Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon alkoholia voi(t) juoda?

Vierailija
12.07.2011 |

Eräs tuttavani väitti seuralaisensa juoneen illallistreffeillä kaksi karahvia valkoviiniä ja pullon roseeviiniä. Kun en uskonut, hän suuttui.

Onko mahdollinen määrä naisen juotavaksi parin tunnin aikana? Minä voin juoda noin 5-prosenttista alkoholia 1,5-2 litraa illan aikana, sitten tulee jo paha olo ja stoppi.

Mikä on teidän juomisennätyksenne?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia määriä tosiaan. Onkohan hoikilla ihmisillä sitten vaan niin tehokas systeemi, joka polttaa alkoholia nopeammin ja tästä johtuen voi juoda enemmän? Ainakin täällä on hoikat mainostaneet juomistaan.

määriä todella!

Itse olen hoikka, jopa laiha, ja minusta se kyllä vaikuttaa niin, että voin juoda tosi vähän.

Nuorempana ja pulskempana join enemmän, kauhulla muistelen nyt niitä määriä.

Olen ihan hirveässä kännissä jos juon pullollisen viiniä. Todella harvoin niin paljoa juonkaan. Tai mitään kokonaista 6-päkkiä :O

Vierailija
42/51 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh mie juon yleensä baarissa käydessä alkoholia 10-20 juomaa. Yleensä 2/3 osaa juomista on shotteja ja drinkkejä, vain jotkut sidukoita ja lonkeroita. En oo koskaan sammunut. Paha olo ei ole tullut koskaan. Toki toimintakyky jos tosi paljon juonu illan aikana ni rajotunu (viimeksi tyyliin vikan juoman aikaan unohin pinkoodin. silloin muistaakseni otin pari lonkeroa ja pari siideria, ehkä kuusi drikkiä ja neljä shottia). Ton jälkeen sitten kävelin kotiin omin jaloin.Kavereiden mukaan mulla on ihan hyvä viinapää. Ikää on 20v. Varmaan kun ikää joskus tulee enemmän ni ei voi noin paljoa vetää...

Lisäyksenä, mie tosiaan en oo hoikka. Mitat on 165cm/74kg.

Ja juon aika harvoin, etenki ikäsekseni... Ehkä 1-3 kertaa kuussa, yleensä sen kerran. Keväämmäl oli paljon tupareita yms lakkiaisia sun muita kavereilla ni tuli välil useemmin juhlittua.

Eli en vielä ongelmaksi mieltäisi tätä, etenkin kun määrästä huolimatta en koskaan ole voinu pahin/sammunut. Krapuakin aina ollut vain väsymystä eikä sen pahempaa seuraavana päivänä :)

Siitä sitten en tiedä onko aineenvaihduntani kenties astetta tehokkaampi ku normisti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tottunut tai on painoa. Itselläni on painoa ja pari pulloa viiniä ei tuota ongelmia. En tule edes känniin eikä tulee pahaa oloa. Yleensä en vain ole sen enempää juonut mutta varmaan menis kolmaskin pullo.

Ei se painokaan aina vaikuta. Itse juon yleensä pohjiksi baariinlähtöä ennen kaksi tai kolme puolen litran lonkeroa ja sitten baarissa sen muutaman tuopin, niin johan olen tillintallin. Ja painoa hippasen alle sata. :P

Vierailija
44/51 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan kanssa aiemmin meni puoli pulloa viiniä, mutta pääkipu tuli jo tunnin kuluttua ja jatkui seuraavaan päivään.

Siideriä juon baarissa max. 3 pulloa illassa.

Mojitosta tykkään myös, mutta harvoin saa sitä oikean makuista.

Vierailija
45/51 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAPAUS 1. Nainen 120 kiloa, juo 10 iso lonkerotölkkiä(4,5%)

Juominen alkaa klo 18, päättyy klo 00.

Korkein alkoholipitoisuus veressä 1,4 promillea

TAPAUS 2. Nainen 48 kiloa, juo samat 10 isoa lonkerotölkkiä ja aloitusaika ja lopetusaika sama.

Korkein alkoholipitoisuus 4,9 promillea!!!!!!!!!!!

Eli, jos tosi hoikka nainen pystyy juomaan paljon ja olemaan tolpillaan, kertoo se, että harjoilteltu on sitä juomista eli suurkuluttaja!

Vierailija
46/51 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,5l vodkaa aina enneku lähen baariin, yleensä pari bissee päälle. Ja sit vielä baarissa juomaa.

viiniä en pysty juomaan ollenkaan, enkä juuri mietojakaan. Alkoholia juon kännin takia, en siitä muuten nauti. En kyllä humalastakaan, mutta ei viitsi selvinpäin kuunnella muita kännisiä.

Vierailija
47/51 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo varmaan ikinä elämässä juonu yhteensä edes noin paljon kun parhaat täällä :)

Vierailija
48/51 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää pari päivää. Loota viiniä saattaa mennä illassa...

Vierailija
49/51 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tieto oli yllättävää, mutta kai se on uskottava.

ap

Vierailija
50/51 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle 3 lasia viiniä on äärirajoilla; 4:stä saan jo kamalan krapulan. Eli en pysty edes yhtä pulloa juomaan illan aikana.

Ja yksikin drinkki/snapsi = mitään kirkasta saa aikaan erittäin epämiellyttävän sydämentykytyksen seuraavaan aamuun.

2 lasia on ihan hyvä määrä :)

Vierailija
51/51 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei taatusti ole mun promillemäärä lähelläkään viittä tollasen jälkeen =D Suurkuluttaja kyllä olen ajoittain elämässäni. Meni vuosikausia, että join kerran tai kaksi vuodessa ja silloin kännit. Nyt olen päässyt taas vauhtiin ja noin neljät kännit/kk tulee vedettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan