Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko jotenkin dorka, kun venaan joka päivä miehen kotiintuloa ja lasken tunteja ja minuutteja...

Vierailija
13.07.2011 |

jaa, miten niin tää lasten kanssa "lomailu" on lomaa. Miten tästä oppisi nauttimaan.. vielä ois vajaa kuukausi aikaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun taapero on villillä päällä ja kiljuu.

Vierailija
2/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan olet vain lomalla, niin vähän dorkalta kuulostaa. Tehkää kesäretkiä luontoon, nauttikaa ainutlaatuisesta ajasta, Suomen kesästä.

Mä olen kotiäitinä vielä puoli vuotta, kyllä joskus odotan miestä tosi kovasti pelastamaan illan. Onhan kotielämä joskus aika tylsää. Mutta kyllä nyt kesällä on ollut lasten kanssa kivaa, kun saa olla niin paljon ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, miten niin tää lasten kanssa "lomailu" on lomaa. Miten tästä oppisi nauttimaan.. vielä ois vajaa kuukausi aikaa.

ja käy sen kanssa kellarissa putsaamassa milloin mitäkin rööriä.

Vierailija
4/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitset kyllä itsellesi pari päivää omaa aikaa, ja miehen osallistumaan lasten hoitoon.

Itse laskin talvella, kun oli pirun kylmä ja kökimme sisällä vauvan ja vilkkaan taaperon kanssa.

Ja joskus 5 minuuttiakin tuntui tunnilta.

Vierailija
5/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu lomalta, kun se ei ole tossa sekottamassa pakkaa.

Vierailija
6/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi juurikin tänään. Vielä pitäisi puolitoista tuntia odotella. Olen kotosalla 8kk ikäisen vauvan kanssa.

Vierailija
7/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa ei kannata tuhlata turhaan odotteluun, vaan pitäis yrittää elää siinä hetkessä missä on...Eihän kukaan jaksa aina olla tyyytväinen ja onnellinen olotilaansa, mutta onko se oikesti ihan mahdotonta keksiä lasten kanssa jotain kivaa tekemistä, mennä rannalle, metsäretkelle, leipoa, askarrella, mennä asukaspuistoon, olla iloinen siitä jos kaikki ovat terveitä, on ns. kaikki perusasiat kunnossa?

Vierailija
8/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiralta, joka odottaa isäntäänsä kotiin.

Mielikuvitusta peliin! Jos ei pysty nauttimaan siitä, että saa olla ajan kanssa omien lasten seurassa niin mun mielestä on joku perustavanlaatuisesti pielessä!

Vierailija
9/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen sairaan lapsen hoitelu, kun itse myös on ihan lunastuskunnossa, ei ole kuin piinaa. Minuutit mataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän