Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toi on ihan perseestä tuo FB:n uusi chatti!!!

Vierailija
15.07.2011 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pelejä varten luotu toinen fb tili ja on tirtrnkin kaverinani siellä. Chatti ei ole auki, enkä sitä toista tiliä edes käytä, ja silti se nimi näkyy. Toisekseen mieheni ei näy, vaikka tiedän että chatti on minulle "auki".

Vierailija
22/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"A new sidebar appears when the window is large enough and lists your most-messaged friends, even ones who are not online. A simplified chat tab will give users "one-click access" to chatting with friends."

HP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siinä monia, joiden kanssa en koskaan ole chatannyt, muttakaikkia niitä ei näy, joiden kanssa olen.

Vierailija
24/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei sitten toimi oikein, koska todellakin mulla

on siinä monia, joiden kanssa en koskaan ole chatannyt, muttakaikkia niitä ei näy, joiden kanssa olen.

se tarkoittaa niitä joiden kanssa olet eniten chatannut, vaan ylipäätään niitä joiden kanssa olet eniten ollut tekemisissä.

Vierailija
25/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millään lailla fb:sä eniten ollut teemisissä ja siti siellä näkyy niitä, joiden kanssa en ole keskustellut, kommentoinut seinäkirjoituksia, tykännyt yms.

Vierailija
26/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millään lailla fb:sä eniten ollut teemisissä ja siti siellä näkyy niitä, joiden kanssa en ole keskustellut, kommentoinut seinäkirjoituksia, tykännyt yms.

Noin sen silti pitäisi toimia. Tekniikka on kuitenkin vain yhtä viisasta kuin sen koodannut apina.

Vierailija
27/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sen silti pitäisi toimia. Tekniikka on kuitenkin vain yhtä viisasta kuin sen koodannut apina.

eipä olisi paremin voinut sanoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän