Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhain keinosi tappaa kiusaus syöpötellä esim illalla vaikka laihdutat?

Vierailija
11.07.2011 |

Itsellä usein iltaisin tai muuten luppoajalla/tylsyyden hetkillä alkaa mieli tehdä ruokaa ja jalat vie kaapille vaikka ei olisi nälkä ja olen juuri päättänyt laihduttaa(miljoonasti). Miten te tapatte tuon äänen sisällänne joka hokee että syö vaan,siitä tulee kiva olo ja ihanaa syödä ja katsella ohjelmia ja aiku maistus hyvälle,että huomenna sitten starttaa ja nyt voitki sitten vetää kaksinkäsin kun tälle linjalle lähdettiin. syö nyt tänään IHAN MITÄ haluat niin huomenna sitten aloitat elämän tavat uusiksi...ja huomenna käy samoin. ja ylihuomenna....ja ja ja .....

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ainakin minulle usein tulee. Koitan miettiä, kuinka ylpeä olen itsestäni, kun saan illan kunnialla läpi.

Ja sitten voin syödä jotain "kunnollista", esim. omenan tai vaikka ruisleipää. Monesti mässyttelyhimon taustalla on oikea nälkä, ainakin minulla.

Vierailija
2/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainaki turha nälkä katoaa, kun näen jotain ällöä. Kato netistä joitain kuvia jotka sua mahtais inhottaa. Nyt oli hyvä näläntappo juttu iltalehdessä tms. jossa kabanossimakkarasta oli löytynyt jotain. En edes saattanut lukea tai katsoa mitä siellä makkarassa oli, kun alkoi jo etomaan ja pikku nälkä läks.

Yleensä jos oikea hiukopalan tarve iskee, teen smoothien pirtelökoneella. Pakkasesta marjoja, rasvatonta maitorahkaa ja rasvatonta maitoa sekaisin pehmeäksi vaahtoavaksi juomaksi ja sen kun juon, niin olo on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ottaisit pienen kävelylenkin?

Vierailija
4/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä usein iltaisin tai muuten luppoajalla/tylsyyden hetkillä alkaa mieli tehdä ruokaa ja jalat vie kaapille vaikka ei olisi nälkä ja olen juuri päättänyt laihduttaa(miljoonasti). Miten te tapatte tuon äänen sisällänne joka hokee että syö vaan,siitä tulee kiva olo ja ihanaa syödä ja katsella ohjelmia ja aiku maistus hyvälle,että huomenna sitten starttaa ja nyt voitki sitten vetää kaksinkäsin kun tälle linjalle lähdettiin. syö nyt tänään IHAN MITÄ haluat niin huomenna sitten aloitat elämän tavat uusiksi...ja huomenna käy samoin. ja ylihuomenna....ja ja ja .....

Teen silloin hyvän valinnan ja olen hankkinut sen vartavasten jääkaappiini tällaista tilannetta varten. Se on Broilerin /Kalkkunan maustamaton rintafile tai ohuenohut file. Noin oman kourasi kokoinen pala . Paahda se teflonpannussa kypsäksi ja makoisaksi mausta suolalla ja pippurilla .

Ei kun syöt sen vaan eikä mitään lisäkkeitä. Yötä vasten kannattaa syödä proteiinia jos aikoo saada

painoa tippumaan.

Kasvissyöjät voivat varmaankin korvata tämän vaikka raejuustolla tai rahkalla ilman mitään hiilihydraatteja.

Vierailija
5/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsin iltaruokailun eli siis päivällisen pari tuntia myöhemmäksi. Ennen söin klo 17, nykyään 18.30 tai 19.00 jälkeen. Kun maha on vielä vähän täysi, ei iltaherkutteluhimo iske niin helposti.

Jos kuitenkin syöppö iskee, syön päivälliseltä yli jääneen salaatinlopun.

Vierailija
6/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko saada jotain suolasta. Leipä ei ole paha ja se täyttää hyvin. Mulla ei ole muuta keinoa kuin syödä jos on nälkä. Mutta enpä ole laihtunutkaan :-(

Vierailija
7/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

proteenipitoista:)

Vierailija
8/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhään illalla lasi kylmää maitoa ja hampaitten pesu. Siinä se!

Vierailija
9/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokahalu häviää.

Vierailija
10/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen meni 2 viikkoa, että se iltasyöpöttelyn TAPA lähti pois. Ne 2 viikkoa olikin aivan kamalia... Söin omenoita ja ananaspaloja herkkujen sijaan. Omenan aina kuorin tarkasti, viipaloin ja otin veitsellä kodan pois ja laitoin lautaselle ennenkuin söin. Siinä meni kai viitisen minsaa ja siinä puuhatessaan meni pahin herkunnälkä pois.

Nyt -6kg ja 4 jäljellä.

Vierailija
11/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei auta kyllä yhtään mikään. Ja silloin vain syön. Mutta ei se ole tuloksia tuhonnut onneksi.

Vierailija
12/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voin paastota koko päivän, kun tiedän, että illalla saan light siideriä : (

Vierailija
13/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla auttaa ainakin noihin mielitekoihin. Ei tee enää sen jälkeen niin paljon mieli.

Vierailija
14/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko saada jotain suolasta. Leipä ei ole paha ja se täyttää hyvin. Mulla ei ole muuta keinoa kuin syödä jos on nälkä. Mutta enpä ole laihtunutkaan :-(

on just se paha iltasyönnillä, kun kroppa janoais jotain proteiinia yötä vasten. hapankorppu ei liene pahin, mutta jos söisit iltanälkään vaikka kinkkuleikkeitä pari kolme ja lisäksi esim. kurkkua ja paprikaa, niin laihtuisit varmemmin.

Vierailija
15/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne jalat vie ihan väkisin kaapille, niin silloin mulla on nälkä ja teen voileivän ja syön sen. Pitäähän ihmisen syödä, jos on nälkä.

Mutta jos iltapala on syöty kasilta, kuten normaalisti, ja silti ysin jälkeen on "nälkä", niin silloin tuskin kyse on oikeasta nälästä. Silloin sanon kropalleni, että mielihalu ei ole sama kuin nälkä, joten älä luulekaan.

Ja jos mä laihdutan, niin mielihalut ja etenkin niiden vuoksi napostelu eivät vain kerta kaikkiaan kuulu mun elämään. Mä en edes ajattele, että olisi sillainen mahdollisuus, että menen syömään jotain turhaa. Sellainen ei silloin ole mun elämääni, enkä edes ajattele, että voikun voisin syödä...

Laihduttaessa mä toteuta mun mielihaluja syömisen suhteen siinä, että teen vaikkapa silloin iltapalalla mieleisen leivän, enkä sitä iänikuista kinkkuleipää, jos sitä ei juuri silloin tee mieli.

Ja kun kaapissa ei ole naposteltavaa, niin ei ole mistä napostella, vaikka kuinka tekisi mieli. Ja mulla on laihduttaessa herkkupäivä. Ja jos tekee mieli herkkuja, niin lasken vain, että nythän on jo maanantai, joten seuraavaan herkkupäivään ei ole kuin viisi vaivaista päivää. Kyllä mä ne jaksan odottaa, niin sitten on taas herkkuja luvassa.

Mun jalat ei toimi niin autonomisesti, että ne veisivät mut jääkaapille ilman, että minä niitä käsken sinne kävelemään. Kun en käske, niin en mä sinne itsestään joudu.

Vierailija
16/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tuossa on vialla se, että jos välipalaksi tai iltapalaksi vetää 5 hapankorppua juustolla, niin se on niin suuri annos, että sellainen ei sovi laihduttajalle, jos haluaa myös laihtua eikä vain laihduttaa.

Vierailija
17/26 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt illalla sokeria niin sinulla ei toiveitakaan laihtumisesta. Maksa muuttaa yönaikana tarpeettomansokerin läskiksi.

Syö siis proteiinia illalla ennen nukkumaan menoa.

Ja voit ottaa vaikka ruokalusikallisen rypsiöljyäkin yötä vasten.

Vierailija
18/26 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syön joka päivä kiltisti 5 kertaa eli noin kolmen tunnin välein, niin mitään suuria kiusauksia syöpöttelyyn ei edes tule.

Vierailija
19/26 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön iltaisin suklaata/keksejä/karkkia, joskus jäätelöä. Tästä tavasta pitäis päästä ja keksiä jotain muuta sisältöä elämään ja että noi loput raskauskilot lähtis.

Vierailija
20/26 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon vettä ja kahvia, syön päärynää. :D