sieltä työpaikalta? Joka on selkeästikin ihan lähellä teidän kotia.

mies on töissä 15 kilsan päässä ja synttärit taas tässä suht lähellä (muttei kuitenkaan niin lähellä että enää juhlavaatteissa lähdettäisiin kävelemään). Linja-autoja täällä korvessa ei kulje. NO nyt se ukko ajoi pihaan! ap

Vierailija
9/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on toisen varassa kulkemisen suhteen...

Mä olen mun miehen varassa kulkemisen suhteen JOS ollaan sovittu niin. En todellakaan ala miettimään mitään varasuunnitelmien varasuunnitelmaa kun ollaan sovittu miten toimitaan. Tietenkin joskus sattuu jotain oikeasti tärkeää töissä ettei kertakaikkiaan pääse irrottautumaan ajoissa, mutta ne kerrat on erikseen. Toiseen pitää voida luottaa.

Vierailija
10/10 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auto olisi ap:lla, hän olisi ollut synttäreillä jo kaksi tuntia sitten.

Krooniselle myöhästelijälle ei voi mitään. Jos sopii jotain, kannattaa ainakin valehdella aika. Niin minä teen siskoni kanssa. Annan hänelle aina ajan, joka heittää tunnilla ennakkoon. Eli jos on tarkoitus lähteä kello 17, käsken tulla kello 16.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän