Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko häissänne ketään kuka ei antanut lahjaa ollenkaan? Meillä oli.

Vierailija
13.07.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta me oltiinkin sanottu että lahja ei ole välttämätön. Miestä kyllä häiritsi se ettei hänen miljonääritätinsä joka tuli vielä 4 hengen seurueella antanut mitään :)

Vierailija
2/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt lahjoja läpi siinä mielessä, että tietäisin, kuka antoi mitäkin. Osa korteista oli irti, enkä varmaan edes katsonut niitäkään, jotka oli paikallaan.

EI minua kiinnostanut jotkut kattilat siinä mielessä, vain muutama erikoisempi lahja sai katsomaan, keneltä se oli (mm. itse tehty tiffany-lamppu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin hänen vanhempansa toivat lahjan, mutta "poika" 40 v on asunut jo 15 v omillaan.

Ei haitannut häälahjan tuonti on vapaaehtoista, eikä illalliskorttiakaan tarvinnut lunastaa.

Eniten harmitti ne ketkä eivät tulleet.

Vierailija
4/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en tehnyt mitään tilastoa siitä, oliko kaikkien paikallaolijoiden nimet jossain lahjassa. Mulle ihan sama kunhan tulivat fyysisesti paikalle, ihan vaikka ilman lahjaa.

Vierailija
5/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta oli tärkeintä että tulivat paikalle. Aika monella oli monen sadan kilometrin ajomatka, ja pakko yöpyä hotellissa jälkeenpäin, joten ei se reissu heillekään plussan puolelle jäänyt.

Vierailija
6/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkkiä muistin että äitini ei lahjaa tuonut.

Mut ei haittaa, meillä joutui vieraat (25 kpl) maksamaan itse ruokansa...

Vierailija
7/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tuonut lahjaa. (Mainitsi asiasta etukäteen, en olisi välttämättä edes muuten huomannut.) Voi olla, että oli joku toinenkin, en niin tarkkaan katsonut, etteikö olisi voinut olla joku.

Vierailija
8/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut seurattua.Kaikki saivat kiitoskortin, myös ne, jotka eivät pitoihin osallistuneet.Useita kimppalahjoja, joihin osallistuneet saattoivat lisäksi laittaa vielä erikseen oman pikkutervehdyksen.

Vierailija
9/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroimme, että mahdolliset lahjat toivomme rahana lahjatilille, mutta että ne eivät ole välttämättömiä. Emme katsoneet kuka oli tallettanut tilille mitäkin. Itse asiassa en edes tiedä paljonko sinne tuli yhteensä, enkä tiedä tuliko esim. appivanhemmilta mitään.

Kortteja tuli kaikilta ja niitä olen katsellut useammankin kerran häiden jälkeen, samoin valokuvat iloisista vieraista juhlissamme ilahduttavat vielä tänäkin päivänä. Kaikki saivat kiitoskortit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan