Uimavaippa kylpylässä
Osaako kukaan kertoa, onko Ikaalisten kylpylässä pakko käyttää uimavaippaa vai eikö sitä kenties saa käyttää ollenkaan? Yritin katsoa kylpylän sivuilta, en löytänyt tietoa...
Kommentit (32)
Tarviiko ihan oikeasti olla määräys, että tajuat sellaisen hommata?
Hyi, en halua eksyä kanssanne samaan altaaseen.
Vauvat eivät kakkaa altaaseen ja hyvin harvoin pissaavat ja pissaa ei uimavaippa pidä.
Olisin huolestuneempi aikuisista kun kaikki kaupat on Tenoja pullollaan.
Tarviiko ihan oikeasti olla määräys, että tajuat sellaisen hommata? Hyi, en halua eksyä kanssanne samaan altaaseen.
Mistähän tuon repäisit? Jos kakattaa niin kyllähän se kakka tulee ja sitten onkin suurempi murhe tyhjentää allas ja täyttää uudestaan. Itse en edes ilkeäisi viedä lasta ilman uimavaippaa kylpylään. Ihan muitakin tässä asiassa ajattelisin
Eikä tule tälle neljännellekään. Kaikkien kanssa ollaan käyty 3kk ikäisestä vauvauinnissa, jossa uimavaipoille naurettiin! Vauva-/sisarusuintia meillä takana yhteensä vuosia eikä KERTAAKAAN yhdelläkään vauvalla ole tullut vahinkoa altaaseen.
Enemmän yököttää isommat lapset, jotka selvästi päästelevät pissat altaassa ollessaan. Ihan järkyttävää, että vanhemmat eivät opeta mitään sääntöjä lapsilleen.
Meillä 1-vuotiaat ovat pyytäneet päästä vessaan pissalle uima-altaasta...
olimme vanhempien kanssa teneriffalla ja aamulla heti piha-altaan avattua menimme uimaan. Halusin uimapukuni pois ja kun äitini sen otti kakkasin altaaseen. Tämä altaan ylläpitäjä huusi kurkku suorana ja kaikki lapset jouduttiin käskemään altaasta pois että allas saatiin tyhjennettyä ja täytettyä mikä kestää aika kauan. No tämän tehtyä meni puolituntia ja kakkasin taas. Sain porttikiellon vaikken ymmärtänyt asiasta yhtään mitään. Että kyllä se kakka sieltä tulee kun on tullakseen
Kyllä minullakin on samanikäistä alkanut uimassa kakattaa, mutta se halusi pois sieltä altaasta niin kuin sinäkin olisit halunnut.
olimme vanhempien kanssa teneriffalla ja aamulla heti piha-altaan avattua menimme uimaan. Halusin uimapukuni pois ja kun äitini sen otti kakkasin altaaseen. Tämä altaan ylläpitäjä huusi kurkku suorana ja kaikki lapset jouduttiin käskemään altaasta pois että allas saatiin tyhjennettyä ja täytettyä mikä kestää aika kauan. No tämän tehtyä meni puolituntia ja kakkasin taas. Sain porttikiellon vaikken ymmärtänyt asiasta yhtään mitään. Että kyllä se kakka sieltä tulee kun on tullakseen
Kuvottavia ne kertakäyttöiset uimavaipat. Kyllä se pissa sieltä uimavaipastakin tulee läpi, ja kakkaa en ole ikinä nähnyt kenenkään altaaseen tekevän. En vauvauinnissa enkä kylpylässä.
Hyi, en halua eksyä kanssanne samaan altaaseen.
kakkaaminen on ilmeisesti suhteellisen harvinaista, ainakin vauvauinteja organisoivien mukaan.
Vauvauinteihin ainakin me saimme sellaisen ohjeen, ettei uimavaippaa kannata käyttää: vauvan pissa ei kauheasti likaa allasta ja jos joltain vauvalta on tullut kakka (edes uimavaippaan), niin vesi pitää kuitenkin varmuuden vuoksi vaihtaa.
uimavaippa. Vaippa ei pidä pissaa ja lahkeet pitävät kakan paremmin. Tosin kyllä lapsen naamasta näkee, jos alkaa torttua vääntämään =)
vaan sellainen lahkeellinen uikkari.
Uimaan mennään silloin kun lapsen syönnistä on jo vähän aikaa ja lapsi on jo kakannut (ainakin meillä suoli toimii aika tasaisesti samalla rytmillä)
Ei ole käynyt vahinkoja.
Ja siellä yksi vauva kakkasi. Jouduttiin sitten sen illan loput uinnit perumaan.
Että kyllä sitä tapahtuu vaikka sinä vuosien kokemuksen omaava et ole sitä toidstanut.
Ällöjä tyyppejä noi ketkä luulee tietävänsä kaiken.
Hyi helvetti sun uimavaippasi kanssa! Luuletko, että muut asiakkaat maksaa satojen eurojen kylpyläloman vain siksi, että saavat pulikoida paskantavat kakarasi kanssa? Tämä on taas sitä minä ja minä ja meidän pennut..
Hyi helvetti sun uimavaippasi kanssa! Luuletko, että muut asiakkaat maksaa satojen eurojen kylpyläloman vain siksi, että saavat pulikoida paskantavat kakarasi kanssa? Tämä on taas sitä minä ja minä ja meidän pennut..
Vaikutat kamalalta ihmiseltä.
Ja tämä on taas näitä minä minä ja minun lapseton perseeni.
Kun ihmiset oppisivat, että kaikelle on aikansa. Lapsen paikka on uima-altaassa sitten, kun osaa tarpeensa ilmoittaa.
Mistähän tuon repäisit? Jos kakattaa niin kyllähän se kakka tulee ja sitten onkin suurempi murhe tyhjentää allas ja täyttää uudestaan. Itse en edes ilkeäisi viedä lasta ilman uimavaippaa kylpylään. Ihan muitakin tässä asiassa ajattelisin
sellaista päivää, että joku vauva olisi altaaseen kakannut ja uinnit olisi siksi peruttu.
Uimavaippa taas ei pissoja pidättele.
Kun ihmiset oppisivat, että kaikelle on aikansa. Lapsen paikka on uima-altaassa sitten, kun osaa tarpeensa ilmoittaa.
Ihan luvan kanssa siellä saa pienemmänkin kanssa olla. Tai voisitko kertoa sen kylpylän missä ei saa vauvaa sääntöjen mukaan uittaa?
Ihan luvan kanssa siellä saa pienemmänkin kanssa olla. Tai voisitko kertoa sen kylpylän missä ei saa vauvaa sääntöjen mukaan uittaa?
Itse en sitä tekisi uimavaipan kanssa enkä ilman mutta meidän ihmisten sivistystaso tietenkin vaihtelee.
monessa kylpylässä (esim. Nokian Eden) järjestetään myös ohjattuja vauvauinteja. Eiköhän sinne ole ihan samalla tavalla tervetulleita vauvat kylpyläasiakkaiksikin.
No kun ei ole.
kysyin heiltä samaa tällä viikolla sähköpostilla, vastaus oli, että eivät vaadi, mutta toivovat uimavaipan käyttöä.