miltäköhän nykynuoret näyttää vanhoina mummoina kun ovat ottaneet niin paljon lävistyksiä
Tatuointeja voi varmaan poistaa laserin avulla mut entäs ne lukuisat lävistykset kasvoilla ja korvalehden venytykset? Kai niistä jokin jälki jää?
Kommentit (14)
Ryppyinen iho ja siinä tatuointi, josta ei saa selvää.
Mutta yksi asia ainakin on pysyy samana, alapääkarvojen poistoa ei tartte tehdä, kun karvat luonnostaan vähenevät vanhetessa.
tatuointeja? Minä olen kyllä nähnyt kuvia netissä, missä vanhemmilla rouvilla on lävistyksiä (myös genitaali) ja tatuointeja....
eikä mitenkää outo juttu, että sitten kun ne tällä hetkellä nuoret ihmiset ovat vanhoja niin tuskin kukaan edes ihmettelee tatuointien tai lävistysten jättämiä jälkiä. Eikä se ryppyinen tai suonikohjuinen vanhuksen iho sen kauniimpaa ole vaikka niitä tatuointeja ei oisikaan.
Mun liki ysikymppinen isoisä on entinen merimies ja hänellä on tatuointeja käsivarressaan, ne ovat vanhentuneet isoisän mukana ja ovat haaleita vanhoja muistoja, ei mitenkään törkeitä. Parikymmentä vuotta nuoremmalla mummollakin on nuorena englannissa otettu ruusu rinnassa. Ihan yhtälailla vanhemmilla sukupolvilla oli aina pitkät hiukset ja varmasti nyt kauhistelisivat nykyajan lyhyttukkaisia permanentti mummoja.Mun liki ysikymppinen isoisä on entinen merimies ja hänellä on tatuointeja käsivarressaan, ne ovat vanhentuneet isoisän mukana ja ovat haaleita vanhoja muistoja, ei mitenkään törkeitä. Parikymmentä vuotta nuoremmalla mummollakin on nuorena englannissa otettu ruusu rinnassa. Ihan yhtälailla vanhemmilla sukupolvilla oli aina pitkät hiukset ja varmasti nyt kauhistelisivat nykyajan lyhyttukkaisia permanentti mummoja.
Ja on tosi noloo ku voi ihmisen tatuoinneista nähdä et miltä vuosikymmenelt ne on. Iyyy...
Tatskamuoti kun vaihtuu aina silloin tällöin.
Ja mitä ne lävistysten jäljet just mummona haittaa?
Ja on tosi noloo ku voi ihmisen tatuoinneista nähdä et miltä vuosikymmenelt ne on. Iyyy...
ja niitä lävistyksiä ei voi kai korjata mitenkää.
Itteeni harmittaa napalävistys joka on levinnyt raskauden jälkeen. Siihen on jäänyt sellanen lörppö jälki.
jos kaikki näkee et toi on ollu joku kasarinuori ja toi ysäri. Sama ku vetäis vuosikymmenestä toiseen kasaripermiksen päähänsä. N o l o o!
Haalistuneet tatuoinnit näyttää ihan mustelmilta ja niitä lävistyksiä ei voi kai korjata mitenkää.
Itteeni harmittaa napalävistys joka on levinnyt raskauden jälkeen. Siihen on jäänyt sellanen lörppö jälki.
Mustelma on jotain ihan muuta.
Ei mua ainakaan haittaa kasvoissa olevat lävistysten jäljet, tuskin ne haittaa mummonakaan. Oon nyt 30-vuotias, mulla on 1 kasvolävistys ja 4 jälkeä.
jos kaikki näkee et toi on ollu joku kasarinuori ja toi ysäri. Sama ku vetäis vuosikymmenestä toiseen kasaripermiksen päähänsä. N o l o o!
No, ehkä semmoisten ihmisten mielestä, jotka hirveästi miettivät, millaiset asiat ovat noloja ja millaiset ei. Voihan se vaihe jatkua mummoikäänkin asti.
tatskoja tai lävistyksiä taikka ei. Ja ei sitäkään kovin moni harmitele. Tatskat ja lävärit ovat muistoja eletystä elämästä, ei kai kukaan elämänsä halua poistaa vanhuksena. Eletty elämä jättää aina jälkensä, joista osa on mukavia muistoja nuoruudesta, mitkä nuo tuo mieleen, oli ne vanhana minkä näköisiä tahansa.
jutut joita olen itselleni nuorena tehnyt. Asiat jotka oli mun mielestä nuorena jotenkin cool tai hienoja eivät ole sitä enää minulle 30 vuotiaana.
Ihmiset muuttuu.
Naurettavalta tuntuisi jos vanhainkodissa makaavan mummoni käsivarressa lukisi äitini ja hänen kahden veljensä nimet :D