Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, Nutrauksesta!

Vierailija
12.07.2011 |

Aloitin eilen nutraamisen sellaisella viiden päivän paketilla jossa on pirtelöitä, liemiä ja patukoita. Tavoitteena olisi pudottaa reilu kymmenen kiloa (mitat 165 ja 73). Mietin siis että onko toi tehostartti tarpeeksi tehokas vai olisiko parempi jos jättäisin noi liemet ja patukat kokonaan pois? Miten te jotka olette tällä keinolla onnistuneet- olette toimineet?

Eilen oli tosi iisiä, ei tuntunut mitenkään rankalta, tosin söin muutaman mansikan lisäksi.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/12 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en noilla paketeilal missä on kaikkea sekaisin. Olen ostanut omaan makuuni sopivia jauheita tai valmiita juomatetroja.

itse ainakin pysyisin sen paketin ohjeen mukana.

Itse käytän tällä hetkellä naturdietin tuotteita. Jauheina ananas ja teroina suklaa ja banaani-suklaa. Lisänä tarhurin keveitä keittoja vadelma ja mustikka.

Juomana lisäksi vettä ja vissyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän ekan viikon menis tolla paketilla ja sit vaan noita pirtelöitä.. Ajattelin olla maksimissaan kolmisen viikkoa tällä ja sit jatkaa vähähiilihydraattisella.

Vinkkejä, neuvoja?

Kiitos,

Ap

Vierailija
4/12 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän ekan viikon menis tolla paketilla ja sit vaan noita pirtelöitä.. Ajattelin olla maksimissaan kolmisen viikkoa tällä ja sit jatkaa vähähiilihydraattisella. Vinkkejä, neuvoja? Kiitos, Ap

Tee niinkuin susta tuntuu hyvältä ja seuraa ja kuuntele kroppaasi.

Etenet tilanteen ja olon mukaan.

t.Se joka tuossa jo aikaisemmin vastaili sulle.

Vierailija
5/12 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä niissä on vähänkin makeaa on ladattu niin täyteen makeutusaineita, että mulla menee vatsa heti sekaisin ja tosi kipeäksi.

Vierailija
6/12 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä niissä on vähänkin makeaa on ladattu niin täyteen makeutusaineita, että mulla menee vatsa heti sekaisin ja tosi kipeäksi.

Itse olen aloittanu ja lopettanut nutrauksen aina pikkuhiljaa siirtymällä.

Olen laihdutanut nutraamalla muutamassa erässä.

Ja tämä on nyt se viimeinen loppurutistus.

Vierailija
7/12 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nutriletit?

Vierailija
8/12 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nutriletit?

Itse aian tykkään enemmän naturdietin tuotteista.

Tosin nutrilettin smoothiet on myös hyviä. naturdietin jauheista tehdyt on paremman makuisia. Ei niin jauheista makua ja koostumusta.

Myös modifasti suklaaa ja kahvi on paremman makuisia. Niin ja se modifastin vanilja.

Vierailija
9/12 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitoissa ja pirtelöissä on sunnilleen saman verran energiaa per annos. Viidestä annoksesta tulee n. 550 kaloria, joiden lisäksi voit syödä vähän vihreitä vihanneksia jos kaipaat purtavaa tai lirauttaa vähähiilarista soijamaitoa (Alpron punainen) kahvin sekaan. Jos heikottaa kovasti, mahtuu päivään esim yksi keitetty kananmuna.

Jos nutraat tehostartilla, joka sisältää yli 800 kaloria päivässä pastoineen (yksi pasta vastaa kahta keittopussia) ja patukoineen (yksi patukka = kaksi keittoannosta), et mene välttämättä ketoosiin ja näläntunne ei häviä. Suosittelisin jatkamaan ainakin tehostartin jälkeen keitoilla ja pirtelöillä. Puolikas patukka on hyvä hätävara jos ei ole kotona, eikä kehtaa sekoitella pussikeittoja.

t. 11vko, 15kg

Vierailija
10/12 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ekaks söin 2 aloituskuurta putkeen ja sitten valitsin kasviskeiton ja suklaapirtelön, joilla jatkoin.

Patukat ovat liian hyviä, ei toivoakaan että voisin syödä puolikkaan patukan. Syön aina kummatkin, heti.

Vierailija
11/12 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse söin niitä 2 viikkoa ja paino putos 5,6 kiloa, sen jälkeen oon jatkanut painonvartioilla ja painoa pudonnut 5 viikossa yhteensä 9,6 kiloa. easy dietin pitäis paremmin säästää lihaksia, mitä noi nutrit.

Vierailija
12/12 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tutustua myös muiden merkkien tarjontaan. Tänään on ollut aikas ankea olo, ollaankohan tässä nyt sit sinne ketoosiin menossa! Tekisi mieli kaikkea hyvää:(

Ajattelin mennä tän ekan viikon tällä paketilla ja sitten keitoilla ja pirtelöillä. Kiitos neuvoista ja saa antaa vinkkejä lisääkin!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän