Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tälläisen "läskin kiinteän" kropan treenaamalla salilla?

Vierailija
14.07.2011 |

Itse olen samankokoinen, mutta makkaroita tursuaa housujen punteista ja selästä jne jne ja olen ruma alusvaatteet päällä,viihdyn kuitenkin nahoissani ja voisin ihan hyvin vain aloittaa liikunan jos sillä saisi tuollaisen kropan :D?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai salitreenillä laihtuu (ja toki siis kiinteytyy), sillä tänään itse poltin yli 500 kilokaloria punttiksella.Tietysti pitää samalla katsoa, mitä syö, mutta jos pidät ruokavaliosi kohtuudessa (ei mitään kitudittiä vaan tyyliin 1800-2000kcal/vrk) ja treenaat kunnolla tunnin päivässä salilla, laihdut + kiinteydyt!

Salitreeni muokkaa vartaloasi kauniimmaksi ja vaatteet istuvat päälläsi paremmin. Se myös lisää aineenvaihduntaa eli niinäkin päivinä, kun et treenaan, rasvaa palaa.

Vierailija
2/13 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi lantio/reisi/perse alue on karmee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mielessä karmea? Kun se on naisellisen kaareva?

Huom! luikku nainen ei ole seksikäs eikä kaunis vaikka Cosmo niin antaakin ymmärtää.

M41 v

Vierailija
4/13 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mielessä karmea? Kun se on naisellisen kaareva?

Huom! luikku nainen ei ole seksikäs eikä kaunis vaikka Cosmo niin antaakin ymmärtää.

M41 v

naisellisen kaareva ilman että on älytön läski...

Vierailija
5/13 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

salille vaan. Saatat vaikka laihtuakin. Ja tuota mallia on taatusti photoshopattu. Olis kiva nähdä se selluliitit peffassa, varsinkin kun pyäräyttäis muutaman muksun.

Vierailija
7/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tollasta kroppaa saa muuta kuin treenaamalla syömistä ;D

Vierailija
8/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymykseen pääpiirteissään: saa.

Vierailija
9/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että osaksi kyllä kuvissaan on käytetty apuna photoshoppia (missäpä uimapuku/alusvaatekuvissa nykyään ei)

Ja itse kysymykseesi, kyllähän salitreeni hiukkasen auttaa, mutta enimmäkseen lienee kyse ihon "laadusta", onko se sitten kudoksista vai mistä.

Itselläni on parikin ystävää, jotka ovat lihavampiakin kun minä, mutta ovat kiinteän näköisiä. Toisella ei ole yhtään selluliittiakaan, mutta mulla on hirveästi ja näkyvää, vaikka siis olen hoikempi.

Toisten iho näyttää tasaisemmalta, kiinteämmältä, ja sellulittia tai löysää ei kerry/näy niinkuin toisilla. Eikai siihen oikein voi vaikuttaa kummemmin.

Ruskettunut ja kosteutettu iho kyllä näyttää tasaisemmalta ja kiinteämmältä, vinkiksi.

Eli siis, liikuntaa, rasvausta ja maltillista ruskettamista/itseruskettavaa, siinä vinkkini "kiinteämmäksi läskiksi" haluavalle.

Vierailija
10/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kiinteytyy salilla. Ei se ihosta kiinni. Mikäli otat viel ruokavalion avuksi, laihdutkin. Ja tuolla mallilla varmasti reidet kiinteityvät, mitä enemmän treenaa. Malli on näköjään päärynävartaloinen.

Vierailija
11/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsakin sais olla vähän littanampi.

Mut joo, kiinteä läski olen. .D

Ehkä jos treenais vatsoja niin vois olla aika samanlainen.

Vierailija
12/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kiinteytyy salilla. Ei se ihosta kiinni. Mikäli otat viel ruokavalion avuksi, laihdutkin. Ja tuolla mallilla varmasti reidet kiinteityvät, mitä enemmän treenaa. Malli on näköjään päärynävartaloinen.

ei se läski siitä päältä lähe mihinkään, ellei laihduta/laihdu samalla. Ja jos laihtuu, lihakset eivät kovastikaan kasva, koska ne tarvitsevat kasvaakseen pluskaloreilla elämistä.

Ja lihas itsessään ei ole kiinteä tai ei-kiinteä, lihas on lihasta, se on vaan pienempi tai isompi (salitreeni kasvattaa lihaksen kokoa).

Vierailija
13/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se läski siitä päältä lähe mihinkään, ellei laihduta/laihdu samalla. Ja jos laihtuu, lihakset eivät kovastikaan kasva, koska ne tarvitsevat kasvaakseen pluskaloreilla elämistä. Ja lihas itsessään ei ole kiinteä tai ei-kiinteä, lihas on lihasta, se on vaan pienempi tai isompi (salitreeni kasvattaa lihaksen kokoa).

Läski vähenee myös, muttei samalla tapaa, kuin laihduttaessa ruualla. Kiinteytyminen käy hitaammin, mutta aivan varmasti treenaamalla salilla myös kiinteytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi