Olen vaan niin kamalan näköinen ilman meikkiä, tosi masentavaa :(
Ihoni on epätasainen ja punoittava. Ihohuokoset ovat ihan jättimäiset ja näppyjäkin löytyy silloin tällöin. Myös pieniä juonteita näkyy erityisesti suun ympärillä, vaikka olen vasta 22!
Silmät ovat muuten ihan ok, mutta ne ovat melko pienet ja ripset ovat todella suorat ja lyhyet. Myös yläluomen alue on jotenkin oudon pieni, hankaloittaa esim. juhlameikin tekoa.
Kulmakarvat ovat täysin olemattomat, eivät ole kasvaneet kunnolla sen jälkeen kun kaveri nyppi yläasteella ne juurinen pois.
Huuleni ovat yksi iso murheenkryyni. Muoto on todella ruma ja jotenkin kulmikas, ja väri on oikeasti todella punainen! Näyttävät koko ajan rohtuneilta tai jtn.
Meikin kanssa olen kuin eri ihminen ja saan paljon kehuja ulkonäöstä, ilman meikkiä edes oma mieheni ei oo mua kehunut :( ei sillä että mitään syytä oliskaan.
Alko vaan taas masentaa kun kuljin aamunaamalla peilin ohi, kohtalotovereita?
Kommentit (10)
varmaan kosmetologista olisi apua. Kulmakarvathan voi kestopigmentoida.
Olen kyllä tällainen kypsään ikään ehtinyt 35v ;)
Kai se on tottumiskysymyskin se meikki.
En tiedä kuinka paljon sillä on lähimpien tuttujen mielestä oikeasti merkitystä, onko meikkiä vai ei. Ovat niin paljon jo katselleet, että osaavat hahmottaa ihmisen ilman meikkikerrosta.
Silti en vie edes roskapussia, ellen ole täysin varma, ettei kukaan ole liikkeellä, kun menen ilman meikkiä.
Kauheeta.
En silti ole mikään pakkeloitu kummajainen, mutta ripsiväriä ja tasoittavaa puuteria vähintääkin pitää hiukan olla ja kulmissa väriä myös...
Kevyt rusketus ja iloinen ilme saa kasvot kuin kasvot kauniimmiksi. Kuinkas olisi kestopigmentointi kulmiin ja silmänrajauksiin ja kestoväri ripsiin? Tekee meikkaamisestakin nopeampaa. Tai kestoripset, ne tuuhennukset?
Eikä ne miehet yleensä mitään eroa huomaa meikkaamattoman ja meikatun naisen välillä - ainakin oma mieheni on sanonut, ettei yleensä tiedä onko minulla meikkiä vai ei. Ja voihan se olla, että miehesi ei vain ole sattunut sinua ap ihastelemaan meikittä, kun on kuitenkin meikattuna ihastellut - ehkei hän tiedä, että haluaisit kehuja kummassakin tilanteessa. Olet varmasti ihan kaunis ilman meikkiäkin - ei sillä meikillä kuitenkaan ihmeitä tehdä!
samanlaista,mutta en todellakaan ota tollasessta stressiä ja olen yli nelikymppinen.
Nuoremmilla näköjään pitää olla jokapaikka kunnossa ennen kuin ne hyväksyy itsensä sellaisena kuin ovat.
samanlaista,mutta en todellakaan ota tollasessta stressiä ja olen yli nelikymppinen.
Nuoremmilla näköjään pitää olla jokapaikka kunnossa ennen kuin ne hyväksyy itsensä sellaisena kuin ovat.
varmaan johtuu siitä, että vanhempana on joka tapauksessa sen verran rupsahtaneempi, että yksityiskohtiin on turha puuttua, toisin kuin nuorena, jolloin eri tasolla olevat silmät tuntuvat suurelta kauneusvirheeltä koska muutoin on täydellinen.
Ellei nyt sitten ihan olmilta näytä ilman meikkiä - tyyliin kulmakarvat ja ripset puuttuvat kokonaan ilman väriä. Sitten kyllä näyttää oudolta, mutta mitäs siitä. Kyllä se oma mies kuitenkin tietää, että kynällä/värillä ne puuttuvat karvat on tehty, niin mitäs sitten, jos ne kasvot pestessä häviävät? Ja jos ei näytä kauniilta ilman meikkiä, niin ei näytä kauniilta meikattunakaan. Eli se siitä huolesta.
kuvitteleeko joku nainen oikeasti voivansa meikata itsensä kauniiksi?? Kauneushan tulee kasvoihin juuri kauniista hyvin erottuvasta luustosta, symmetrisyydestä, suurista silmistä, selkeistä muodokkaista kulmakarvoista ja pitkistä ripsistä sekä täyteläisistä huulista.
Jos lähtökohta on seksudaa, ei siitä priimaa saa vaikka kuinka värittää.
ja ikää 32. Mä vaan en tiedä, miten tällaisesta perusrumasta naamasta sais kovin sievää (meikilläkään) mutta koska tässä nyt muutakaan vaihtoehtoa ole, niin meikkaan joka päivä. Raskauksien jälkeen olen vieläkin kamalamman näköinen, sillä raskauksista jäi maksaläiskät kasvoihin sekä isoja luomia (ja juu, eivät vaalene mihinkään!) sekä iho jotenkin rupsahti ja menetti kimmoisuutensa. Ennen ekaa raskautta minulla siis oli tosi hyvä iho, nyt kaukana siitä.
ja syökää terveellisesti ja paljon vettä! Lihavuus ja huonot elämäntavat ovat kasvojen tuho numero yksi. Ja muistakaa, että se mies kyllä tietää miltä oikeasti näytätte ja rakastaa siitä huolimatta ja sen vuoksi!
Apkin voisi kysyä mieheltään, mitä mieltä tämä on naisensa ulkonäöstä ilman meikkiä. Eiköhän se naama hyvältä näytä aina oman miehen mielestä!!
Tänään olen töissäkin ilman meikkiä, kun toimistossa ei ole muita, ja varsinkin wc:n loisteputki saa ulkonäön niin juhlavaksi että. Pahinta on mustat silmänaluset ja punaiset nenänpielet (ja nenä on punertava muutenkin), jonka kruunaavat värittömät ripset ja kulmat.