Otin viikko sitten botoxia otsaan, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (61)
Olen 42 v ja ensimmäistä kertaa ajattelin tätä ketjua lukiessani, että mitä jos sittenkin. Vielä pari vuotta sitten ajattelin, että ei koskaan. Toistaiseksi olen tyytynyt vain pitämään otsatukkaa. Se on hyvä ryppyjen piilottaja :-).
ja jonkin aikaa harkinnut uskaltaako tuolle tielle lähteä. Mutta alle 40v tai kolmekymppisenä ei kyllä olisi tullut mieleenkään...
Olen tosi 42 v. 10 vuotta sitten ajattelin vielä, etten koskaan..
en ole huomannut ryppyjä missään muualla kuin dekolteessa, ja siihen ei varmaan botox auta, kun enhän mä nyt mitenkään lihaksillani rypistä dekolteetani, aurinko sen on rypistänyt mun puolestani.
Vai auttaako botox muihinkin kuin ilmeistä johtuviin juonteisiin? Mä ymmärrän jollain lailla sen että jos naamassa on juonteita jotka saavat ihmisen näyttämään kyllästyneeltä tai nyrpeältä niin ne haluttaisiin täyttää, mutta jotenkin on vaikea kuvitella että miksi se kaunistaisi ihmistä että sen naama ei liiku ilmeiden mukaan.
En tunne ketään josta tietäisin että sillä on botoxia, joten osoitan kysymykseni ap:lle. Oikeastiko se korjaa vain ne rypyt jotka johtuvat siitä että ihminen liikuttaa naamaansa?
Millaista tulosta voisi odottaa, jos vanhalle ihmiselle laitetaan täyteainetta vaikka huulista alaspäin oleviin syviin ryppyihin (kts Merkel), )jotka johtuvat virhepurennasta ja kauanko ne täytteet kestäisivät? En ainakaan viitsisi monta kertaa vuodessa sitä käydä lisäämässä.
olen 43 v ja kuukausi sitten otin botoxia otsaan ja sibeliusrypoyihin. Olisi pitänyt ottaa jo ajat sitten. Kulmat liikkuu edelleen, toki vähemmän. Niin iso ero, mutta eipä ole kukaan kyllä mitään sanonut. Vaikuttaa varmaan eniten omaan oloon 😀😀
Tällä viikolla otin täyteainetta poskipäihin, tulipa mukava piristys siitäkin.
Meinaan vielä hoitaa silmänaluset ja huuliin ihan vähän täytettä.
Suosittelen!!!
Otin botoxia otsaan ja sibeliusjuonteisiin. Seurauksena riippuluomi, joka kestää kuulemma yhtä kauan kuin botoxin kesto. Todella kamalan näköinen kun toinen silmä on pienempi. En suosittele, ainakaan the Look nimistä firmaa Oulussa!
Olen 36 ja kärsin vuosia vihaisesta ilmeestä/vahvoista lihaksien aiheuttamista rypyistä otsalla. Otin minibotoxannoksen ja toinen satsi lisättiin koska liikkui edelleen vahvasti.
Ilmeestä katosi sibeliusrypyn aiheuttama luotaantyöntävä kiukkuilme!
Itsetunto on kohisten noussut ylöspäin. Olisi pitänyt vaan mennä jo aikoja sitten eikä turhaan kärsiä asiasta johon ei voi juuri muuten vaikuttaa. Olen tyytyväinen.
Hei. Missä kävit ottaa. Itekin kaipaan otsaryppyyn täytettä. Ja silmien väliin.
Paljon makso ja koska uusintakäsittely.
Mä kävin kans laittamassa Sibeliusryppyyni botoxia ja sairaanhoitaja totesi et moni laittaa ihan normi meiningillä jo mut ei viitsitä puhua kun heti joku on huutelemassa. Eli nopea homma ja puolen vuoden päästä vaikutus katoaa ellei ota uudestaan. Musta tää on verrattavissa hampaiden valkaisuun tai vastaavaan eli arjen pieni ilo itselle ja ei tarvii maksaa itseään kipeäksi.
Itse maksoin 240e ja laitoin Helsingin Manskun PSC centerissä. Osaava ja kiva henkilökunta
Mä otin botoksia kulllinnuppiin, ettei kuti lähde niin herkästi ja samalla mesolankoja kasseihin ettei vanhat vitjamunat jää saunassa lauteiden rakoon.
Minäkin teen tämän ihan vain itseäni varten, kaluni on kuin teinipojalla mutta kestävyydeltään kuin ikivanha islantilainen geysiri.
Vanha keskustelu mutta kiinnostas tietää kuinka nopeesti teillä alko vaikutus kestään ja kauan meni että oli rypytön otsa. Liikkuuko?
Olen ottanut botoxia otsaani nyt reilun vuoden ajan. Laittaja kertoi, että jossain vaiheessa vaikutusaika rupeaa pidentymään, mutta ainakaan vielä en ole huomannut sitä. Juonteet palailevat hiljalleen. Täysin liikkumatonta otsaa en ole halunnut eikä laittaja ole myöskään tehnyt. Ilme on pirteämpi kuin ennen, luonnollinen ja raikas.
...olen kyllä nähnyt muunkinlaisia otsia. Kieltämättä on tullut mieleen, miltä näytän vaikkapa 15 vuoden päästä, jos jatkan hoitoja.
Hullut leikkii hengellään. Ihan yleisesti tiedossa oleva tieteellinen tieto (joskin votoxfirmojen salaama) on se että botuliini kulkee itsekseen aivoihin ja hermosolujen säikeiden ympärille ”plakiksi” eli kovettumiksi. Botuliinivelää omaa elämäänsä ja liikkuu otsasta muuallekin. Lukekaas itse vaikka googlaamalla pari tutkimusta, ”how botox affects to brain”.
Ihan hiton hulluja ja ukarohkeita olette.
Hyalurionihappo on sit eri juttu, turvallista. Mutta vain täysellisen ymmärtämätön piikittää botoxia. Vaikutukset tulevat siinä 10v päästä piikittämisesta.
Hirvee sarvet pääässä "joo meil olis tolla härän filee grematoriossa grillattuna 50 presentin alennuksella.
Kyllä se vaan niin on että 25v jälkeen alkaa vanheneminen viimeistään ihan jokaisella. En ole itse ollut vanhan näköinen koskaan, mutta nyt kun täytin 40 niin en näytä enää 27 vuotiaalla kuten tuossa meni monta vuotta(aina luultu 10v nuoremmaksi) . Taitaa olla lähempänä 35 miltä nykyään näytän. Sen vuoksi on tänään botox päivä, ensimmäisen kerran elämässä.
Kiva ottaa Botoxia ja kukaan ei sitten huomaa mitään?
Olen tosi 42 v. 10 vuotta sitten ajattelin vielä, etten koskaan..