Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vika mussa on, kun baarissa miehet tulevat juttelemaan kavereille, ei koskaan mulle??

Vierailija
15.07.2011 |

Olen tätä jo vuosikausia ihmetellyt!

Olen ihan kivannäköinen, painoa muutama kilo liikaa.

Baarissa kun ollaan niin olen sitten kenen tahansa kaverin kanssa liikkeellä, niin ihan joka kerta miehiä tulee juttelemaan kavereille, muttei koskaan mulle.

Olen oikein harjoitellut sitäkin, että pidän päällä iloista ilmettä, kun kerran eräs mies sanoi mua kiukkuisen näköiseksi!?!

Mutta vaikka olisin se hymy naamalla, niin ei minkäänlaista mielenkiintoa tule miesten suunnalta.

Vai onko vika siinä, että yleensä aina olen liikkeellä sellaisen kaverin kanssa, joka on paremman näköinen ja laihempi kuin minä...?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaverini on hoikka, niin silloin miehet tosiaan juttelevat kaverilleni, eikä minulle. Itselläni on siis melkein 10kg ylipainoa. Yhtä kaunis olen, tai ehkä jopa kauniimpi.

Sitten jos olen yksin, niin kyllä ne miehet sitten tulevat juttelemaan minullekin.

Kyllä mä sen ihan ymmärrän, että useimpia miehiä miellyttää hoikka nainen. En mä kuitenkaan jää ilman seuraa, mutta inhottavaa ajatella jos/kun mies haluaisi mielummin olla mun hoikan ystävän kanssa.

Vierailija
22/26 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässäkin ketjussa on ihan tosielämän kokemuksia siitä, että vain hoikka nainen kiinnostaa. Mihin tämä oikein perustuu?

jos kaverini on hoikka, niin silloin miehet tosiaan juttelevat kaverilleni, eikä minulle. Itselläni on siis melkein 10kg ylipainoa. Yhtä kaunis olen, tai ehkä jopa kauniimpi.

Sitten jos olen yksin, niin kyllä ne miehet sitten tulevat juttelemaan minullekin.

Kyllä mä sen ihan ymmärrän, että useimpia miehiä miellyttää hoikka nainen. En mä kuitenkaan jää ilman seuraa, mutta inhottavaa ajatella jos/kun mies haluaisi mielummin olla mun hoikan ystävän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetyperoksidi-blondi ei minusta enää sovi yli 40-kymppisille naisille.

Taidat olla oikeassa. Yli 400-vuotiaassa naisessa – kuten miehessäkin – on jo sitä ns. ajan mukanaan tuomaa patinaa. :)

Vierailija
24/26 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana kun nainen on niin pieni, suojeltava, herkkä. Kaverit ei keljuile pyöreästä naisesta. Mies tykkää, että nainen pitää itsestään huolta, liikkuu, urheilee.

Ja tiedän ja tunnen monia hoikkia naisia, jotka ovat melkeinpä sohvaperunoita, mutta tasan ei käy onnen lahjat.

t. pyöreä nainen

Vierailija
25/26 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään huolta ja saattavat olla kasvoiltaan kauniimpia kuin hoikat naiset - miksi silti aina hoikka nainen vetää pitemmän korren?

on ihana kun nainen on niin pieni, suojeltava, herkkä. Kaverit ei keljuile pyöreästä naisesta. Mies tykkää, että nainen pitää itsestään huolta, liikkuu, urheilee.

Ja tiedän ja tunnen monia hoikkia naisia, jotka ovat melkeinpä sohvaperunoita, mutta tasan ei käy onnen lahjat.

t. pyöreä nainen

Vierailija
26/26 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus on jo kysymyksessä, kuten lähes aina.

AP kuuluu selvästi VIIHDYTETTÄVIEN kastiin, kuten hyvin monet naiset. Kaverisi osaa ehkä itsekin keskustella ja sanoa jotain, ja näyttää sen jo ennen ensimmäistäkään sanaa.