Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö muilla hiusten teippipidennykset takkuun?

Vierailija
11.07.2011 |

Otin noin 6 viikkoa sitten 30 sentin teippipidennykset. Hiukset ovat latvasta aivan hyvät, mutta ovat menneet tyvestä todella pahaan takkuun. Tukka on sieltä ihan hamppua. En kerrassaan saa sillä harjalla selväksi pidennyksiä, vaikka monta kertaa päivässä harjaan. Takut tulevat yöllä, vaikka tukka on poninhännällä.

En tajua, miten saisin pidettyä pidennykset suorina juuresta asti. Käytössä on pesuaineen lisäksi hoitoainetta sekä vielä hiusten selvennyssuihketta, mutta ei vaan auta.

Onko ihan normaalia, että kampaajalla otetut pidennykset menee näin pahasti takkuun? Tukkaa ei voi enää pitää auki ollenkaan, vaan se on ponnarilla koko ajan, koska ne takut ovat sellaisia möykkyjä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mistä hius on hankittu? Esim. dreamhairilla tosi huonoa laatua usein. Menet takaisin kampaajalle valittamaan. kyllä sen tukan pitäisi käyttöä kestää.

Vierailija
2/15 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikutti ihan asialliselta. Kampaamo on ihan ok ja laadukas paikka. Hiukset valitsin sellaisesta mallikansiosta, missä oli kymmeniä eri hiustupsuvärejä lisäkenäytteitä.

Nää on esim menny niin, että 3-4 lisäkettä on ihan kasassa ja omaa hiusta siellä välissä. Apua, en tiedä saako näitä enää pois!

Pitäiskö niitten säilyä helposti harjattavina viikkotolkulla? Mulla säilyi ehkä vain 2-3 viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen juuri ottamassa, kaverini littaa, ja 45cm maksavat 240e ja sitten laitto 50e.

Vierailija
4/15 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

220 euroa. En ole varma, mikä oli pidennysten osuus, kun tuli hiusten värjäys samaan ja yhteensä oli hieman alle 300e. Pitäis olla sellaiset, että voi laittaa useita kertoja.

Vierailija
5/15 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kallista lystiä se on joka paikassa;( Ja kauheaa jos menee noin nopeeta huonoksi;(

Mitä hoito-ohjeita noille on?

Vierailija
6/15 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää harjata sellaisella tietynlaisella luonnonharjalla, eikä oikeastaan muita ohjeita. Itse olen ne hoitoaineet katsonut.

Vierailija
7/15 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu millä shamppoolla peset hiuksesi, pesetko kuumalla vai haalealla, hartjaatko hiuksia niin että pidät tyvestä kiinni ns. teipin päältä ja harjaat osio osiolta hiuksia aika ajoin, pientä takkuamista varmasti tulee tyveen koska omaa hiusta irtoaa ja takertuu ns. jatkoon kiinni mutta tämä ns. takku tukka kuuluisi olla teipin ja päänahan välissä, harjaa hiuksia varovasti auki ja toki hiuslaatu vaikuttaa siihen jos sinulla on värjätty ja laitettu jatkot ja hinta oli 300e eli minkä laatuista hiusta sinulle on laitettu??? starlocks tukk aianakin on kestävää eikä takkua.

Vierailija
8/15 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin neljän viikon välein huollossa, jolloin teippejä nostettiin ylöspäin. Kertaakaan ei ollut takkuongelmia, mutta jos olisi pitänyt kuusi viikkoa ilman huoltoa, niin taatusti olisivat olleet takussa.

Vierailija
9/15 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kerralla sattui yksi hiuspaketti olemaan väärää laatua ja selvästi takkuuntui enemmän. Muuten on ollut hyvälaatuista tukkaa, jota on helppo hoitaa.

Pestessä on mun mulla tosi tärkeä käyttää shampoota, joka ei ärsytä päänahkaa, koska alkaa herkästi kutista. Ja tosiaan pitää muistaa harjailla hyvin, vaikka ne teipit siellä päänahassa onkin. Mulla kuivaa helposti päänahka ja sitä tulee aika ällö, jos ei harjaa tarpeeksi.

Mulla on siis ollut teippitukka jo reilun vuoden verran ja olen todella tyytyväinen :) Näyttää hyvältä ja on paljon helppohoitoisempi kuin oma tukka. Ilmeisesti kampaajissa ja hiusten laadussa on isoja eroja, eli kannattaa valita paikka huolella.

Vierailija
10/15 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottamassa parturissa, ihan laadukkaassa teiipidennökset, jotka ovat 30cm pitkät. Sanoivat, että tilaavat ne. Minulle kerrottiin viime käynnillä, että pidennökset kestävät 2-3 kuukautta, jolloin niitä tulisi sitten nostaa. Mutta nyt pelottaa, että ne takkuuntuvat helposti! Ja kun sinä vielä kerroit että itse käyt nostamassa niitä 4 viikon, eli kuukauden välein, ja että 6 viikkoa, eli 1½ kuukautta on liian pitkä aika olla niitä nostamatta! Eli, pelottaa vähän, että koko homma muuttuu ihan takuksi! Toivottavasti kestävät 2 kk! Vai mitä mieltä olet?:)

Vierailija
11/15 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika halpa hinta "hyvästä" pidennyksestä.Itse maksoin melkein 600 e ja noi teippi pidennykset ei oo kyl mitään hyviä yleensä.Suosittelen ompelu tekniikkaa.

Vierailija
12/15 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäkää huolta siitä, että teillä on varaa hoitaa niitä tarpeeksi usein. Mikään ei näytä mauttomammalta, kuin päänahasta hiusten lomasta kohoilevat pidennysmöykyt, joissa näyttää olevan hilseinen rasta ennen pidennystä. Yh, näyttää joltakin hygieniaongelmalta. Muutenkin on noloa, että pitää kiinnittää jotain irtohiuksia kun omat hiukset on niin surkeat - saati sitten että tekee sen huonolla maulla ja pitää kuontalossaan takkuja. Uskoisi, että ideana ovat kauniit hiukset. Miksi sitten niin usein näkee näitä säälittäviä esityksiä, joissa aito hius ja lisäkkeet ovat eri värisiä, eri paksuisia ja pahimmillaan näyttää, kuin päähän olisi tarttunut jokin vanha peruukinriekale.

Vierailija
13/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vain ne huonot huomaa... Hyvät näyttää hienoilta ja omilta :)

pitäkää huolta siitä, että teillä on varaa hoitaa niitä tarpeeksi usein. Mikään ei näytä mauttomammalta, kuin päänahasta hiusten lomasta kohoilevat pidennysmöykyt, joissa näyttää olevan hilseinen rasta ennen pidennystä. Yh, näyttää joltakin hygieniaongelmalta. Muutenkin on noloa, että pitää kiinnittää jotain irtohiuksia kun omat hiukset on niin surkeat - saati sitten että tekee sen huonolla maulla ja pitää kuontalossaan takkuja. Uskoisi, että ideana ovat kauniit hiukset. Miksi sitten niin usein näkee näitä säälittäviä esityksiä, joissa aito hius ja lisäkkeet ovat eri värisiä, eri paksuisia ja pahimmillaan näyttää, kuin päähän olisi tarttunut jokin vanha peruukinriekale.

Vierailija
14/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vain ne huonot huomaa... Hyvät näyttää hienoilta ja omilta :)

Vierailija
15/15 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Mulle laitettiin BPHairilta tilatut aitohiuspuntit jokin aika sitten, eikä kaikki mennyt ihan putkeen.

Huomasin nopeasti, että hiukset takkuuntuvat todella helposti ja sain harjata niitä jopa parikymmentä kertaa päivässä. Käytin ohjeiden mukaista harjaa, pidennyksille ideaalisia pesuaineita yms hoitoaineita. Ajattelin, että harjailu ja takkuuntuminen ovat ihan normaalia. Tukka myös pisteli ja tuntui vähän oudolta, mutta luotin hintavien hiusten hyvälaatuisuuteen. Olihan tämä ensimmäinen kerta, kun pidennykset otin, joten luulin kaiken vaivan kuuluvan asiaan.

Tukka oli ollut päässäni 2,5 viikkoa, kun kävin klooripitoisessa uima-altaassa uimassa. Harjasin tukan ennen altaaseenmenoa ja laitoin sen nutturalle. Puolisen tuntia myöhemmin suihkussa kuitenkin huomasin päässäni tapahtuneen kummia. Tukka oli mennyt yhdelle, valtavalle möykkyrastalle päänahkaan kiinni. Takun halkaisija oli valehtelematta 15 senttiä. Jokaiseen ilmansuuntaan.

Päänahkani oli vereslihalla yhden takku päässä nukutun yön jälkeen. Kukaan hiustenpidennykset laittaneen liikkeen kampaajista ei ollut nähnyt mitään vastaavaa – varsinkin kun olin pitänyt hiuksistani hyvää huolta ja ne olivat ehtineet olla päässäni vasta 2,5 viikkoa. Koko putiikki kävi vuorotellen päivittelemässä tilannetta hoo moilasina. Takku onneksi saatiin irti, mutta samalla omia hiuksiani irtosi noin puolet niskahiuksista.

Mikäli tapaus kiinnostaa, asiasta lisää kuvien kera blogissa: http://rauhankadulla.wordpress.com/2014/04/14/varoittava-kauhuskenaario-nain-pahasti-hiustenpidennys-voi-menna-pain-helvettia/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän