Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä kuka tahansa voi pihtaamisen tuloksena pettää...

Vierailija
15.07.2011 |

vähintäänkin 2 kertaa jopa enemmän on hyvä määrä, jos haluaa pitää puolison poissa teiltä tietymättömiltä

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa viikossa? 2 kertaa kuukaudessa? 2 kertaa vuodessa? 2 kertaa avioliiton aikana?

Vierailija
2/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on oikeasti sitoutunut olemaan uskollinen.

Sellainen ihminen taas, jolla on mielestään oikeus toteuttaa kaikki halunsa toisista piittaamatta, pettää riippumatta kotiseksin määrästä, koska ainahan voi tulla halu johonkin ulkopuoliseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaminen on vain pelkkä tekosyy pettämiselle.

Meillä ei ainakaan olla sovittu mitään määrää kuinka paljon pitäisi olla seksiä ja halut vaihtelevat puolin ja toisin.

Et sinä voi sanella mitään määrää mikä olisi hyvä, paitsi omasta puolestasi. Toisten tekee mieli enemmän ja toisten vähemmän. Minulla se vaihtelee...

Vierailija
4/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seki ah niin kiltti ja muutenkin ihana mies lähtee halukkaan naisen matkaan kun tarpeeksi kauan on ollut ilman naisen kosketusta.

Vierailija
5/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen puolisko haluaa noin kerran kaksi kuukaudessa ja toinen puolisko mahdollisesti useamman kerran viikossa...

Vierailija
6/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seki ah niin kiltti ja muutenkin ihana mies lähtee halukkaan naisen matkaan kun tarpeeksi kauan on ollut ilman naisen kosketusta.

Varmasti löytyy miehiä ja naisia, joilla ei moraalia pahemmin ole, ja jotka eivät kykene tekemään vakaumuksensa mukaisia ratkaisuja, mutta sitten on niitä naisia ja miehiä, jotka ovat vaikka valmiita kuolemaan tai käyttämään koko elämäntyönsä sellaisten asioiden eteen, joihin uskovat, ja toki sellaiselta ihmiseltä uskollisuus onnistuu, jos se on oikeasti asia, jota pitää tärkeänä.

Kaikille, miehillekään, seksi ei ole tärkeämpää kuin rehellisyys ja lupausten pitäminen.

Vierailija
7/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy miehiä ja naisia, joilla ei moraalia pahemmin ole, ja jotka eivät kykene tekemään vakaumuksensa mukaisia ratkaisuja, mutta sitten on niitä naisia ja miehiä, jotka ovat vaikka valmiita kuolemaan tai käyttämään koko elämäntyönsä sellaisten asioiden eteen, joihin uskovat, ja toki sellaiselta ihmiseltä uskollisuus onnistuu, jos se on oikeasti asia, jota pitää tärkeänä.

Kaikille, miehillekään, seksi ei ole tärkeämpää kuin rehellisyys ja lupausten pitäminen.

Vierailija
8/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en silti pidä miehiä eläminä. Tiedän, että on paljon miehiä, jotka ovat vakaumuksensa vuoksi valinneet ihan täydenkin selibaatin, ja tiedän, että itse pystyn olemaan uskollinen, riippumatta seksin määrästä. En pidä miehiä itseäni alempina.

Vierailija
9/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa mies syyttää "pihtaamisesta" ja itse joudun pettämisen pelossa antamaan vastahakoista seksiä, kun mies on määritellyt jonkun mystisen "kahden" siksi määräksi joka hänen on pakko saada seksiä pysyäkseen uskollisena. Onneksi erotakin saa jos elämä joskus menee noin ankeaksi.

Uskon kyllä että ap:n kaltaisia miehiä on vaikka kuinka paljon. Jännä ajatella että nekin varmaan joskus olivat omissa häissään onnellisen, rakastuneen ja puolisolle hyvää toivovan näköisiä eivätkä olisi itsekään uneksineet ajautuvansa tuollaiseen pikkusieluiseen valtataisteluun seksistä.

Vierailija
10/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehkeillään...

Ja jos kun seksi on luonnollinen asia sun muuta, johon kuuluu ehkäisy ja näin..

Jos on vain kerran pari kuussa seksiä, myöskään ehkäisyä ei tarvita - keskeytetyt yhdynnät ja ns varmat päivät kyllä takaavat suuremmin prosentein raskautumattomuuden.

Vierailija
11/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi olla sellaisessa avioliitossa jossa mies syyttää "pihtaamisesta" ja itse joudun pettämisen pelossa antamaan vastahakoista seksiä, kun mies on määritellyt jonkun mystisen "kahden" siksi määräksi joka hänen on pakko saada seksiä pysyäkseen uskollisena. Onneksi erotakin saa jos elämä joskus menee noin ankeaksi.

Uskon kyllä että ap:n kaltaisia miehiä on vaikka kuinka paljon. Jännä ajatella että nekin varmaan joskus olivat omissa häissään onnellisen, rakastuneen ja puolisolle hyvää toivovan näköisiä eivätkä olisi itsekään uneksineet ajautuvansa tuollaiseen pikkusieluiseen valtataisteluun seksistä.

peesi.

Vierailija
12/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies tekee tosi pitkää päivää töissä, mutta osallistuu silti tasavertaisena vanhempana kodin ja lasten hoitoon. Ihan niinkuin pitääkin. Mutta itseä kyllä joskus harmittaa suunnattomasti se, että seksiä on aika harvoin miehen väsymyksen vuoksi.

Mutta ei silti mieleenikään tulisi lähteä pettämään. Ymmärrän sen, että jos on niin väsynyt, että sänkyynkaatuessa on unessa jo ennen kuin pää koskettaa tyynyä, ei siinä mitään seksiä jaksa ajatellakaan! Joten sallin tämän miehelleni. Kyllä tämäkin elämänvaihe menee jossain kohtaa ohi, jolloin seksiä on taas enemmän.

Pettäminen ei ole ikinä sallittua. Parisuhde on kahden ihmisen välinen asia, johon ei ole sopivaa sekoittaa sen enempää ihmisiä.

Vierailija
13/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pihtaaminen tekee seksistä vallankäytön välineen, jolla toinen ihminen alistetaan henkisesti.

Naiset pelaavat seksillä; saat jos teet niin tai näin. Et saa kun kerran teit näin. Se on vallankäyttöä ja henkistä väkivaltaa; kiristystä ja uhkailua.

Vierailija
14/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nainen ei todellakaan saa tuudittautua siihen "mulla on oikeus määrätä omaa kroppaani ja jos mulla ei haluta niin that's it, mies on ilman.

Eikä mies voi todellakaan ajatella, että hänellä on oikeus saada seksiä aina, kun haluttaa.

Meillä esim. mulle sopiva määrä olis ehkä 1-2x vkossa, miehelle kerran päivässä. Niinpä meillä on seksiä n. 3-5x /vko. Joskus, jos itseäni ei yhtään haluta, tyydytän vain mieheni suulla + käsillä. Hän on tyytyväinen ja itsellänikin kiva nukahtaa sitten miehen kainaloon. Ja se ottaa vain max 10min illasta.

Vierailija
15/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en silti pidä miehiä eläminä. Tiedän, että on paljon miehiä, jotka ovat vakaumuksensa vuoksi valinneet ihan täydenkin selibaatin, ja tiedän, että itse pystyn olemaan uskollinen, riippumatta seksin määrästä. En pidä miehiä itseäni alempina.

Vierailija
16/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut itsekkin pettämistä vastaan mutta kaikella on rajansa. Olen ollut naimisissa yli kymmenen vuotta josta viimeisen VIIDEN vuoden aikana seksiä ei ole mieheltä herunut. Olen kiltisti hyväksynyt tilanteen vaikka tykkään seksistä paljon ja ennen sitä oli tosi usein. Olen puhunut mieheni kanssa tilanteesta monesti että nyt en enää jaksaisi odottaa, menee jo ihan yli. Erotaanko vai saanko käydä vieraissa jos ei kotoa saa? Mies ei halua erota mutta ei tule seksiäkään. No olen sitten käynyt muutamia kertoja ex-mieheni kanssa seksi puuhissa ja ai että on tehnyt hyvää. Kyllä ihminen tarvitsee seksiä ihan oman mielenterveyden kannalta. En kadu ollenkaan. Mutta viimeistä kertaa kadun kun himoissamme unohdimme ehkäisyn ja nyt odotan että koska ne menkat alkaa vai eivätkö ala... Että näin.

Vierailija
17/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun syynnytyksen jälkeen ei kiinnostanut yhtään yli vuoteen!

Sanoin miehelle, että jos seksiä haluaa, niin menee vaan ihan vapaasti hakemaan sitä muualta.

Mutta eipähän tuo halunut mennä. Rakastaa niin paljon omaa perhettään, ettei sille ole tullut edes mieleen pettää!

Jotkut miehet ajattelee ihan oikeesti muutakin, kun seksiä!

Vierailija
18/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun syynnytyksen jälkeen ei kiinnostanut yhtään yli vuoteen!

Sanoin miehelle, että jos seksiä haluaa, niin menee vaan ihan vapaasti hakemaan sitä muualta.

Mutta eipähän tuo halunut mennä. Rakastaa niin paljon omaa perhettään, ettei sille ole tullut edes mieleen pettää!

Jotkut miehet ajattelee ihan oikeesti muutakin, kun seksiä!

Vierailija
19/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut itsekkin pettämistä vastaan mutta kaikella on rajansa. Olen ollut naimisissa yli kymmenen vuotta josta viimeisen VIIDEN vuoden aikana seksiä ei ole mieheltä herunut. Olen kiltisti hyväksynyt tilanteen vaikka tykkään seksistä paljon ja ennen sitä oli tosi usein. Olen puhunut mieheni kanssa tilanteesta monesti että nyt en enää jaksaisi odottaa, menee jo ihan yli. Erotaanko vai saanko käydä vieraissa jos ei kotoa saa? Mies ei halua erota mutta ei tule seksiäkään. No olen sitten käynyt muutamia kertoja ex-mieheni kanssa seksi puuhissa ja ai että on tehnyt hyvää. Kyllä ihminen tarvitsee seksiä ihan oman mielenterveyden kannalta. En kadu ollenkaan. Mutta viimeistä kertaa kadun kun himoissamme unohdimme ehkäisyn ja nyt odotan että koska ne menkat alkaa vai eivätkö ala... Että näin.

Olet kertonut miehellesi, että tarvitset seksiä sitten ulkopuolelta, jos kotoa ei heru. Ilmeisesti miehesi tämän hyväksyi? Toisaalta en tajua, miksi sinä et halua erota. Seksittömyys kertoo aika lailla ongelmista, niin miehen pääkopassa kuin liitossannekin. Miksi ihmeessä ette ratko niitä ongelmia tai ota sitten sitä eroa?

Minusta tässä ei ole kyse pettämisestä, kun kerran puoliso tietää tilanteen. Ja näinhän sen kuuluu mennäkin. Ensin kerrotaan omalle puolisolle tilanne ja ehdotetaan ratkaisumalleja. Jos puoliso ei ole avoin ratkaisuille mutta hyväksyy ulkopuolisen seksin, asia on sillä selvä eikä pettämisestä siis ole kyse.

Pettäminen on aina sen puolison pettämistä, asioiden salaamista ja luottamuksen rikkomista. Tätä en hyväksy missään nimessä. ASioista pitää kyetä puhumaan ja ottamaan sen eron, jos mikään muu ei auta. Ei toisen selän takana puuhastella ja sitten vain todeta, että oma vika, mitäs en saanut tarpeeksi... Ainahan pettäjät syyttävät sitä puolisoa. Milloin ei saada tarpeeksi, milloin on kyseessä oikea pirttihirmu, ruma ja tyhmä ja vaikka mitä. Silti ne pettäjät aika usein ehtivät vielä laittaa sen vaimonkin raskaaksi. Aika hyvin seksittömässä liitossa pirttihirmun, ruman ja tyhmän kanssa...

Vierailija
20/22 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit eronnut miehestäsi. Ei seksittömyys oikeuta pettämiseen. Jos noin kipeesti tarvitsee seksiä, eikä lupaa saa käydä vieraissa niin silloin on syytä erota.