Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko hotellin aamupalalta evästä päiväksi?

Vierailija
15.07.2011 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sämpylät mukaan. Siis maksoin ne!

Vierailija
2/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota, mutta viimeksikin lomalla ollessa näin kuinka vanhempi täti-ihminen laittoi mm. kuivattuja taateleita ja luumuja ison kasan kassiinsa (useampana aamuna, istui viereisessä pöydässä), joten on se edelleen aika yleistä.

Vierailija
4/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lomailemme aina all inclusive-hotelleissa. Ei tarvitse nalkaa nahda, eika varastaa. Ruokaa saa kun haluaa. Joillekin tuo hamstraaminen on vain tapa, suurin osa niista varastetuistakin menee roskiin... mutta kun "ilmaiseksi" saa...

Vierailija
5/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edellisestäkin on ainakin vuosi aikaa. Yleensä yritän rajoittaa lasten ottaman ruokamäärän sellaiseksi, minkä jaksaisivat syödä. Lisäksi, yleensä itse otan vähemmän, että söisin sen heidän jämäruuan lopuksi. Minulla on tosin keliakia, joten heidän leipiään en syö. Yleensä tahtovat yhdet voileivät itselleen + esim. puuroa ja vähän nakkeja. Lapsillamme on kuitenkin hotellissa aina niin jännää, että eipä se ruoka juurikaan maistu. Yleistä on, että jos aamupala on vaikka 8-9 välillä, jo ennen kymmentä on lapsilla nälkä (eli heti kun on vaikka menty autoon ja jatkettu matkaa) Siksi olenkin kysynyt suoraan aamupalatyöntekijältä saako leivän loput ottaa evääksi. Yleensä muuta jätettä ei ole jäänyt, miehen kanssa on muut syöty. Aina on saatu ottaa ne 1-3 leivän jämää. Johan kaikki ovat varmasti nähneetkin, että eipä lapset ole siinä syöneet. Viime vuonna kun viimeksi olimme hotellissa, kaikki kolme olivat alle kouluikäisiä. Jos ei ois saanut ottaa, ihan sama, oishan ne roskiinkin voinut laittaa. Tää ei ole ollut kynnyskysymys ollut. Juu, ehkä ihan joka kerralla ei oo ees kysytty, jos on ollut vaikka ihan pieni pullankäntty yms. vain jäänyt jäljelle, yleensä kyllä. Erikseen ei ole mitään mukaan otettu.

Vierailija
6/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun moraalini mukaan olen maksanut hotellille vain aamiaisesta, en siitä että saisin otta eväitä. JOS käy niin että ollaan otettu esim. 1 sämpylä liikaa lapselle, niin sen otan, mutta en muuta. Ja en siis tarkoituksella ota liikaa ;)

Vierailija
7/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pitää olla budjettia, kun lähtee matkailemaan, että raaskii ostaa ruokaa päivällä.

Vierailija
8/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan aamupalalta eväät esim. rinteeseen.

Vierailija
9/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai banaanin ja syön sen sitten taksissa.

Yleensä en saa aamiaisella mitään kovin raskasta edes alas, kahvia ja paahtoleivän sekä appelsiinimehun.

Vierailija
10/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi juhannuksena näin, kun yksi lapsiperhe kasasi pöydän täyteen evästä ja he tosiaan ottivat eväät aamupalalta lähtiessään mukaansa. Kerran olen nähnyt henkilökunnan pysäyttävän naisen, joka yritti ottaa banaanin ja sämpylän mukaansa. Hän ei saanut poistua eväitten kanssa.

Vierailija
11/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varastat? ei todellakaan oteta eikä sitä saa ottaa.

Vierailija
12/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poislähtiessäni omenan tai jonkun muun hedelmän mukaan ja syönyt myöhemmin.

Vierailija
13/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen kiireestä.

Tero

Vierailija
14/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varaa ostaa ruokaa joka päivä.

Vierailija
15/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan. Hotelliaamiainen on hotelliaamiainen, ei siitä oteta mukaan päivällistä, illallista, välipalaa tai ruokaa sairaalle äidille.

Vierailija
16/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Porvoossa pakataan aamiaisbuffetista taskut täyteen mutta ei kai nyt sentään muualla?

Kertoo mielestäni sivistyksen tasosta!

Vierailija
17/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptissä ollessa venäläiset turistit tekivät näin, sylikaupalla raahasivat jogurtteja ja hedelmiä aamupalalta hotellihuoneisiinsa.

Vierailija
18/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saksalaiset eläkeläiset moista harrastavat yhä.

Mammat tulevat ison tyhjän laukun kanssa syömään ja täyden laukun kanssa poistuvat.

Itse kuvaan vielä joskus pätkiä Youtubeen ihan piruuttani...

Vierailija
19/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaisia varten näkee muuten aika usein heidän omalla kielellään kielto ottaa eväitä aamiaiselta. Ja sekään ei tehoa heihin. Olin kerran viiden tähden hotellissa (työmatka) ja se oli täynnä saksalaisia eläkeläisiä ja iso kieltoteksti oli heti aamiaishuoneen ovella noista eväistä. Sekään ei noihin "köyhiin" eläkeläisiin tehonnut. Jotenkin ihan sairas yhtälö oli se, että hotelli oli hemmetin kallis, mutta oltiin niin pihejä, että varastettiin sämpylöitä aamiaiselta....

Vierailija
20/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita sitä, että se on yksi ateria, joka syödään kerralla, ei sitä että se "venytetään" riittämään koko päiväksi jemmaamalla osa laukkuun tai taskuun.. Ei tulis mieleenkään ottaa aamupalalta mukaan välipaloja loppupäiväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän