Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko painan? (sisältää kuvan)

Vierailija
15.07.2011 |

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssanne:) Tämän aloituksen tarkoituksena oli yksinkertaisesti osoittaa, että ihminen voi painaa vähemmän tai enemmän miltä näyttää/kaksi samanpainoista ihmistä voi olla aivan eri näköisiä ja muotoisia (täällä kun keskustellaan usein mm. siitä kuinka joku EI VOI painaa sen ja sen verran jos käyttää sitä ja sitä vaatekokoa). Itse olen tosiaan normaalipainoinen, mutta olisin normaalipainon rajoissa (BMI 18,8) myös -10kg:n jälkeen. Painoindeksissä tämä skaala on sen verran suuri:)

Minun tapauksessani kiloja on kertynyt lasten myötä, ja tosiaan tulen toimeen myös nykyisen vartaloni kanssa. Mutta silti minulle ominaisin paino olisi n. 50kg.

Hyvää illanjatkoa kaiken kokoisille ja näköisille naisille!

-ap

rohkea veto AP:ltä

uskaltaako kukaan muu?

Vierailija
2/65 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssanne:) Tämän aloituksen tarkoituksena oli yksinkertaisesti osoittaa, että ihminen voi painaa vähemmän tai enemmän miltä näyttää/kaksi samanpainoista ihmistä voi olla aivan eri näköisiä ja muotoisia (täällä kun keskustellaan usein mm. siitä kuinka joku EI VOI painaa sen ja sen verran jos käyttää sitä ja sitä vaatekokoa). Itse olen tosiaan normaalipainoinen, mutta olisin normaalipainon rajoissa (BMI 18,8) myös -10kg:n jälkeen. Painoindeksissä tämä skaala on sen verran suuri:)

Minun tapauksessani kiloja on kertynyt lasten myötä, ja tosiaan tulen toimeen myös nykyisen vartaloni kanssa. Mutta silti minulle ominaisin paino olisi n. 50kg.

-ap

rohkea veto AP:ltä

uskaltaako kukaan muu?

en minä ainakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisen tarvitse olla langanlaiha.

Vierailija
4/65 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm ja ehkä vähän hoikemman näköinen ja painan jotain 69-70kg. 57kg olisin jo ihan jotain muuta.

mutta 169cm ja 57kg. Eli veikkaisin sun painox 52kg.

Vierailija
5/65 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy nyt 58kg. eli kommenteista päätellen näytän hieman painoani pullavammalta muiden silmissä;) omastakin mielestäni minulle sopiva (huom. siis itseni mielestä sopiva) paino on 10 kiloa vähemmän. sitä odotellessa...

-ap

Näin miehen rehellinen mielipide. 10 kiloa pois on aika paljon sillä muista että rasva ei paina niin paljon massaan nähden kuin lihas. Kroppasi ulkonäkö kertoo ettet urheilisi paljon joten jos alat liikkumaan paljon niin painosi ei välttämättä putoa juuri ollenkaan mutta saat muotoja enemmän.

Pääasia että hyväksyt kroppasi sellaisena kuin olet ja teet järkevät päämäärät. Aloita ensin 5 kilolla ja pyydä kaveriesi ja miehesi mielipidettä. Monella ihmisellä peili näyttää aina 10 kiloa enemmän kuin oikeasti eli näet aina kroppasi lihavampana kuin mitä muut näkevät.

Vierailija
6/65 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä kannustavista että kriittisistäkin kommenteista (todelliset ilkeilyt osaan jättää omaan arvoonsa). :)

mieheni mielestä olen sopiva ja ihana juuri nyt, mutta luultavasti hän olisi samaa mieltä myös kiinteämmästä ja hoikemmasta minusta.

ehkä nyt aluksi voisin tosiaan panostaa liikuntaan, ja katsoa sitten kuinka suuri painonpudotuksen tarve todellisuudessa on.

-ap

Vierailija
7/65 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans 160cm ja painan 58kg. On lihasta yläkropassa jonkin verran ja mallilatani olen "pötköle" eli ei lantiota tai vyötäröä :) Uskon hyvinkin, että AP painaa tuon hiukka alle 60, koska olen itse suurin piirtein saman näköinen ja kokoinen. Mielestäni olen ihan siedettävän näköinen... Pitäs ehkä taas alkaa liikkua enemmän (vauva talossa...) ja hankkia lihaskuntoa takaisin. Sit olis oikeasti tyytyväinen.

Vierailija
8/65 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vähemmänkin, ei läskiä missään.

Vierailija
9/65 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvasta ei tosin saa selvää, onko vatsasi pieni vain onko tuossa näkymättömissä vielä sellainen 4-5 kg:n lisäkumpu.

Vierailija
10/65 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vinkkasikin jo toiseen ketjuun, mutta myös täällä voi ihmetellä ihmisten kroppia :D

http://kroppsbild.wordpress.com/

Vierailija
11/65 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^jäin koukkuun.

Tällä sivulla on esim. pari 160cm pitkää ihmistä:

http://kroppsbild.wordpress.com/ page/11/

Vierailija
12/65 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kannataa ihan ehdottomasti ekana aloittaa liikunta. Koko olisi muuten hyvä mutta kun näkee heti että kaikki on sitä rasvaa eikä lihaksia juurikaan ole. Eli ei tarvitse niinkään vähentää ruokaa vaan alat liikkua että saat lihasta.

Vierailija
13/65 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hoikka ja olisipa mullakin tuollainen. Täysin normaalivartaloinen, ei yhtään liikaa. Minusta tuollaisen vartalon pitääkin olla, vähän muotoja,muttei liikaa,eikä kyllä yhtään tuosta poiskaan,elä laihduta!

Vierailija
14/65 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
15/65 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 60kg?

Vierailija
16/65 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyytyväinen painoosi/kroppaasi?

Ja onko palautunut entiselleen synnytysten jälkeen?

Painohan eli juuri ne kilot, eivät ole se tärkein kriteeri.

Mutta silti, aioitko paljastaa totuuden?

Vierailija
17/65 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samanmoinen varsi , painan 60kg

painoa pituuteen nähden on kyllä hävyttömän paljon.

T/157kg/49kg ja siinäkin 5kg vikan raskauden seurauksia eli ylimääräistä on.

riukukinttu, ei tarkoita sitä, että kaikkien muidenkin pitäisi olla.

160 cm ja 60 kg on bmi:n normaalirajoissa!

Vierailija
18/65 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy nyt 58kg. eli kommenteista päätellen näytän hieman painoani pullavammalta muiden silmissä;) omastakin mielestäni minulle sopiva (huom. siis itseni mielestä sopiva) paino on 10 kiloa vähemmän. sitä odotellessa...

-ap

Vierailija
19/65 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaus ennen kuin luin ketjua oli 55-60kg. ihan ok kroppa sulla ap!

Vierailija
20/65 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

just aattelin, että mun äiti painaa 60kg ja on oikeasti läski, pituus siis tuo sama.

Ettei ap voi ainakaan niin paljoa painaa.

Yllättävän paljon.

Uskon myös että n.50kg on sinulle optimaalinen paino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi