Lestadiolaiset ja seksi.
Ihan mielenkiinnosta kyselen...
Saako lestadiolaiset harrastaa peppuseksiä, suuseksiä yms. seksiä mikä ei tähtää hedelmöittymiseen?
Mietin vaan että voisiko minusta ikinä tulla edes "todellista" lestadiolaista tai jehovantodistajaa kun tykkään niin monipuolisesta seksistä...
En pilkallani kysele vaan ihan puhtaasta mielenkiinnosta. Olenko paha ihminen kun rakastan peppu- ja suuseksiä?
Kommentit (15)
pitääkö naisen antaa aina miehelle jos mies tahtoo vaikka naista itteensä ei huvittais? Entäs päinvastoin?
eikö muka liity uskontoon? eikös raamatussakin ole tästä joku kohta...
Siksi olisi hyvä kysellä asioista irl. (Tämä on kyllä vähän arkaluonteinen kysymys ;))
Mutta meillä kyllä harrastetaan molempia ;))
t. vl- äiti ja isä + 6 lasta
Ja meilläkin molempia harrastetaan, ja on kaikenmaailman lelujakin hankittu... ;)
t. vl-mamma jolla ihana rakastaja-puoliso ja viisi lasta
Ei ole korrektia kysellä tuolaisia uskovaisilta.
ymmärtäny että lestadiolaisuudessa ei saa edes seksistä kieltäytymistä käyttää ehkäisykeinona, paitsi sairauden tms ollessa kyseessä ja väliaikaisesti. Joku mulle linkkasi tästä jonkun tekstinkin. Tiedä sitten miten tarkasti tuota noudatetaan.
Meillä harrastetaan peppuseksiä juuri siitä syystä että en jaksaisi olla aina raskaana. Peppuseksillä raskauksien välejä pystyy pidentämään.
Myös lelut meillä ahkerassa käytössä. Näistäkin kova apu silloin kun isännällä on "sarvi kovana" mutta emäntä ei jaksa/pysty.
Toivottavasti vastaukseni selvensi asiaa :)
-VL mamma, isi ja 7 ihanaa lapsukaista
asiallisista vastauksista :) Ehkä en olekaan yhtään sen "likaisempi" tai huonompi kuin muutkaan...
Miten on nykypäivänä? Kuuntelin juuri "Oranssi puutarha" kirjan, ja jäin miettimään sitä kirjan Eliisaa... Että nauttiiko se seksistä miehensä kanssa vai onko pakkopullaa vain.
Meillä ei ole vaimo ottanut koskaan poskeen, mutta pyllyyn oikein tahtoo aina välillä.
Harrastaakohan nämä jotka ei saa ehkäistä, niin enemmän takaluukun hommia?
Aika ristiriitaista ... Ei käy järkeen että peppuhommelit olis hyväksyttäviä lestadiolaisille.
Löystyneellä peräluukulla pitäisi elää ne vuodet 40-100, kun muutenkin alkaa mukavat vanhenemismuutokset.
minua ei kiinnosta nainen, jota oikein ahkerasti käytetään, joka reikä pilataan, nekin, jotka ei ole tarkoitettu sek.siin
Se on aina nuorena hauskaa kuvitella, että pysyy ikuisesti semmoisena, kun 26 v.
tuskin ketään 40-60-vuotiasta kiinnostaa pukamia alkaa verta vuodattamaan alkaa vieläronkkimaan persreikäänsä!
ei se seksi nyt niin tärkeää ole.
tai tyhmille voi ollakin ..tutkitusti. Ei liity uskontoon, vaan heikko älyse laittaa miehen ainoaksi harrastukseksi pikkuvehkeen käyttönsä.
Olen muuten saman huomion tehnyt. Uskonnosta viis, mutta mitä tyhmempää ja kouluttamattomampaa kansaa, sen enemmän paritellaan jopa järjenvastaisesti; kun on jo paljon lapsia jotka kuormittaa tai kun kärsitään jo fyysisistä vaivoista. Miehiltä tuntuu puuttuvan empatia ja naisilta kyky suojella itseään.
Minä olen nuollut naisen persereikää ja pillua kirkossa
Siksi olisi hyvä kysellä asioista irl. (Tämä on kyllä vähän arkaluonteinen kysymys ;))
Mutta meillä kyllä harrastetaan molempia ;))
t. vl- äiti ja isä + 6 lasta