Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö tilanteista, joissa esiintyy seksuaalisia jännitteitä vastakkaisten sukupuolten kesken?

Vierailija
02.07.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kysymys tää nyt on?

Vierailija
2/7 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut passiivinen seksiasioissa (haluton), olen ihan häpeilemättä hakeutunut tilanteisiin seksikkäiden miesten kanssa :) ja jännitteitä on riittänyt...tulee ihanan kipristelevä olo koko päiväksi, jos tuollainen jännitteinen tilanne tulee vastaan. Toki hiljalleen tämä syö rakkauttani omaan mieheeni, koska hänen kanssaan on seksistä turha haaveilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa piristystä arkeen =)

Koskaan en kuitenkaan jatkaisi pidemmälle, pitkät katseet ja tilanteen tunnelma riittävät nautinnoksi.

Vierailija
4/7 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaista itseään vai sitä että näkee muiden lemmiskelevän siis sellasta pientä. Ei nyt mitään yhdyntää mutta parista näkee että heillä on tunteita toisia kohtaan?

Sellanen liiallinen nuoleskelu on musta todella ällöä mutta

pieni rakkaudenosoituksia voi näyttää muidenkin nähden.

Vierailija
5/7 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kysymys tää nyt on?

Mutta kiitos kysymästä, kyllä pidän.

Vierailija
6/7 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskempia on musta sellaiset tilanteet, joissa jännitteitä on oman sukupuolen kanssa. Mies-nais-juttu on niin ilmiselvä, sitä on joka paikassa. Musta on virkistävää, jos joku nainen välillä flirttailee. Mä oon saanut tosi paljon naisflirttiä osakseni, varmaankin siksi, koska mulla on ollut useampaan otteeseen ihan lyhyt tukka. Oon myös huomannut, että moottoripyörä ja prätkävarusteissa esiintyminen saavat monet naiset flirttaamaan. Musta naisten flirtti on jotenkin hirveän kiehtovaa.

Vierailija
7/7 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ottaa sitä flirttinä enkä pysty nauttimaan semmoisesta. Alan leikittelemään ajatuksella että olen ihastunut ja kohde olisi ihastunut ja plääh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi