Minkä ikäisiä olette, kun asuntolainat maksettu pois??
Jos katsotaan siis nykytilannetta, nykylainat nykymaksuajoilla. (Niin että kaikki maksettu, jos on useampi laina).
Meillä minä olen joku 56-57 ja mies 61-62 v.
Kommentit (108)
Asuntolaina maksettu pois tämän viikon alussa, wuhuu! Ikä 35v
Kerran jo maksettiin pois, oltiin silloin 45, nyt muutettiin ja otettiin uutta lainaa. Ollaan 65 kun se on maksettu.
Tällä korkotasolla 58v. Tosin maksan sen nopeammin pois jos korot nousevat merkittävästi. Ei näillä koroilla kannata kiirehtiä velan takaisinmaksun kanssa.
Saatiin juuri maksettua. Minä 41, mies 40. Lainaa oli 250 000 vuodesta 2010.
Olin 27- vuotias, kun maksoin viimeisen erän 20 vuotta sitten.
Ekan asuntolainani maksoin loppuun kun olin 34v.
Tämänhetkinen asuntolainani loppuu vuonna 2042. Voisin maksaa sen vaikka heti, mutta siinä ei ole mitään järkeä.
Tavoite oli 50v, mutta avioero sotki suunnitelmat.
Maksoin viimeisetkin lainan rippeet perjantaina kun veronpalautukset tuli.
Olen 40.
Pelloton mies on peloton mies, mutta jumalauta, niin on kyllä velatonkin 🤟😎🤟
Luultavasti myydään asunto vähän ennenkuin ehditään maksaa laina. Muuten menisi reilusti yli kuuskymppiseksi.
Ajatuksena olisi muuttaa pois pääkaupunkiseudulta, kun lapset lähtee kotoa.
Ajattelen että vähintään miljoona pitäisi olla velkaa kuollessani. Miksi joku haluaisi maksaa velat pois kun kyseessä on ilmaista rahaa?
Me oltiin mies 44 ja minä 41. Tästä on nyt 6 vuotta aikaa. Nyt remontoidaan, mutta siihen ei oteta lainaa.
Olin 35, 7 v sitten. Vivutettu vanhanaikaiseen tapaan, pikkupalkkaiset duunarit kun oltiin.
Eka laina 34, vuotiaana. Sen olin ottanut 22-vuotiaana asuntosäästöjeni päälle ja vanhempien osin takaamana. Asunto oli muutaman vuoden ikäinen rivitalokaksio maakuntakaupungissa hyvällä alueella, laitakaupungilla. Toinen tulee maksettua n. 55-vuotiaana. Sama alue, uusi kolmio. Ensimmäisen myynnistä osa meni osakkeisiin, osa käsirahaksi tähän asuntoon. Mies maksanut jo oman kolmionsa joten kohta muutetaan tästä kahden mukulan kanssa omakotitaloon ja laitetaan tämä minunkin asuntoni vuokralle.
Tasan 60v. Sijoitan ennemmin kuin maksan lainaa pois.
Nykyisellä maksuvauhdilla olen viimeisen maksun aikaan 38 ja vaimo 31.
Ensimmäisen asuntolainan otin 22-vuotiaana ja sen maksoin 30-vuotiaana pois. Viimeisimmän lainan otin kolmeen sijoitusasuntoon 5-vuotta sitten ja niissä tavoite maksulle on ensi vuonna.
51.
Sitten voikin alkaa suunnittelemaan putkiremppaa, kattorempoaa, kylppäriremppaa, viemäriremppaa, lämmitysjärjestelmän uusimista...
Kaksi lyhennyserää jäljellä 😁. 49v molemmat. Laina oli 120000e.