Otin viikko sitten botoxia otsaan, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (61)
Minä olen 30v ja käyttänyt botoxia otsaryppyihin jo 3 vuotta.
vai pidätkö sitä investointina jonka takia kannattaa jättää jotain muuta tekemättä?
- paljon maksoi?
- kauan vaikutus kestää eli koska pitää uusia? Onko hinta aina uusittaessakin sama?
- onko kukaan ulkopuolinen huomannut sinussa mitän eroa?
Itselläni on ns. sibeliusryppy silmien välissä, tosi näkyvä ja on siinä aina, ilmeestä huolimatta.
Otsassa myös syvät poikkijuonteet, ikään kuin kulmat kurtussa olisi koko ajan.
Tekee tosi vanhentavan vaikutelman.
Haluaisin niihin täyttöä.
Mitä käsittely maksoi, paljonko laitettiin?
Sattuiko paljon?
Tyydyttääkö tulos?
Kauanko tuloksen arvioidaan kestävä`n?
1. Kuinka vanha olet?
2. Miksi otit botoxia?
Rahaa on siihen minkä olevan tärkeää :o) Ja ulkonäkö on sellainen. Maksoi 200 e + toimistokulut 11 e. Laitatin botoxia otsan vaakasuoriin ilmeryppyihin. Eli en voi kurtistaa otsaa enää. Otsa on aivan sileä, kuin teinillä. Ei sattunut. Kukaan ei ole huomannut mitään, ellen itse ole kertonut. En tiedä kuinka paljon botoxia laitettiin, mutta ilmeisesti tarpeeksi, koska rypyt hävisi.
Olen tosi tyytyväinen, ilme raikastui olematta mitenkään jäykän tai omituisen näköinen.
Ap
Kauanko vaikutus kestää?
Missä laitoit, kuulostaa "edulliselta"?
restylanea huulessa ja rasvaimutettu masu. :)
on sama uusintakäsittelyssä. Laitoin Euromedissä. Hyvä lääkäri ja siisti paikka. Sijaitsee Helsingissä. Olen erittäin tyytyväinen. Aion ottaa ensi viikolla hyaluronihappoa silmien alle peittääkseni mustat silmänaluset, jotka ilmestyvät helposti iän mukana, kun rasvakudos vähenee.
ap
on sama uusintakäsittelyssä. Laitoin Euromedissä. Hyvä lääkäri ja siisti paikka. Sijaitsee Helsingissä. Olen erittäin tyytyväinen. Aion ottaa ensi viikolla hyaluronihappoa silmien alle peittääkseni mustat silmänaluset, jotka ilmestyvät helposti iän mukana, kun rasvakudos vähenee.
ap
onnea vaan valitsemallesi tielle, jos 32 vuotiaana jo tarvitset ryppyjä siloitella!
10 vuoden kuluttua oletkin varmaan TOSI luonnollisen ja nuorekkaan näköinen!
luonnollisen ja myös epäluonnollisen lopputuloksen. Johanna Tukiaisen huulet on esimerkki luonnottomasta. -ap
onnea vaan valitsemallesi tielle, jos 32 vuotiaana jo tarvitset ryppyjä siloitella!
luonnollisen ja myös epäluonnollisen lopputuloksen. Johanna Tukiaisen huulet on esimerkki luonnottomasta. -ap
KAIKKI leikellyt ja täytetyt naamat on luonnottoman näköisiä! KAIKKI!
Ainahan sitä omasta mielestä ollaan just niitä luonnolliset näköisiä, mutta totuus on jotain ihan muuta.
taisi tarkoittaa sarkastisuudellaan sitä, että jos 32-vuotiaana täytyy ottaa botoxia, on itsensä hyväksymisessä vakavia ongelmia. 32-vuotias on vielä nuori, hän on nainen kauneimmillaan. Jos silloin ei hyväksy itseään - koska sitten?
Olet samanikäinen kuin minä, ja vaikka muutama ryppy mulla jo onkin, en koskaan laittaisi tässä vaiheessa niihin täytettä..
No, ei muutaku onnea vaan.
tm. operaatioita tehty, jos toimenpiteen on tehnyt hyvällä maulla. Huomaa, että et tiedä asiasta mitään. Jos itseä häiritsee kasvoissa jokin, niin miksei sitä voisi korjata kun se kerran on mahdollista?
[/quote]
KAIKKI leikellyt ja täytetyt naamat on luonnottoman näköisiä! KAIKKI!
Ainahan sitä omasta mielestä ollaan just niitä luonnolliset näköisiä, mutta totuus on jotain ihan muuta.
[/quote]
Kolmekymppinen on todellakin kauneimmillaan. Parikymppinen on vielä jotenkin niin ilmeetön. Jos ihmiset riisutaan meikeistä ja hiuksista, niin parikymppisen kasvoilta puuttuu persoona, identiteetti. Vasta rypyt tuovat kasvoille sen, mitä oikeasti on.
ja jonkin aikaa harkinnut uskaltaako tuolle tielle lähteä.
Mutta alle 40v
tai kolmekymppisenä ei kyllä olisi tullut mieleenkään...
Loistoaine!5vuotta lähti heittämällä!