Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos rintasi ovat mielestäsi rumat, kuvaile miltä ne näyttää?

Vierailija
12.07.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvat melkein navassa asti, jos kotonakaan on hetken ilman liivejä niin rinnan alustat on heti mustelmilla. Iho hiertyy helposti rikki rintojen alta ja reunoilta. Urheiluliivejä joutuu käyttämään ihan arjessa. Nukkuminen ei onnistu vatsallaan eikä ilman liivejä. Rinnat on niin painavat, että jos on ilman liivejä niin se aiheuttaa ihan fyysistä kipua. Niskat ja hartiat on ollut jumissa ihan teini-iästä alkaen, vaikka kuinka yrittää jumpata ja käydä hierojalla.

Mua on kiusattu rinnoista seiskaluokalta alkaen. Koulun käytävillä huudettiin meijeriksi ja ihan tuntemattomat kävi käytävällä rintoihin kiinni. Meijeri-haukkumanimi kulki mukana monta vuotta. Sitä oppi nopeasti kerrospukeutumisen, olisin halunnut olla takki päällä sisälläkin.

Vaikka en ole koskaan pukeutunut avonaisesti tai näyttävästi niin ihan tuntemattomat miehet ja naisetkit kokevat oikeudekseen huomautella rinnoistani. Mikä on aika uskomatonta jos ei siihen itse törmää.

90H

Vierailija
2/5 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo varmaan iso terveyshaittakin.

Roikkuvat melkein navassa asti, jos kotonakaan on hetken ilman liivejä niin rinnan alustat on heti mustelmilla. Iho hiertyy helposti rikki rintojen alta ja reunoilta. Urheiluliivejä joutuu käyttämään ihan arjessa. Nukkuminen ei onnistu vatsallaan eikä ilman liivejä. Rinnat on niin painavat, että jos on ilman liivejä niin se aiheuttaa ihan fyysistä kipua. Niskat ja hartiat on ollut jumissa ihan teini-iästä alkaen, vaikka kuinka yrittää jumpata ja käydä hierojalla.

Mua on kiusattu rinnoista seiskaluokalta alkaen. Koulun käytävillä huudettiin meijeriksi ja ihan tuntemattomat kävi käytävällä rintoihin kiinni. Meijeri-haukkumanimi kulki mukana monta vuotta. Sitä oppi nopeasti kerrospukeutumisen, olisin halunnut olla takki päällä sisälläkin.

Vaikka en ole koskaan pukeutunut avonaisesti tai näyttävästi niin ihan tuntemattomat miehet ja naisetkit kokevat oikeudekseen huomautella rinnoistani. Mikä on aika uskomatonta jos ei siihen itse törmää.

90H

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on klassiset oireet, jotka oikeuttaisivat rintojenpienennysleikkaukseen kunnallisella. Painoindeksi saa vain olla maksimissaan 30. Mene ihmeessä kysymään leikkausmahdollisuutta, niin poistuu moni vaiva, mm. selkäkivut ja hiertymät rintojen alla.

Vierailija
4/5 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisen isot, ennemmin pienet, mutta täysin pelkkää roikkuvaa nahkaa, nänni osoittaa lattiaan.

Kun olen selälläni, olen täysin rinnaton, sillä se kaikki nahka valuu kainaloon. Kun laitan rintsikat, käytännössä kerään sen kourallisen nahkaa nippuun ja tunken rintsikan kuppiin.

Tosi hehkeät siis.

Vierailija
5/5 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ole lapsia eli imetystäkään ei voi syyttää. Olen vasta parikymppinen ja rintojen nykyinen tila johtuu parin vuoden takaisesta lihomisesta ja sen jälkeisestä nopeasta laihtumisesta. Ennen oli isot tissit, parhaimmillaan DD, nykyään tuollaiset roikkuvat B:t. Ei ole nätit ei, mutta ei se niin vakavaa ole. :D Eipähän tarvitse tulevaisuudessa huolehtia, pilaako imetys tissit.