Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elina Kiikko tyrmäävässä kunnossa!

Vierailija
14.07.2011 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011071414056450_vi.shtml

Eikö tuo ole lähemmäs 45 vuotias tms? Loistavassa kunnossa, mieletön!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä

Vierailija
2/33 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo linkki vei sellaiseen artikkeliin, jossa kerrottiin että joku nainen on laihduttanut liikaa, läheiset ovat huolestuneet ja tytär ollut menossa samaa polkua, en tiedä millä sivulla te ihastelijat olette käyneet!

Vierailija
4/33 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikäistäni nuoremman näköinen vaikka olen 47 v.

Vierailija
6/33 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnytkään.

Vierailija
7/33 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula ja naama roikkuu!

Vierailija
8/33 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei se enää mikään teinin sileä iho ole, mutta ole itse tuon näköinen kun olet päälle 40 v, epäilen ettei onnistu. Tosin hän on pitkä ja edustava muutenkin, joten harvalta onnistuu Suomessa kun kaikki on persjalkaisia.

Vierailija
9/33 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas, nro 2.

Vierailija
10/33 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kasvoista hän näyttää minusta paljon ikäistään vanhemmalta. Yllätyin kun luin hänen ikänsä. Osansa varmaan tekee meikki ja hiustyyli, jotka ovat ehkä turhan "mustat".

Vierailija
11/33 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei värjäisi hiuksiaan, voisi ehkä olla viehättävä. Nyt näyttää ikäistään vanhemmalta ja todella kovalta.

Vierailija
12/33 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei se enää mikään teinin sileä iho ole, mutta ole itse tuon näköinen kun olet päälle 40 v, epäilen ettei onnistu. Tosin hän on pitkä ja edustava muutenkin, joten harvalta onnistuu Suomessa kun kaikki on persjalkaisia.

t: olinko nro 3.

Tosin mikä ihme jos ressu saa jonkun anoreksian Ilkan toilailujen jälkeen

Vierailija
13/33 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on kuitenkin ihan loistavassa kunnossa. Hieman voisi "pehmentää" olemustaan esim vaaleilla raidoilla tms. Oliispa itselläkin tuollainen itsekuri, että pääsisin 20 kilosta eroon.

Vierailija
14/33 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin, että tuossa kuvassa hänellä ei ole sitä liki valkoista huulipunaa, jota yleensä käyttää. Näyttää heti paremmalta ilman sitä.

Vierailija
15/33 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi.Mielestäni kaunis ja hyväkroppainen nainen, itsestään huoltapitävä,mitä valitettavasti moni muu yli neljäkymppinen tai kolmekymppinenkään ole.Näyttää ikäistään kyllä nuoremmalta Ja sitten se suomalaisen perisynti joka on kateus, jos joku näyttää hyvältä ja kaikki makkarat eivät näy vaatteiden läpi niin voi voi kun arvostellaan katsottaisiin itseään ensin peilistä ennenkuin lähdetään jauhamaan toisen ulkonäöstä!!

Vierailija
16/33 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi.Mielestäni kaunis ja hyväkroppainen nainen, itsestään huoltapitävä,mitä valitettavasti moni muu yli neljäkymppinen tai kolmekymppinenkään ole.Näyttää ikäistään kyllä nuoremmalta Ja sitten se suomalaisen perisynti joka on kateus, jos joku näyttää hyvältä ja kaikki makkarat eivät näy vaatteiden läpi niin voi voi kun arvostellaan katsottaisiin itseään ensin peilistä ennenkuin lähdetään jauhamaan toisen ulkonäöstä!!

Vierailija
17/33 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos mulla on yhtä hyvä kroppa 42 vuotiaana, kun Kiikolla, oon tosi onnellinen! Vau!

Vierailija
18/33 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/33 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/33 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole lähemmäs 45 vuotias tms? Loistavassa kunnossa, mieletön!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä