Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolen tyhjeneminen ennen synnytystä, kenellä kokemusta tästä?

Vierailija
15.07.2011 |

Mulla nyt tänään suoli siis ihan oikeasti tyhjentynyt, tavaraa on tullut paljon :D

Olen myös kuullut että joillakin tämä enteilee synnytystä? Onko täällä ketään jolle ois näin tapahtunut?

Itsellä nyt rv38 lähenee loppuaan ja kovasti jo ootellaan :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyslaitoksella. Ei tullut tyhjennystä kotona.

Vierailija
2/7 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolen tyhjentymisellä. Ja niin on monella kaverillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolen tyhjentymisellä. Ja niin on monella kaverillakin.

Voisitko kertoa tarkemmin? Siis että kauanko suunnilleen mennyt kun synnytys alkanut yms.

Alkoi jännittää ihan tosissaan tämä nyt! Toinen lapsi tulossa, mutta ensimmäisestä ei mitään merkkejä milloinkaan ja käynnistyksellä tulikin sitten vasta :)

Vierailija
4/7 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivotaan, että siellä olis synnytys lähellä! :) Täällä rv 39+5 ja suosisto on tyhjentyny jo pari viikkoa. Joka päivä tulee ihan löysää ja monta kertaa. Että voi siitä suolen tyhjenemisestä kestääkki vielä. Ainakaan täällä ei ole voinu siis yhtään tuohon totaalilöysään luottaa..

Vierailija
5/7 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla klo 23 tyhjentyi suoli totaalisesti, oksensin myös. Klo 3 yöllä alkoi supparit, sit sairaalaan, klo 13 syntyi pieni tyttöni :) Eli mulla enteili kyllä synnytystä suolen tyhjeneminen.

Vierailija
6/7 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivotaan, että siellä olis synnytys lähellä! :) Täällä rv 39+5 ja suosisto on tyhjentyny jo pari viikkoa. Joka päivä tulee ihan löysää ja monta kertaa. Että voi siitä suolen tyhjenemisestä kestääkki vielä. Ainakaan täällä ei ole voinu siis yhtään tuohon totaalilöysään luottaa..

No hitsit, eipä passaakaan kovin iloita sitten vielä :D On mullakin aikasemmin tullut tota tavaraa, mutta ei tämmöstä löysää ja näin paljon :D Vatsakin tuntuu vähän erilaiselta, tai siis vauva painaa tuonne alas vähän erilailla jo, muutenkin olo on vähän tyhmä. No mutta eiköhän tää tästä, itse kullakin, viimestään kun käynnistykseen mennään :D

Tsemppiä loppu odotukselle! :)

Vierailija
7/7 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kuukausi ennen synnytystä on maha ollut sekaisin ja tyhjentynyt kunnolla ainakin kerran päivässä.

Synnytyksen oikeasti alettua olen myös aina ekan tunnin aikana istunut pöntöllä tuskissani, kun maha on tyhjentynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan