Mihin katosi ketju "olen VL ajattelin aloittaa ehkäisyn käytön" ??
Olisin jatkanut sitä vielä.
Siinä ei ollut mitään sopimatonta..
Kommentit (16)
Sulla on ainoa oikea totuus asiasta, niinkö? Tiedät kaikkien tilanteet vaikket ole koskaan edes tavannut minua? Sulla taitaakin olla suorastaan jumalallisia kykyjä!
Epäilenpä kuitenkin että itse olet provo, sillä ainakin kuulostat kymmenen kertaa kamalammalta kuin kukaan vl-uskovainen jonka kanssa olen oikeasti jutellut. Melkein en voi uskoa että kaltaisiasi on olemassa, mutta vain melkein. :( Surulliseksi vetää täälläkin...
t. se edellinen
Niin en ole mikään provoilija vaan aivan tavallinen uskomassa oleva perheenäiti ja tätä keskustelua ei varmaan kannata jatkaa. Ei viedä tätä semmoiseen josta tulisi omatunto kipeäksi ja täällä palstoilla se tulee jo muutenkin. Pyydän anteeksi jos olen sinua loukkaavasti puhutellut, se ei ole ollut tarkoitus. Kehotan sinua rukoilemaan Jumalalta ymmärrystä näissä asioissa ja puhu avoimesti omassa siionissa muitten uskovaisten kanssa. Jumalalla on vara antaa voimaa taistella raskaissakin elämäntilanteissa jos itellä onhalu uskoa.
jrt sama.
jos puhutaan asioista niidne oikeilal nimillä. Mutta sehän ei oel mahdolista, ja siksi ehkäisy salataan.
http://freepathways.wordpress.com/2011/11/13/naiset-ehkaisevat-salaa/
olisin minäkin kantanut korteni kekoon.
Meinasin lukea, mutten ehtinyt. Mikä siinä oli muka-sopimatonta? Kirjoittakaa samat uuteen ketjuun, jos olivat ok-juttuja.
sanoi että haluaa alkaa käyttämään ehkäisyä että mitä suosittelette. Siihen tuli varmaan 15 vastausta joissa kerrottin eehdotuksia eri välineistä.
Minä vl-äiti kirjotin myös että syön pillereitä.
Onkohan täällä ry-sensuuri sitten.
Se varmaan on hyvä keino, jos ei mies suostu muuhun. Mutta jos suostuisi, niin sitten mekaaninen ehkäisy olisi mielestäni järkevin.
Ehkä joku rauhanyhdistysläinen, sillä ehkäisystä ei paljoa uskalleta "piireissä " jutella. Nyt on valjastettu myös Päivämies-lehti muistuttamaan siitä että ehkäisy on syntiä.
http://freepathways.wordpress.com/2011/10/04/hintsala/
vl-äiti sanoi että haluaa alkaa käyttämään ehkäisyä että mitä suosittelette. Siihen tuli varmaan 15 vastausta joissa kerrottin eehdotuksia eri välineistä. Minä vl-äiti kirjotin myös että syön pillereitä.
Nuo kirjoittajat oli luultabvasti vain typeriä provoja ja siitä systä poistettu.
Miksiköhän se vl:suus oli oleellinen tieto ehkäisymenetelmän valinnassa? Oli varmaan provo kyseessä... vaikka kyllähän täällä pyörii paljon typerämpiäkin provoja että sen puoleen olisi voinut antaa ollakin. Huonomman kuvan vain antaa tuollainen että vl-ketju poistetaan...
t. kondomilla ehkäisevä vl-äiti
olla suvaitsevaisia erilaisten uskontojen suhteen? Suomessa on uskonnon vapaus ja se on lailla suojattu.
noinnkin uskoaja elää että synnyttää kunnes luonto tekee tenän.
ja luulee että sillä taivaspaikan saa.
Miltähän lapsista tuntuu kun he aikuistuu ja tajuaa että heitä ei ole synnytetty siksi että olisi heitä haluttu lapsirakakuden takia, vaan oman taivaspaikan takia...?
Miksiköhän se vl:suus oli oleellinen tieto ehkäisymenetelmän valinnassa? Oli varmaan provo kyseessä... vaikka kyllähän täällä pyörii paljon typerämpiäkin provoja että sen puoleen olisi voinut antaa ollakin. Huonomman kuvan vain antaa tuollainen että vl-ketju poistetaan... t. kondomilla ehkäisevä vl-äiti
.
Itsekkin olet sairas provo
Miksiköhän se vl:suus oli oleellinen tieto ehkäisymenetelmän valinnassa? Oli varmaan provo kyseessä... vaikka kyllähän täällä pyörii paljon typerämpiäkin provoja että sen puoleen olisi voinut antaa ollakin. Huonomman kuvan vain antaa tuollainen että vl-ketju poistetaan... t. kondomilla ehkäisevä vl-äiti
.
Itsekkin olet sairas provo
Mikä minusta tekee provon ja vielä erityisen sairaan? Ihmettelen vaan nyt heittoasi... Osaatko perustella mitenkään?
Ehkä se oli tarpeettoman jyrkästi sanottu, pyydän anteeksi sanaa "sairas".
Mutta provo olet, vaikka voissa paistais. Jos olet siis uskovainen, ja ehkäiset, niin olet kyllä jotain muuta kuin uskomassa...
Ja jos, jos siis tosiaan olet uskomassa, siis neuvoisin sinua että menisit keskustelemaan jonkun sellaisen uskovaisen kanssa johon luotat. Ei uskovainen voi ehkäistä hyvällä omallatunnolla... Surullista lukea. t. vl