Kellään kokemuksia Yliluonnollisesta?
Tuli mieleen tässä vaan,että onko muilla liikkuneet kotona tavarat itsekseen? Tai jotain muuta henkimaailman juttuja?
Kommentit (23)
pahaa varmaan,mutta onkohan kuinkakin yleistä? Ja voikohan se olla kuollut omainen? Vai ainako siellä on joku demoni?
Mulla on epilepsia,
tulee kohtauksia ennen aika jänniä kokemuksia : D
Nyt olen vuosien jälkeen oppinut vähän arvostamaankin näitä - monet taiteilijat on kokeneet samaa ja se on voinut vaikuttaa heidän luomisvoimaan. Aluks oli tietty kova pala kun meni ihan sekasin ja töttöröö moneks päiväks
mikään kokemus,vauvan sitteri heilu itestään.Enkä löytänyt mitään järkevää selitystä kun kukaan ei ollut lähellä.Näin sivusilmällä että alkoi heilumaan,ihan kuin joku oisi tönässyt sitä,onko mahdollista? Vai onko lattia vino?
Viimeinen tapahtui toukokuussa.
Heräsin keskellä yötä siihen että digitaalinen kuumemittari alkoi piipittää yöpöydällä. Kotelossaan. Eikä kukaan ollut koskenut siihen ainakaan pariin päivään.
Täällä on aiemminkin käyty keskusteluja aiheesta. Oli hyviä juttuja. En nyt löytänyt linkkiä, vaikka yritin etsiä.
Hän siis tekee tälläisia chakrapuhdistuksia ja tutkii auroja.
Hän sanoi, että silloin, kun hän oli opiskelemassa sitä niin hän ei pystynyt hallitsemaan energiaansa. Joka kerta kun hän meni kauppaan, hälytykset pamahtivat soimaan. Oli kuulemma tosi väsyttävää, mutta sitten hän oppi hallitsemaan itsensä.
Minä itse en tiedä energioista sen enempää, mutta luotan tuohon ihmiseen. Uskon, mitä hän puhuu.
Tämä meni nyt vähän ohi asiasta, mutta tulipa vain mieleen, että ei aina tarvitse olla demonit liikkeessä, vaan tätä mystistä energiaa. Mitä ikinä se onkaan.
yleensä löytyy kyllä ihan luonnollinen selitys monelle "yliluonnolliselle" ilmiölle. Meilläkin alkoi yhtenä yönä yksi lelu vilkutta valoja itsekseen. Olin juuri katsonut jonkun kummitustalo-ohjelman telkkarista ja aloin päässäni rakennella yliluonnollis-selitystä asialle. Järkevä mieheni vaan totesi, että sähkölaitteet voivat välillä reagoida esim. naapureiden kaukosäätimiin, kännyköihin yms. Niihin voi myös tulla oikosulkuja. Että en oikein usko, että joku hemmo haudan takaa on käynyt painelemassa aikaisemman kirjoittajan digitaalista kuumemittaria :-)
Olin menossa sänkyyn ja kääntäessäni selkäni huoneeseen päin näin sivusilmällä hänen seisovan takanani. Minulle tuli rauhallinen olo.
Hän kävi myös tapaamassa mummiani. Mummille hän näytti pikkutytöltä ja jutteli metsätiellä hetken. Sanoi, että hänen on nyt hyvä olla.
Äitini kuoli hiljattain eikä kerennyt nähdä tätä vauvaa,ajattelin että kävi moikkaamassa.
tammikuussa. Kun äiti soitti ja kertoi asiasta menin keittiöön ja yhtäkkiä radio hiljeni noin minuutin ajaksi. Sama kävi kun ajoimme poikani kanssa ruumisauton perässä viemään mummoani kappelille ja auto pysähtyi liikennevaloihin. Mummolassa käydessäni huomasin, että kello oli pysähtynyt mummon kuoleman ajan kohdalle
ennen ei mitään ja nyt kun muutimme uuteen asuntoon ( 50-luvulla rakennettu kerrostalo ) täällä sekä minä,että mieheni tunnemme jonkun kulkevan huoneistossamme. Mies ei usko lainkaan yliluonnolliseen ja hän vannoi,että joku otti olkapäästä kiinni ollessaan olkkarissa yksin.
Itse,kun menen vauvan kanssa nukkumaan,tunnen että joku tulee huoneeseen. Nousen aina katsoakseni,tuleeko toinen lapsistani tai mies,muttei ketään näy ja ovi on kiinni. Silti ei pelota,koska en usko täällä olevan mitään pahantahtoista.
ja sen jälkeen omakotitalossa on jo vuosien ajan kuulunut monenlaisia ääniä: voimakasta kolinaa, jyskettä, pauketta... usean ihmisen läsnäollessa. jotkut ovat kuulleet myös miehen puhetta toisinaan jne.
isompien remonttien jälkeen sama nainen tulee istumaan yöllä sänkyni reunalle, luulen että katsastamaan mitä nyt on rymistelty :)
Rauhallinen ja hyvä olo jää, on varmaan eräs talon alkuperäisiä naisia, nimenkin tiedän...ja tämä kokemus on myös yhdellä yövieraalla joka oli juuri osallistunut talkoisiin kotonamme.
Kunnostamme taloa alkuperäiseksi mahd. pitkälle, luulen että tykkää!
he olivat muuttaneet uuteen asuntoon: 6-vuotias oli kysynyt: äiti, missä tuo setä asuu?
Äiti ihmetteli, että kuka setä?
Tuo joka on tuolla portailla.
Kääk!
En käsitä miten pystytte elämään tollaisissa kummitustaloissa, itselle yksikin tuollainen kokemus riittäisi siihen että lähdettäisiin hippulat vinkuen pakoon!
asuimme 4 kerroksessa ja olin menossa tupakille kun huomasin että parvekkeellamme seisoo parrakas mies...kun pelästyin niin olikin jo poissa!
monta kertaa olen herännyt siihen kun joku silittelee päätäni..ja kun katson niin ei ole kukaan.
mies kerran säikähtäneenä tuli olohuoneeseen makkarista ja kysyi ettenkö kuullut kuinka hän yritti huutaa apua....joku oli yrittänyt tukehdutaa hänet.
lapset pienenä aina katselivat ylös ja tykkäsivät naureskella ja leikkiä katsoen ylöspäin.
aika monesti tulee semmonen olo että joku seisoo takanani,mutta kun katson niin ei ole ketään.
Hengetkin ovat "alamaisia" eli tottelevat sitä, joka on niiden yläpuolella - eli suomeksi sanottuna: Lukemattomien ihmisten kokemuksen mukaan Jeesus Kristus on KAIKKIEN henkien ja henkimaailmojen yläpuolella ja hallitsija. Tämä pitää paikkansa myös Raamatun kirjoitusten mukaan - eli voit ihan omin sanoin pyytää tai vaikka pelätessäsi huutaa apua Jeesukselta. Hän on valo, kirkkaus, Rakkaus sekä anteeksianto ja pelastus. Siksi Hänen seurassaan sinun ei tarvitse pelätä enää, koska Jeesuksen läsnäoloon ei mahdu pimeää henkimaailmaa. -- Esim. tästä voit tutustua Jumalaan, Jeesukseen http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html
eihän tässäkään ketjussa
kerran huusimme meidän kummarille, että lopettaisi talon tärisyttämisen. uskoi ilman jeesus-korttia, kun oli kuitenkin tuttu mies.
mutta joo, epäilevät tuomaat... kuoleman jälkeen on elämää. taivaasta ja helvetistä en tiedä, mutta henki ei aina kuole.
oma kotikummarimme (isäni) on tullut tutuksi kymmenille ystäville... kukaan ei ole epäillyt aistejaan. moni on säikähtänyt tosin pahasti. heitä kai pelottaa, kun tajuavat, että kuoleman jälkeenkin on elämää.
olen muuten pakana itse
Hengetkin ovat "alamaisia" eli tottelevat sitä, joka on niiden yläpuolella - eli suomeksi sanottuna: Lukemattomien ihmisten kokemuksen mukaan Jeesus Kristus on KAIKKIEN henkien ja henkimaailmojen yläpuolella ja hallitsija. Tämä pitää paikkansa myös Raamatun kirjoitusten mukaan - eli voit ihan omin sanoin pyytää tai vaikka pelätessäsi huutaa apua Jeesukselta. Hän on valo, kirkkaus, Rakkaus sekä anteeksianto ja pelastus. Siksi Hänen seurassaan sinun ei tarvitse pelätä enää, koska Jeesuksen läsnäoloon ei mahdu pimeää henkimaailmaa. -- Esim. tästä voit tutustua Jumalaan, Jeesukseen <a href="http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html" alt="http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html">http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html</a>
ettei mitään henkiä ole olemassa ja kovasti mainostamanne juutalainen kansanparantajakin kohtasi loppunsa jo muutama tuhat vuotta sitten vittuiltuaan liikaa roomalaisille.
Ei kukaan muutu pahaksi, kun kuolee ja siirtyy henkimaailmaan.
Jos joku käyttäytyy huonosti "kummituksena", se johtuu sitten siitä, että hän on käyttäytynyt huonosti eläessäänkin. Sellaiset kaunat, vihat pitää selvittää.
niin lakkaa liikkumasta