toi on ihan perseestä tuo FB:n uusi chatti!!!
Kommentit (27)
"A new sidebar appears when the window is large enough and lists your most-messaged friends, even ones who are not online. A simplified chat tab will give users "one-click access" to chatting with friends."
HP
on siinä monia, joiden kanssa en koskaan ole chatannyt, muttakaikkia niitä ei näy, joiden kanssa olen.
Mulla ei sitten toimi oikein, koska todellakin mulla
on siinä monia, joiden kanssa en koskaan ole chatannyt, muttakaikkia niitä ei näy, joiden kanssa olen.
se tarkoittaa niitä joiden kanssa olet eniten chatannut, vaan ylipäätään niitä joiden kanssa olet eniten ollut tekemisissä.
millään lailla fb:sä eniten ollut teemisissä ja siti siellä näkyy niitä, joiden kanssa en ole keskustellut, kommentoinut seinäkirjoituksia, tykännyt yms.
millään lailla fb:sä eniten ollut teemisissä ja siti siellä näkyy niitä, joiden kanssa en ole keskustellut, kommentoinut seinäkirjoituksia, tykännyt yms.
Noin sen silti pitäisi toimia. Tekniikka on kuitenkin vain yhtä viisasta kuin sen koodannut apina.
Noin sen silti pitäisi toimia. Tekniikka on kuitenkin vain yhtä viisasta kuin sen koodannut apina.
eipä olisi paremin voinut sanoa...
Mulla on pelejä varten luotu toinen fb tili ja on tirtrnkin kaverinani siellä. Chatti ei ole auki, enkä sitä toista tiliä edes käytä, ja silti se nimi näkyy. Toisekseen mieheni ei näy, vaikka tiedän että chatti on minulle "auki".