Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks poliisi ilmoittaa sossuun jos mun lapsi ei ole mitään tehnyt?

Vierailija
12.07.2011 |

Pikkasen korpee. Kyseessä tapaus missä mun lapsi (teini) ja ihan selvinpäin, oli kaverinsa kanssa kaupassa. Kaveri varasti askin tupakkaa ja jäi siitä kiinni. No, toki mun lapsi myös otettiin siitä takahuoneeseen ja poliisit soitettiin paikalle. Poliisi tuli ja selvitti asian. Soittivat mulle ja kertoivat mitä on tapahtunut ja poliisi vielä sanoi että mun lapsi oli tapahtumaan ihan syytön mutta ilmoittivat mulle että tälläistä on tapahtunut että en sitten ihmettele asiaa.

Tää tapahtu n. kuukausi sitten. Nyt kolahti eilen postilaatikkoon sossusta kutsu mennä sinne tilanne selvittämään. Mikä siellä pitää selvittää jos mun lapsi ei asiaan ollut osallinen? Ihan älytöntä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pentusi oli paikalla kun kaveri pölli röökit vaikka ei itse "tehnytkään mitään"niin mukana oli.Poliisin velvollisuus tälläisissä tapauksissa on tehdä lastensuojelu ilmoitus sossulle josta sitten tulee kutsu selvittelemään ja keskustelemaan asiasta,normi juttu.Toivottavasti pentusi ottaa opiksi tapahtumasta.

Jos Camilla varastaa hajuveden (sen viidennenkymmenennen pullonsa) ja Marja on hänen kanssaan shoppailemassa, niin tuleeko Marjasta "rikostoveri"? Ja ei kun laitokselle?

Vierailija
22/24 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viimeksi näin kauppakeskuksessa kun kaksi äitiä lastenvaunuineen talutettiin takahuoneeseen, vaikka vain toisella piippasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi mun tytölle. Tyttö ei siis todellakaan tehnyt itse mitään laitonta, mutta niin vain jouduttiin lastensuojelussa käymään.

Vierailija
24/24 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa kaikkea mitä lapsi kertoo. Ja vaikka poliisi on sanonut, että tyttösi on syytön, niin hän on syytön vain näpistelyyn.

Ihan hyvä opetus/varoitus tytöllesi mennä sossuun juttelemaan asiasta.

siinä tutki ja totes että tyttö on syytön. Mihin se oikein nyt on syyllinen? Miksei ne poliisit kertoneet ap:lle että tyttö on syyllistynyt johonkin muuhun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme