Kumpi nimeksi tytölle, Pipa vai Tuula?
Kumpi olisi raikkaampi nimi? Tahdotaan kuitenkin mummon nimi antaa.
Kommentit (33)
Tuula parempi nimi, ei tarvitse hävetä, Pipi on kuin lyhennys sanasta pimppi ja siitä nimestä tullaan lasta kiusaamaan.
Jos olet tamperelainen, niin ehdottomasti Pipa.
Tuula noista. Tuuli tai Tuulia kauniimpia kyllä. Tuula on hankala ihminen:D
Vierailija kirjoitti:
Ota perkele ne lääkkeet
En halua antaa neljää nimeä. Nimet isolla alkukirjaimella!
Tuula on kiva nimi. Raikas nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Kompromissi: Tupa
Tai Pila
Täällä Tampereella pipa on pipo. Tai siis itse olen pkseudulta, mutta kuullut sanottavan "paa pipa päähän!"
Vierailija kirjoitti:
Täällä Tampereella pipa on pipo. Tai siis itse olen pkseudulta, mutta kuullut sanottavan "paa pipa päähän!"
Minä olen kuullut: Pipa päässä rotvalli reunal.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ollut siellä Tampereella riittävän kauan. Kysypä joltain kasikymppiseltä mikä on pipa, niin asia tulee selväksi.
Mää mukkasin rotvallir reunaa ja pipa lens.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuullut: Pipa päässä rotvalli reunal.
Joo, niin mäkin oon kuullut! Mutta en vaan muistanut. - sama
Jos saisin tytön, voisin antaa hänelle nimen Tuula. Kiva nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ollut siellä Tampereella riittävän kauan. Kysypä joltain kasikymppiseltä mikä on pipa, niin asia tulee selväksi.
Apua! Kiitos kun varoitit! Kiitos!!!!
"Kylläpäs mun pipa on venähtänyt pahaksi!"
Pipa väännetään Pimpaksi ja siitä kiusataan kyllä.
Tuula on vähän tätimäinen, niinkuin joku ehdotti niin vaikka Tuulia kivampi. Tai Tuula toiseksi nimeksi (ja joku kolmas nimi perään)
Tuulasta tulee ylipainoinen tupakoiva siivooja tai koulun keittäjä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Pipa väännetään Pimpaksi ja siitä kiusataan kyllä.
Tuula on vähän tätimäinen, niinkuin joku ehdotti niin vaikka Tuulia kivampi. Tai Tuula toiseksi nimeksi (ja joku kolmas nimi perään)
Ei Tuula enää ole tätimäinen. Ja kun lapsi on koulussa on muitakin sen nimisiä, mutta ei liikaa. Vähän sama kuin Pirkko, Riitta jne.
Pipa tarkoittaa pipoa. Ehkä sitten se Tuula kuitenkin. Ellei sitten Myssy.