Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen vaimo on miehellä, jos mies tarvitsee sivusuhteen?

Vierailija
13.07.2011 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin puolin hyvä vaimo. Yleensä paskimmilla miehillä on kilteimmät vaimot, koska vain ne suostuu kestämään paskamaisuuksia. Sama tietysti toisin päin, eli paskimmilla naisilla on kilteimmät miehet. Ei empatiakyvytön ihminen ota puolisoa, jonka uskoo laittavan kampoihin.

Vierailija
22/25 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei petä pitkään sellaista naista, joka tietää oman arvonsa ja vaatii mieheltäkin jotain.

Mies kun ei uskalla pettää sellaista naista kun tietää, että liitto loppuu ja mies joutuu huolehtimaan itse itsestään - paitsi jos on ehtinyt löytää uuden huoltajan ja palvelijan.

Usein petetyksi tulee juuri sellainen, joka kaikkensa yrittää, pitääkseen miehen.

Kaikkien naisten ei tarvitse niin mahdottomasti yrittää, ja silti on oikeastaan vaikea päästä miehestä eroon kun se aika koittaa.

Jos toinen nainen on sitä varten,että saa arvostusta ja anaaliseksiä, niin minun puolestani pettäköön! Minä en alistu sellaiseen, joka satuttaa ja josta minä itse en pidä. Tietenkin minä miestäni arvostan, mutta jos se on kovin yksipuolista eikä mies arvostaisi ja osoittaisi kunnioitusta minulle, niin pettämisellä ei oikeastaan olisi mitään väliä.

Kyllä huomaa, että kaikilla edellä kirjoittaneilla ei ole kovin paljon elämänkokemusta. Vastaus perustuu romanttiseen optimismiin, että suhde on hyvä eikä mies petä, kun itse parhaansa yrittää ja antaa miehelle ihan kaiken. Voi reppanoita, siinä voi mennä perheen, itsekunnioituksen ja miehen lisäksi vielä rahatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää, jos ei saa arvostusta puolisoltaan. Tutkittui juttu, kuten edellä todettiin. Suomeksi sanottuna mies saa motkotusta, nalkutusta, latistamista, arvostelua, lyttäämistä. Se saa kenen tahansa harkitsemaan muita vaihtoehtoja.

Mutta mitä sinä kuvittelet, että

se nainen on saanut mieheltään?

Kuvitteletko sinä, että nainen ei pettäisi samasta syystä? Kyllä se naistakin hivelee, jos kodin ulkopuolella arvostetaan, kehutaan ja ihaillaan.

Vierailija
24/25 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää, jos ei saa arvostusta puolisoltaan. Tutkittui juttu, kuten edellä todettiin. Suomeksi sanottuna mies saa motkotusta, nalkutusta, latistamista, arvostelua, lyttäämistä.

Se saa kenen tahansa harkitsemaan muita vaihtoehtoja.

tuo saa miettimään vaihtoehtoja. Parisuhteessa ei kuitenkaan tarvitse olla mitään pielessä, silti nainen tai mies voi pettää.

Ei se ole välttämättä kuin vaihtelunhalua. Se taas voi johtaa pysyvämpäänkin sivu- / panosuhteeseen.

Vierailija
25/25 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväisenä pitäminen. Arvostaminen on sitä, että riidellessä ei loukkaa pahimmilla sanoilla, ei käy kiinni, vaikka on väsynyt huomioi toista ja tämän tunteita, kehuu miestä ja suutelee. Tunteiden kylmyydessä ensimmäisenä loppuu suudelmat. Suhteessa on eri vaiheita, mutta jos kunnioitus loppuu niin silloin se haetaan muualta tyhjyyteen.

Voi olla muitakin syitä, vaihtelu, valehtelu jne mutta silloin on muutenkin vääränlainen partneri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä