Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kumma kustantaa lapseni meno-paluu matkat Afrikkaan ja takaisin??

Vierailija
23.05.2011 |

Oikeus sitten päätti asumisen minun luonani ja tapaamisen osalta joka toinen kuukausi 2viikkoa äidin luona, kunnes lapsi menee kouluun, jonka jälkeen puolet lomista olisi isän luona...

Kummastelen vain kuka tämän kustantaa, valtio kenties!!?!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jokatapauksessa valtio ei kustanna matkoja ulkomaille.

Vierailija
2/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vanhempi jo siellä Afrikassa? Kumpi on virallinen lähivanhempi?

En oikein ymmärrä, tuota systeemiäkään. Siis 6 viikkoa isällä ja 2 viikkoa äidillä? Ja lomat puoliksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa etävanhempi.

Vierailija
4/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekava aloitus.

Ja joo, enpä usko, että kukaan muu niitä reissuja kustantaa kuin lapsen vanhemmat...

Vierailija
5/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi on avauksen "minä". oikeus päätti, että asuu luonasi, vai lopetti asumisen luonasi. koulun alettua koti vaihtuu?

Vierailija
6/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat maksavat puoliksi matkat. ainakin veljen perheessä exä muutti lapsen kanssa 400 km päähän, ja junamatkat lasketaan tasan puoliksi. jos liikkuvat omalla autolla, tapaavat tasan puolessa välissä matkaa ja muksu vaihtaa kyytiä siinä.

Vierailija
7/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikö se mene niinkuin yleensä, vanhemmat maksavat puoliksi matkat. ainakin veljen perheessä exä muutti lapsen kanssa 400 km päähän, ja junamatkat lasketaan tasan puoliksi. jos liikkuvat omalla autolla, tapaavat tasan puolessa välissä matkaa ja muksu vaihtaa kyytiä siinä.

Vierailija
8/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä edes-takasin? Kumpi siellä asuu? Isä vai äiti? Kumpi ap on? Vai onko kumpikaan?

Vierailija
9/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä olen minä, jonka luona lapsi asuu.

Nyt siis alle 3-vuotiaan kanssa kotihoidontuella, hain yksinhuoltajuutta jottako kaikki passi-, sun muut asiat hoituisivat parhaiten.

Oikeuden päätöksessä siis mainitaan että sain yksinhuoltajuuden, mutta tapaamisen osalta äidin tulisi saada lapsi joka toinen kuukausi kahdeksi viikoksi sinne hoiviinsa, kunnes lapsi menee kouluun. Koulun alettua, puolet lomista äidin tykö...

No, mutta eipähän sitä' kukaan muukaan maksa kuin vanhemmat, mutta mutta sellaisia rahoja kuka ykskaks repii?? Ja kuka yleensäkään "vahtii" näitä tapaamisten toteutumista, jos ei rahaa kummallakaan ole lippuihin laittaa? Mitäpä sitten tapahtuu ?

Vierailija
10/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti hankkii siellä sitten yksinhuoltajuuden, johon ei sisälly ollenkaan matkustelua. Näin todennäköisesti käy.

Vierailija
11/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli odotat, että lapsen äiti on säästänyt puolet lentolipun hinnasta. Todennäköisesti lapsesi ei käy äitinsä luona vähään aikaan ;)

Vierailija
12/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä karkaa ap. Mä voin tarvita sua, mutta en voi tässä kertoa mistä kysymys. Laita tämä ketju suosikkeihin ja tsekkaa aina välillä sitten kun se on jo tältä palstalta poistunutkin.

Vierailija
13/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä karkaa ap. Mä voin tarvita sua, mutta en voi tässä kertoa mistä kysymys. Laita tämä ketju suosikkeihin ja tsekkaa aina välillä sitten kun se on jo tältä palstalta poistunutkin.

Vierailija
14/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko äiti afrikkalainen ja sinä suomalainen?

Vierailija
16/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se äiti maksaa jos haluaa lapsensa nähdä..

Vierailija
17/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin todennäköisesti äidin pitää vastata matkakustannuksista yksin. Mutta jos taas sinä olet muuttanut lapsen kanssa Suomesta Afrikkaan eronne jälkeen, voi tilanne olla päinvastoin.

Vierailija
18/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaan teille molemmille.

Ällöttävää menoa, lapsen henkinen puoli tapettu jo lapsuudessa.

Vierailija
19/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan miten ylipäätänsä meinasitte matkustuksen järjestää? pistätte 3-vuotiaan yksin lentokoneeseen? taitaa olla aika mahdoton yhtälö..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi