Minulla on aika kapeat ranteet. Mittasin, että ympärysmitta
on 14 cm. Onko kapea vai kuvittelenko vain? Olen aika paksu muuten, niin edes jotain kapeaa minussakin :) Nilkat myös aika kapoiset, ym 19 cm.
Mites teillä?
Kommentit (34)
ja pullea. Tarkoitat varmaan lyhyt ja roteva. Pieni tarkoittaa pientä kooltaan (myös leveysmitassa), ei siis samaa kuin lyhyt.
16:sta: en ymmärrä miten voi ollayhtäaikaa pieni ja pullea. Tarkoitat varmaan lyhyt ja roteva. Pieni tarkoittaa pientä kooltaan (myös leveysmitassa), ei siis samaa kuin lyhyt.
lyhykäiset ihmiset on pieniä. Onko tää taas jotain anoreksiasanastoa?
Terv. pitkä
ja pullea. Tarkoitat varmaan lyhyt ja roteva. Pieni tarkoittaa pientä kooltaan (myös leveysmitassa), ei siis samaa kuin lyhyt.
Kyllä olen mielestäni pieni, vaikka olenkin pullea. Olen paljon pienempi kuin esimerkiksi 180cm pullea ihminen.
Enkä nyt muutenkaan mikään jättikokoinen ole, en vaan ole hoikkakaan.
15 ja 16
ranne 12cm ja pituutta 173cm. Usein on ihmetelty mun kapeita ranteita.
vaikka olenkin melko pitkä 170cm, tai no 169cm...
Ranteet näyttävät erityisen ohuilta koska olen muuten kamalan lihaksikas, joten laihat luut korostuvat. Painan 59kg
T: 11cm mies
sirot nilkat, kun tosiaan ovat pari milliä vaille 19 cm. Ja sitten mulla on aika ohut kaula ja aika sirot nuo solisluut ja kapeat hartiat. Eli olen varmaankin piilosiro läskieni alla :)ap
eli teihin muihin verrattuna amatsoni :)
Mun ranteet on 15 cm ja nilkat 20 cm.
Täällä ranne 13,5cm ja nilkka 18,5cm ja pituus 170,5cm. Haluaisin hieman isommat luut. Jalan koko on 37,5-38.
Täällä ranteet 15 cm ja nilkat 19 cm. Olin kyllä yllättynyt noiden mun ranteiden koosta, niitä on usein sanottu todella siroiksi ja ohuiksi.
No jo on kapeita ranteita - mun miehen peniksen ympärysmitta on n 13cm....!
Olen pieni ja hoikka ja mun ranne on 16cm, nilkka 20cm ja ne on kapeat
Mulla on bmi 28 ja ranteen paksuus 14 cm ja nilkan 21cm. Mulla on tosi pienet kädet muutenkin.
Mun ranne on 13cm, miehen peniksen ympärysmitta 14,2cm :)
Olen 170-senttinen ja lihava. Olen tosin muutoinkin roteva, että ei nuo mitat tuosta laihtumalla pienenisi kuin max. pari senttiä.