Fyysinen kontakti puuttuu - onko liitolla tulevaisuutta?
Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä jo 17v. Meillä on 4 lasta iältään 4-12v. Suhteemme on aina ollut hyvä ja olemme voineet keskustella kaikesta toistemme kanssa. Ongelmana on kuitenkin seksielämä ja fyysinen kontakti ylipäätään. Mieheni ei ole oikein koskaan osannut osoittaa tunteitaan ja näin ollen en juurikaan saa kaipaamaani hellyyttä. Itse taas olen täysin päinvastainen ja kaipaisin todella paljon läheisyyttä, kosketusta sekä sanallista huomiota.
Jotenkin olen vain pystynyt elämään asian kanssa tähän asti. Olin tässä välissä useamman vuoden masentunut, enkä siinä tilassa kaivannut mieheltäni juuri mitään. Nyt kun voin taas normaalisti asiasta on tullut isokin ongelma. Tuntuu, että suhteestamme puuttuu se kaikista tärkein. Läheisyyden puute on johtanut siihen, ettei minua seksi juurikaan enää kiinnosta. Tuntuu, etten saa siitä mitään. Elämme kuin kämppikset, emmekä ole mielestäni normaali aviopari.
Kumpikaan ei haluaisi erota, sillä muuten suhteemme on täydellinen. Onko tällaisella liitolla kuitenkaan tulevaisuutta? Voisimmeko saada jostain apua tilanteeseen? Onko kellään kokemusta siitä, että mies olisi oppinut näyttämään ja osoittamaan tunteitaan, vaikka ei alunperin olisi ollut sellainen?