IS: Bussikuski käännytti tuttipulloa imeneen vauvan ovelta
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/is_bussikuski_kaannyt…
Helsingin seudun liikenteen bussikuski ei päästänyt autoonsa äitiä, joka syötti vauvaikäistä lastaan tuttipullosta. Asiasta kertoo keskiviikon Ilta-Sanomat.
Nainen oli nousemassa Rautatientorilta Tapanilaan matkalla olleeseen bussiin viime torstai-iltana. Ilta-Sanomien haastatteleman, tapahtunutta seuranneen naisen mukaan kuski sanoi naiselle, ettei autoon saa tulla pullon kanssa.
HSL:n ryhmäpäällikkö Sami Aherva kommentoi, ettei kuljettajien ohjeistuksessa kielletä vauvojen ruokkimista tuttipullolla.
"Tämä ei ole ollut asiallista eikä ymmärrettävää käytöstä kuljettajalta", Aherva sanoo Ilta-Sanomille.
Hupsis! Periaatteen mies tuo kuski! Mitään pullojuoppoja kyytiin oteta... :D
Mitä veikkaatte, olisiko tissiä imevä lapsi päässyt kyytiin?
Kommentit (6)
Olen aamuruuhkassa seurannut kuin kannellisen pahvisen kahvimukin kanssa bussiin yrittänyttä työmatkalaista ei päästetty juoman kanssa kyytiin. Mies sitten heitti mukin pysäkille ja roskasi, mutta sen jälkeen pääsi kyytiin.
Vesipullo on helppo tuoda helteillä kassissa bussiiin, mutta ei siitä virallisesti saisi hörppiä matkalla.
Musta on yllättävää että kuskit välittävät niin paljon ohjeiden vahtimisesta.
Joskus aikoinaan olin yöbussissa jonka kuski pysäytti kun 'hiprakassa' oleva kaveriporukka alkoi syömään hampurilaisateriiaa vain pikkaisen sotkien.
2
mut joutuisivatko itse siivoon bussinsa
Olen aamuruuhkassa seurannut kuin kannellisen pahvisen kahvimukin kanssa bussiin yrittänyttä työmatkalaista ei päästetty juoman kanssa kyytiin. Mies sitten heitti mukin pysäkille ja roskasi, mutta sen jälkeen pääsi kyytiin.
Vesipullo on helppo tuoda helteillä kassissa bussiiin, mutta ei siitä virallisesti saisi hörppiä matkalla.
Musta on yllättävää että kuskit välittävät niin paljon ohjeiden vahtimisesta.
Joskus aikoinaan olin yöbussissa jonka kuski pysäytti kun 'hiprakassa' oleva kaveriporukka alkoi syömään hampurilaisateriiaa vain pikkaisen sotkien.2
Oletko ajatellut, että siihen bussiin tulee myös muita matkustajia, - ja edelliset ruokailijat ovat sotkeneet bussin? Halutko itse istua penkille, joka on lääpitty hampurilaisravoilla ja majoneesilla?
kieltäviä sääntöjä busseissa. Kerroin vain muutaman tapauksen, jonka olen nähnyt.
Bussikuskeja uhataan niin usein väkivallalla ja joutuvat silloin tällöin myös väkivallan kohteeksi niin olen ollut yllättänyt kuinka he jaksavat, uskaltavat ja välittävät pitää 'kuria' bussissa. Jotain ammattiylpeyttäkö?
2
Mutta oon mä myös nähnyt hermonsa menettävän mamman bussipysäkillä kun noin 4- ja 6-vuotiaat eivät päässeet bussiin puoliksi syötyjen jäätelöiden kanssa. :-)
kukaan ei saa juoda mitään. Ei edes vauva maitoaan. TKL:llä kuljen paljon ja täällä kyllä näkee vaikka mitä pulloja viinapulloista lähtien ihmisillä jano juomana busseissa.