Olen 170cm ja 72kg 2 lapsen äiti!
Ja en ole ikinä ollut tyytymätön ulkonäkööni! Vaikka olen hieman läski ja selluliittiäkin löytyy,olen kasvoiltani kaunis ja se riittää. Pukeudun vaan vartalolleni sopivasti ja nautin elämästä! Kesä on täynnä herkkuja ja ulkoliikuntaa :)
Kommentit (11)
Painoin itsekkin viimeisilläni 92 kg,mutta paino laskenut hitaasti ja varmasti..käytän 38 yläosia ,mutta 42/40 alaosia.En mässäile normaalisi turhia,mutten sano juhlissa/ystävien kanssa kahvitellessa kakkupalalle ikinä ei.
Olen päättänyt jo nuorena,etten turhaan murehdi,koska en aio malliksi :)
Pääasia, että itsellä hyvä olla omassa kropassaan! Ap
Kiva että sulla on hyvä olo!
Mä olen 170 cm, 70 kg ja kolmen lapsen äiti.
Ja mulla on lihava olo! En tunne itseäni kovin kauniiksi sillä läskit ja kahvat hyllyy. Olen löysä ja liian pehmeä.
Olen samanmittainen ja 78kiloinen. Ja kolmen lapsen äiti, pikkuhiljaa jos tuonne 70 kilon hujakoille pääsisin niin tyytyväinen olisin minäkin ja 38 vaatteet mahtuis heittämällä.
itse 173cm, n 66kg, ikääkin kyllä jo 46v. Yli nelikymppisenä satujen kahden lapsen jäljiltä jäi löysä maha, joka häiritsee. Ennen raskauksia painoin 62-64kg, silloisen kroppani kanssa oli juuri ja juuri sinut...
Mä oon 33v ja kahden lapsen äiti. Saman pituinen kuin sä. Ja koon 38 vaatteet ei mene yleenä päälle, siis koko 40 on yleensä oikea. Eli nelisen kiloa tarvis laihduttaa jot5ta koko 38 menis kunnolla.
Lapsia mulla on viisi. Kesti kyllä kauan ennen kuin hyväksyin, että olen nyt tämän kokoinen. Mutta toisaalta, mulle ei mene 38-koon vaatteet edes yli 10 kiloa kevyempänä. Mun vaatekoko on koko aikuisikäni ollut 40 - 42, ihan riippumatta painosta. Rinnat on isot ja lantio leveää, vaikka olisin alipainoinen. Vähitellen olen alkanut hyväksyä painoni ja kun ikää on jo n. 50, en yritäkään laihduttaa nuoruusvuosien painoon. Vyötärö on sentään hoikahko, 70-senttinen.
on,että lantioluut ovat tosi leveät..sukuvika! Ja mulla rinnatkin pienet verrattuna lantioon,mutta silti olen tyytyväinen! Kaippa sen kropan saisi timmiksi jos jaksaisi treenailla salilla tosi usein,mutta kun ei kiinnosta. Pahemminkin voisi olla ja kun on hyvä olo,niin se on tärkeintä. Ap
ehkä ootte timmimmässä kunnossa kuin minä.painan 63kg ja 170cm ja hädin tuskin mahtuu 38,yläosa on 40.ja olo on läski!mut hyvä et muut tyytyväisii,en ehkä itse siksi kun oon aina painanut 55-58kg ja kolmannen lapsen jälkeen jääny ylimäärästä.mutta silloin kun painoin tuon 58kg niin oli koko 38 just hyvä.
40 paita on ihan teltta (tietysti merkkikohtaista) mut housut sit saattaa mennä 42.. eli mun läskit ja luut on valunu vissiin sit alaspäin :D oon 29
-Ap
Kun painoin tuon, niin olin tosi sutjakan näköinen. Pidin 38 koon vaatteita. Mulla kilo tasaisesti joka puolella. Ole tyytyväinen!