Onko tuolla Facebookissa yksityisyysasetukset jotenkin muuttuneet nyt
tuon oikeassa reunassa juoksevan syötteen myötä? Kun siinä lukee esim. "Maija Partanen kommentoi käyttäjän Jukka Kekkonen tilaa" ja ennen en ole nähnyt tämän Kekkosen seinää, mutta nyt näen sen kommentoidun tilan ja koko seinän. Tilanne on ollut sama kaikkien kohdalla, joita olen kurkannut. Ja siihenhän tulee myös, jos joku kavereistani kommentoi kenen tahansa tilaa, kuva jne. Ja minä näen ne kaikki.
Onko minun seinäni tai tilapäivitykseni nyt samalla tavalla julkista riistaa kaikkien kavereideni kavereille ja miten sen voisi korjata? Yksityisyysasetuksissa on edelleen täppä kohdassa "vain kaverit", mutta nyt en oikein enää luota siihen.
Kommentit (23)
Uskoisin, että niillä on ollut julkiset seinät, joita sä pystyit lukemaan.
googlen kautta nimiä ja jos jollakulla oli facebook, klikkasin sinne. Näin seinän tai kait se seinä on, jonne on facebookin omistaj kommentoinmut. Minulla ei itselläni ole facebookia koskaan ollutkaan.
Jotain mätää tässä nyt on pakko olla. Jos ennen olen katsonut jonkun facebook esiintymää, niin olen nähnyt korkeintaan, minkä näköinn ko tyyppi on ja sen pääsivun. En osaa paremmin kertoa, kun facebookia en tosiaan ole koskaan käyttänyt.
takia kommentoin fb:ssa ainoastaan sillä ajatuksella, että kuka vaan voi nähdä kommenttini. Vaikka olen rajannut omat asetukseni "vain kaverit" näkevät.
En oikein luota fb:n yksityisyysasetuksiin.