Minkälainen vaimo on miehellä, jos mies tarvitsee sivusuhteen?
Kommentit (25)
ettei saa huomiota tai arvostusta.
Koska täytyy olla jotain muuta kuin aitoa rakkautta!
Persoonallisuushäiriö yleensä!
Jos vaimo on ihan kamala oikeasti, sitten ymmärrän, muuten en!
miestään tyytyväisenä. Petetyn kannattaa vilkaista peiliin sillä sieltä se syy löytyy aina. Oli petetyksi tullut sitten mies tai nainen niin pelkkä säälittävä luuseri.
Seksi tai millainen nainen on ei ole sivusuhteessa pääasia, vaan kuinka mies kokee saavansa arvostusta.
mä tiedä miksi mies tai nainen pettää puolisoaan. Petin mäkin monta kertaa mun ex-miestä, vaikkei siinä sen kummempaa vikaa ollut. En vaan rakastanut ja sitähän en tiedä miksi en rakastanut...
Pettäjä mies pettää oli olosuhteet tai vaimo minkälaisia vain.
Joka ikisestä parisuhteesta löytyy varmasti syy pettämiseen jos haluaa pettää.
Pettäminen on aina pettäjän ongelma. Syytä on turha hakea muualta.
miestään tyytyväisenä. Petetyn kannattaa vilkaista peiliin sillä sieltä se syy löytyy aina. Oli petetyksi tullut sitten mies tai nainen niin pelkkä säälittävä luuseri.
Väsyneen vaimon, jota ei arvosteta yhtään tulee kaikissa olosuhteissa pitää miehensä tyytyväisenä!
Muistakaa siskot se silloin, kun pienet kipeät lapset valvottavat töissäkäyviä vanhempiaan ja yhteistä laatuaikaa ei ole tarjolla. Jos mies vetäytyy kauemmas parisuhteesta tärkeintä on pitää mies tyytyväisenä sängyssä, ruokapyödässä ja television edessä.
Jos ette tähän pysty tai sitä halua olette säälittäviä luusereita :)
Tottakai naisen tulee arvostaa puolisoaan. Mutta sen näyttäminen on vaikeaa silloin, kun perhe-elämän ruuhkavuodet iskevät päälle. Miten se on parisuhteessa aina naisen vika, jos mies lähtee vieraisiin? Todennäköisesti vaimokaan ei ole tällaisessa tilanteessa saanut tukea ja arvostusta mieheltään. Kyllä se on kahden kauppa!
Mies pettää, jos ei saa arvostusta puolisoltaan. Tutkittui juttu, kuten edellä todettiin. Suomeksi sanottuna mies saa motkotusta, nalkutusta, latistamista, arvostelua, lyttäämistä.
Se saa kenen tahansa harkitsemaan muita vaihtoehtoja.
Kaikin puolin hyvä vaimo. Yleensä paskimmilla miehillä on kilteimmät vaimot, koska vain ne suostuu kestämään paskamaisuuksia. Sama tietysti toisin päin, eli paskimmilla naisilla on kilteimmät miehet. Ei empatiakyvytön ihminen ota puolisoa, jonka uskoo laittavan kampoihin.
Lapset pieniä, töisssä kiire, täysin uupunut ihminen. Kiukuttelee väsyneenä miehelleen eikä jaksa harrastaa seksiä.
Joidenkin logiikalla mies on välittömästi oikeutettu pettämiseen. Minusta ei.
kykenevä nainen saa niitä itsetunnon rippeitä siitä, kun ajattelee olevansa vaimoa parempi, kun joku varattu kupelehtii hänen kanssaan. Tästä ketjustakin sen saa taas lukea niin selvästi ;).
Ensinnäkin ollaan parempia kuin vaimot, kun saadaan VARATTU mies vongattua seksiin, ja sitten vielä leikitään oman pään sisällä, että vaimon on PAKKO olla ihan hirveä, joko tossukka, luuseri, säälittävä reppana, pirttihirmu mitä vain, mutta HUONOMPI kuin itse.
Luuleeko joku tosiaan, että mies pakenee kauheaa vaimoa vieraaseen jalkoväliin? No ei tod. Kunhan tykkää jaella siementään ympäriinsä ja elää poikamiehen elämää.
Tosiasiassahan se mies on se säälittävä reppana, kun ei ole oppinut ajattelemaan ketään muuta kuin itseään aikuiseen ikään mennessä. Tai nainen, se pettävä osapuoli anyway. Sitoutumiskyvyttömyys ja empatiakyvyttömyys ovat molemmat seurausta ankeasta lapsuudesta. Ihan samat traumat ne löytyy tosin teiltä itseltännekin, joten ansaitsette toisenne!
Mies pettää, jos ei saa arvostusta puolisoltaan. Tutkittui juttu, kuten edellä todettiin. Suomeksi sanottuna mies saa motkotusta, nalkutusta, latistamista, arvostelua, lyttäämistä. Se saa kenen tahansa harkitsemaan muita vaihtoehtoja.
se nainen on saanut mieheltään?
kykenevä nainen saa niitä itsetunnon rippeitä siitä, kun ajattelee olevansa vaimoa parempi, kun joku varattu kupelehtii hänen kanssaan. Tästä ketjustakin sen saa taas lukea niin selvästi ;).
Ensinnäkin ollaan parempia kuin vaimot, kun saadaan VARATTU mies vongattua seksiin, ja sitten vielä leikitään oman pään sisällä, että vaimon on PAKKO olla ihan hirveä, joko tossukka, luuseri, säälittävä reppana, pirttihirmu mitä vain, mutta HUONOMPI kuin itse.
Luuleeko joku tosiaan, että mies pakenee kauheaa vaimoa vieraaseen jalkoväliin? No ei tod. Kunhan tykkää jaella siementään ympäriinsä ja elää poikamiehen elämää.
Tosiasiassahan se mies on se säälittävä reppana, kun ei ole oppinut ajattelemaan ketään muuta kuin itseään aikuiseen ikään mennessä. Tai nainen, se pettävä osapuoli anyway. Sitoutumiskyvyttömyys ja empatiakyvyttömyys ovat molemmat seurausta ankeasta lapsuudesta. Ihan samat traumat ne löytyy tosin teiltä itseltännekin, joten ansaitsette toisenne!
Siis jota on helppo pettää jatkuvallakin suhteella eikä vain satunnaispanoilla. Hyväuskoinen siis.
oli sen viime tutkimuksen mukaan yksi suurimpia syitä pettämiseen. Ei siinä petetyssä tarvitse olla muuta vikaa kuin se, että se ei osaa muuttua eri ihmiseksi säännöllisin väliajoin. Kyllähän sitä kyllästyy samaan ruokaankin jos sitä vuositolkulla syö.
Itse olin seksikäs, nuori äiti. Olin timmissä kunnossa ja pukeuduin seksikkäästi vaikka lähdin vain "vaunulenkille". Lähes päivittäin perään vislattiin ja baarissa riitti jonoksi asti tanssittajaa ja juomien tarjoajaa.
Kotona siivosin/pyykkäsin/hoidin lapsen/tein ruoat jne..
Seksiä mies sai päivittäin. Suihinottoa, anaaliseksiä, mitä ikinä halusikaan. Sai niin paljon kuin halusi ja millaista seksiä halusi.
Olin se tarinoiden myytti naisesta, joka on samalla pullantuoksuinen äiti, huora, hellä rakastaja (mitä muita niitä nyt oli) samassa paketissa.
Mutta se ei riittänyt. Mies petti mennen tullen ja jatkuvasti.
Ero siitä tuli ja myöhemmin tapasin nykyisen mieheni. Tänäpäivä olen edelleen se sama ihminen kuin aiemminkin, mutta sillä erotuksella etten enää ole seksikäs. Enkä pukeudu seksikkäästi. Eikä kukaan ole vuosiin vislannut perään. Ylipainoa on 30kiloa, en meikkaa juuri koskaan ja useimmiten päällä on t-paita ja collegehousut tms.
En myöskään tee sängyssä mitä mies keksii vaan sen mukaan mikä oma fiilis on. Nykyinen mieheni opetti miten sanotaan EI, jos ei jotain halua.
Ehkäpä se vastaus oli sitten tässä? Aiemmin olin liian helppo? Ehkäpä exä siksi petti? Mene ja tiedä.
Nykyinen mies on hyvännäköinen, urheillullinen ja seksikäs sixpac:en ja oikein mukava seuramieskin, mutta vaikka olemmekin "eriparia" en usko, että hän ikinä pettäisi minua. Hän rakastaa minua ja minä häntä. Vai onko tämä sitten se vastaus? Aito rakkaus?
Sori, että meni vähän pitkäksi vastaus :D
sukulaisuussuhteet.
Ja mies valittaa kun ei saa seksiä